loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 43 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار SuperBanner Full  این امکان را به شما می دهد تا پیام ها و بنرهای زیبایی را ایجاد نموده و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . برای اجرا تنها کافی است پس زمینه ها را انتخاب نموده و سپس بنرهای سفارشی را بر روی آن ها قرار دهید . بیش از هزاران فونت و بنر در این برنامه وجود داشته که می توانید از آن ها استفاده نمایید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا این بنرها را به عکس های مورد علاقه و یا به آهنگ محبوب خود اضافه کنید . خلاقیت خود را به دوستان و آشنایان نشان داده و آن ها را شگفت زده کنید .

محمّد ترشیزی بازدید : 73 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

آیا از سیگنال ضعیف شبکه بی سیم خود ناراضی هستید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم که حتما Potenzia WiFi Pro را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید . این برنامه سیگنال شبکه بی سیم شما را بهبود بخشیده و قدرت آن را تا ۳۰ درصد افزایش می دهد . توجه داشته باشید که این برنامه همراه با یک ویدجت اختصاصی ارائه شده که در صورت تمایل می توانید آن را بر روی صفحه نمایش گوشی قرار داده  و به صورت مستقیم بر روی آن مدیریت نمایید . همچنین لازم به ذکر است که رابط کاربری این اپلیکیشن فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

محمّد ترشیزی بازدید : 57 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

MouthOff اپلیکیشن بسیار جالبی است که بی شک خواهد توانست بساط شادی شما را برایتان فراهم آورد . تنها کافی است تلفن اندرویدی خود را در مقابل دهان خود قرار داده و سپس صحبت کنید و یا با صدای بلند فریاد بزنید ! هدف در این اپ تکان دادن دهان های موجود با صدای خودتان است و هر چه این صدا بیشتر باشد ، دهان ها نیز بیشر باز خواهند شد ! بیش از ۴۶ نوع دهان در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید. اگر به دنبال یک سرگرمی هستید و یا می خواهید دیگران را بخندانید بدون شک این بازی می تواند بهترین انتخاب باشد .

محمّد ترشیزی بازدید : 50 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار TeamViewer یکی از بهترین و قدرتمندترین ابزارها در زمینه کنترل رایانه از راه دور است. شما به وسیله این نرم افزار می‌توانید از رایانه خود وارد رایانه دیگر شوید. TeamViewer راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آن‌ها به صورت آنلاین کمک کنید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش بگذارید.

محمّد ترشیزی بازدید : 53 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Firefox Browser for Android مرورگر وب مجانی‌ای است که قدرت وب آزاد را در دستان شما قرار می‌دهد. مرورگر وب رسمی فایرفاکس برای اندروید سریع، با استفاده آسان و دارای قابلیت شخصی سازی است. این مرورگر با داشتن  به‌روزترین ویژگی‌های امنیتی و حفظ حریم حصوصی به شما کمک می‌کند در اینترنت ایمن بمانید.

محمّد ترشیزی بازدید : 46 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

برنامه Yahoo Mail توسط سایت یاهو به عنوان اپلیکیشن رسمی مدیریت ایمیل ها در تلفن همراه اندرویدی معرفی شده است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به آسانی ایمیل های دریافتی خود را مدیریت کنید و برای دوستان و آشنایان خود ایمیل ارسال کنید. برنامه دارای محیط کاربری زیبا و همه جانبه است، یعنی می توانید مانند بستر مرورگر به مدیریت ایمیل ها خود بپردازید. در ضمن با استفاده از این نرم افزار می توانید چندین اکانت یاهو را مدیریت کنید. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: وجود پوسته های مختلف، وجود اتصال همیشگی، دسترسی کامل به تمامی بخش های ایمیل و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 64 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی BBall می تواند دقت عمل شما را نشان دهد، زیرا برای عبور از مراحل موجود در آن باید از میان موانع مختلفی به سلامتی عبور کنید. این بازی دارای مراحل متعددی است که با پیشرفت در بازی موانع و گودال ها افزایش می یابد و فقط کافی است یک لرزش کوچک نشان دهید تا توپ به داخل یکی از گودال های سقوط کند و شما بازنده شوید. بازی برای افزایش قدرت تمرکز و دقت عمل بسیار مناسب است و می تواند در عین حال شما را برای ساعت ها سرگرم کند. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: امکان رتبه بندی آنلاین، وجود مراحل متعدد، جلوه های صوتی زیبا و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 110 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار Memory Locker مشکل بسته شدن اجباری اپلیکیشن های موجود در گوشی اندرویدی شما را حل خواهد کرد . سیستم عامل اندروید گاهی اوقات برخی از برنامه های کاربردی را که شما به آن نیاز دارید را به صورت اجباری می بندد . اما به کمک این برنامه می توانید از بسته شدن چنین اپلیکیشن هایی جلوگیری کنید . به عنوان مثال همه شما در جریان هستید که هنگام باز کردن یک لانچر و هنگامی که برنامه های زیادی باز باشد ، سیستم عامل اندروید به دلیل کم بودن فضا ، لانچر مورد نظر را به صورت اجباری می بندد . اما دیگر نیاز نیست نگران چنین مشکلی باشید زیرا این برنامه برای همیشه همراه شما خواهد بود. لازم به ذکر است که این نرم افزار تنها بر روی گوشی های روت شده قابل اجرا می باشد .

محمّد ترشیزی بازدید : 138 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

با استفاده از ویدجت Contacts Widget می توانید مخاطبین خود را با لمس انگشت لمس کرده و به صورت مستقیم از روی صفحه نمایش بر روی آن ها مدیریت کنید . به عنوان مثال این امکان را خواهید داشت تا بدون باز کردن برنامه مخاطبین به دوستان خود پیامک فرستاده و با آن ها تماس برقرار کنید . از این پس مخاطبین خود را به عنوان یک ویدجت در صفحه نمایش دیوایس اندرویدی خود داشته باشید. در نهایت لازم به ذکر است که سایز ویدجت ها به صورت ۱×۱ ارائه شده اند .

محمّد ترشیزی بازدید : 740 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار System Cleaner فایل‌های بیهوده را از سیستم پاک کنید تا سرعت رایانه شما افزایش یابد. از بهترین قابلیت‌های System Cleaner می توان به سرعت فوق العاده آن اشاره کرد. همچنین انتخاب مسیر فایل‌ها حذف شده نیز در اختیار شماست برای مثال نرم افزارهایی را که می خواهید حذف کنید می توانید از آن ها بک آپ بگیرید تا در صورت نیاز دوباره از آن استفاده کنید.

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 162
  • بازدید ماه : 342
  • بازدید سال : 5,936
  • بازدید کلی : 2,798,164