loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 66 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

در بازی Crazy horse rider شما دارای یک اسب دیوانه هستید، که مسئولیت دارید آن را آرام کنید و پس از آن با او در مسابقات شرکت کنید و از مسیر های پر چالش عبور کنید و برای کسب بهترین امتیازات باید از موانع دشوار عبور کنید. در صورتی پیروز خواهید شد که بتوانید از بهترین ترفندها برای مدیریت اسب خود استفاده کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود گیم پلی روان، ذخیره سازی بهترین امتیازات کسب شده، داستان هیجان انگیز و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 55 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 4.0 و بالاتر

اسلحه خود را بردارید و بر واگن سوار شوید و در صحراهای غرب به سواری بپردازید. در بازی Wagon Shootout وظیفه شما حفاظت از محموله‌های ارزشمند است تا به دست بزرگترین باند دزدی نیفتند. در این بازی باید با انتخاب به موقع و صحیح از اسلحه و مهمات خود دشمنان خود را شکست دهید.

محمّد ترشیزی بازدید : 73 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

Battery Life Repair PROنام تنها نرم افزار باطری بوده که می تواند به صورت واقعی مصرف باطری را تا حد قابل توجهی کاهش دهد . طول عمر باطری دیوایس اندرویدی خود را افزایش داده و روزی یک بار از شارژر استفاده نمایید . باطری را کالیبره نموده و طول عمر آن را تا حدود ۲ الی ۶ ساعت افزایش دهید . اگر گوشی اندرویدی شما هم پر مصرف است پیشنهاد می کنیم که حتما از این برنامه استفاده کنید . رابط کاربری این برنامه فوق العاده ساده می باشد . و در نهایت لازم به ذکر است که در صورت تمایل می توانید اطلاعات مربوط به تعمیرات باطری را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و آنان را از وضعیت کارکرد این برنامه مطلع کنید .

محمّد ترشیزی بازدید : 51 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

برای خود سبیل گذاشته و در ماجراجویی های Frenchs World شرکت نمایید . این بازی با حالت های گوناگون عرضه شده که می توانید یکی از این حالت ها را انتخاب نمایید . تمام توان و کوشش خود را به کار گرفته و سکه ها را جمع آوری نمایید . از برخورد با دشمنان اجتناب کرده و تا آن جا که می توانید سعی کنید با آن ها برخورد نکنید . در طول مسیر شیرینی های خوشمزه ای وجود داشته که می توانید با جمع آوری آن امتیازات خود را در بازی ثبت کنید . مراقب باشید ، زیرا گیم پلی این بازی فوق العاده اعتیاد آور می باشد ! همچنین لازم به ذکر است که این بازی شامل ۷۸ مرحله هیجانی و جذاب می باشد .

محمّد ترشیزی بازدید : 74 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 4.0 و بالاتر

CM Browser – Fast & Secure یک مرورگر وب قدرتمند برای اندروید است که دارای ویژگی‌های فراوانی می‌باشد. این برنامه بسیار سبک است و علی‌رغم محافظت از دستگاه اندرویدی شما در برابر تهدیدات امنیتی، سرعت مرور وب بالا را در اختیار شما می‌گذارد.

محمّد ترشیزی بازدید : 59 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 4.0 و بالاتر

Overیک ایده فوق العاده است ! با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا آثار هنری و متن های متعددی را به تصاویر خود اضافه نمایید . فونت های سفارشی را انتخاب نموده و پس از اتمام کار شاهکار هنری خود را با دوستان به اشتراک بگذارید . عکس خود را د ر قالب یک پیام ام ام اس و یا ایمیل قرار داده و با پیوست کردن آن را به دوستان خود ارسال کنید . از تمام خلاقیت خود استفاده کنید و فونت ها را بر روی تصاویر قرار دهید . با استفاده از این ابزار حرفه ای دیگر نیازی به فوتوشاپ نخواهید داشت . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به وجود افکت های فراوان ، وجود فریم های زیبا و در دسترس بودن فونت ها فوق العاده شیک اشاره داشت . لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده کاربر پسند بوده و هرگز از کار کردن با آن خسته نخواهید شد .

محمّد ترشیزی بازدید : 40 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : بستگی به دستگاه اندروید - Lucky Patcher

II Luxuriousیک تم به همراه مجموعه آیکون زیبای لوکس به سبک طلایی کروم می‌باشد که با بسیاری از لانچرها سازگار است. این تم پس از نصب به صورت خودکار اجرا می‌شود و دارای تنظیمات بسیاری برای نحوه اعمال تم می‌باشد، اما برای استفاده از تمامی جنبه‌های آن باید از یک لانچر استفاده کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 44 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

در بازی Ninja Revenge در نقش یک نینجای خشمگین بازی کنید که برای انتقام کشته شدن همسرش همه قاتلین را قتل عام می‌کند. وقتی به خودشان اجازه می‌دهند که یک نینجا را به خشم بیاورند، تنها خون جوابگوی آنها خواهد بود!

محمّد ترشیزی بازدید : 151 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 4.0 و بالاتر
نرم افزار Conversations این امکان را به شما می دهد تا در اتاق های گفتگو و شبکه های اجتماعی مختلف عضو شده و سپس در آن جا با سایر افراد ارتباط برقرار کنید . با دوستان خود گفتگو کرده و از احوال آنان آگاه شوید . دقت داشته باشید که پروکتل های این برنامه توسط XMPP  پشتیبانی می شوند . لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک می باشد . برای چت کردن احتیاجی به حساب کاربری گوگل ندارید بلکه تنها کافی است خودتان ثبت نام کنید . نگران حریم خصوصی خود نباشید ، زیرا این برنامه از تمام اطلاعات شما نظیر عکس و فیلم محافظت می کند .

محمّد ترشیزی بازدید : 68 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

Forklift simulator 3D 2014 بهترین بازی شبیه ساز رانندگی و هدایت اجسام به وسیله ی لیفتراک و لودر است. حمل و نقل اشیاء با لیفتراک آسان نیست، بلکه باید دقتی منحصر به فرد و توانایی خارق العاده ای داشته باشید. وظیفه شما در بازی حمل و نقل اشیاء است که در قبال حمل صحیح کارمزد دریافت می کنید و می توانید لیفتراک خود را ارتقا دهید یا به مراحل بعدی راه پیدا کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: فیزیک دینامیکی و واقعی، ارائه سیستم صدای هماهنگ با تصویر بازی، گیم پلی روان و ... اشاره کرد.

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 441
  • بازدید سال : 6,035
  • بازدید کلی : 2,798,263