loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 184 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

MOMO 4.8 مومو 陌陌 یک مسنجر چینی مشابه ویچت می باشد که مبتنی و وابسته بر مکان است. شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مردم که در اطراف شما هستند داشته باشید و با آنها دوست باشید. ما در حال زندگی در سیاره تنهایی هستیم ، و اینکه آنطور که باید باشد نیست . ما باید عضوی از این جامعه جهانی 16M + که به سرعت در حال رشد است تا بتوانیم جای خود را در جامعه امروزی پیدا کنیم!

محمّد ترشیزی بازدید : 539 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

امروز به درخواست یکی از کاربران مسنجر weibo را آماده کرده ایم ، این مسنجر شباهتی به ویچت دارد و جایگزین خوبی برای ویچت میباشد و این نرم افزار بیشتر در کشور چین استفاده میشود و توسط سایت چینی weibo برای اندروید ایجاد شده است . برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

محمّد ترشیزی بازدید : 40 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲,۳ و بالاتر

Steps Mania Pro طراحی شده تا شما را تشویق به ورژش و پیاده روی کنید تا روز خود را پر انرژی و با نشاط آغاز کنید . نرم افزار را اجرا کنید تا تعداد گام ها ، فاصله ، سرعت و میزان کالری را برای شما به نمایش بگذارد . نگران مصرف باطری هم نباشید چون این نرم افزار بسیار کم مصرف می باشد . همچنین این نرم افزار تمام جزئیات را در آخر برای شما به صورت نموداری در اختیارتان قرار میدهد که میتوانید با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

محمّد ترشیزی بازدید : 50 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

The Amazing Spiderman 2 WLP مجموعه ای است از تصویر زمینه های فیلم سینمایی مرد عنکبوتی ۲ که برای سیستم عامل اندروید تولید شده است . بیش از ۲۲ تصویر با کیفیت فول اچ دی از فیلم مرد عنکبوتی ۲ در این مجموعه وجود داشته که می توانید آن ها را در صفحه نمایش گوشی خود قرار داده و آن را سفارشی سازید . توجه داشته باشید که این لایو والپیپر به صورت کامل با لانچرهای تولید شده برای سیستم عامل اندروید سازگار می باشد .

محمّد ترشیزی بازدید : 74 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (1)

اگر از علاقه مندان به سرعت و هیجان هستید، این بازی Championship: Street racing آدرنالین موجود در خون شما را چند برابر می کند. در این بازی شما باید در خیابان های سه شهر بزرگ جهان به رقابت با حریفانتان بپردازید. هر چه در مراحل مختلف امتیاز بیشتری را به دست بیاورید می توانید ماشین خود را شخصی سازی و سفارشی سازی کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود ماشین های متنوع، سبک های مختلف در اتومبیل رانی، گرافیک مناسب و ... اشاره کرد. در این بازی 9 اتومبیل به رقابت می پردازند که مراحل پایانی رقابت به صورت جدی و نفس گیر دنبال خواهد شد.

محمّد ترشیزی بازدید : 34 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

با نصب نرم افزار Super Compass می توانید گوشی یا تبلت اندرویدی خود را به یک قطب نمای حرفه ای تبدیل کنید. جهت های ارائه شده توسط نرم افزار بسیار دقیق و قابل اعتماد هستند، زیرا برنامه برای موقعیت یابی از ماهواره های gps استفاده می کند. البته باید گوشی شما مجهز به سخت افزار gps باشد. به محض این که وارد محیط نرم افزار شوید، به صورت اتوماتیک موقعیت یاب گوشی شما فعال خواهد شد و جهت های مورد نظر شما را نشان خواهد داد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: محیط کاربری ساده، قدرت بالا در دریافت اطلاعات ماهواره های مسیریابی، ویجت اختصاصی و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 53 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

یک بازی جذاب و سرگرم کننده برای شما و دوستانتان است که در آن با وارد کردن یک عکس چهره از خود و یا دوستانتان توسط دوربین گوشی و یا گالری عکس موجود در گوشی، موهای شخص موجود در عکس را به طرز خنده داری کوتاه کنید و حتی کلاً او را کچل کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 243 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

این نرم افزار برای نمایش اطلاعات و بیوگرافی سوپر استار های کشتی کج می باشد.
از بخش های نرم افزار فوق صفحات مربوط به سوپر استارها ، تصاویر مختلف و آرشیو ویدئو که شامل هزاران ویدئو جدید و قدیمی می باشد را می توان نام برد.

محمّد ترشیزی بازدید : 81 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

اگر از علاقه مندان به پرواز و فضا نوردی هستید،بازی Simple Rockets خواسته های شما را برای سفر به فضا برآورده می کند. در این بازی ابتدا باید یک طرح مناسب برای فضا پیمای خود طراحی کنید و پس از ساخت آن وظیفه دارید به منظومه شمسی سفر کنید و ماموریت های محول شده را با موفقیت انجام دهید. چالش های گوناگونی در بازی وجود دارد، یکی از این چالش ها وجود حریفان قدرتمند و متخصص است، که کار شما را سخت می کند و باید سعی کنید سریع تر از آن ها تازه های علمی را کشف کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: داستان جذاب، گرافیک مناسب، شبیه سازی فوق العاده زیبای سیارات و ... اشاره کرد. توجه داشته بازی باشید که بازی از قوانین فیزیک پیروی می کند.

محمّد ترشیزی بازدید : 50 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

در بازی Flappy Bird شما وظیفه هدایت یک اردک را بر عهده داشته و بایستی او را کنترل نمایید . بال های خود را باز کرده و سپس به صورت آزادانه در هوا پرواز کنید . در طول مسیر با موانع متعددی رو به رو خواهید شد که بایستی از آن ها عبور کنید . حواستان به لوله ها باشد و مراقب باشید که به آن ها برخورد نکنید.

درباره IOS ,

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 153
  • بازدید ماه : 333
  • بازدید سال : 5,927
  • بازدید کلی : 2,798,155