loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 176 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

زیباترین و کاربردی ترین ویدجت ها را در اسمارت فون اندرویدی خود به همراه داشته باشید ! مجموعه Beautiful Widgets Pro شامل ویدجت ساعت ، تنظیمات ، آب و هوا ، باطری ، بلوتوث و … بوده که قادر خواهید بود آن ها را در صفحه نمایش دیوایس اندرویدی خود قرار دهید . لازم به ذکر است که این ویدجت ها همگی با کیفیت اچ دی ارائه شده اند . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما از این ویدجت ها استفاده نمایید .

محمّد ترشیزی بازدید : 144 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 4.4 و بالاتر

GMD Full Screen Immersive Mode یک برنامه کاربردی برای دستگاه‌های اندرویدی است که به شما امکان می‌دهد تا حالت Immersive که از اندروید ۴٫۴ کیت‌کت به اندروید اضافه شده را در تمامی برنامه‌ها استفاده کرده و آنها را در حالت تمام صفحه قرار دهید.

ویژگی‌ها:

نمایش و پنهان کردن نوار ناوبری و اعلان با یک ژست لمسی ساده کشیدن

ویجت‌های اعلان به شما امکان می‌دهد تا در هر جایی که هستید، حالت را تغییر دهید

دارای ویجت‌های میانبر و تنظیمات اختصاصی برای هر برنامه

محمّد ترشیزی بازدید : 91 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Neon Clock Widget یک مجموعه ویجت ساعت زیبا و درخشان است که نه تنها نمایی بی نظیر را به گوشی تان می بخشد بلکه آگاهی یافتن از گذر زمان را نیز برایتان جذاب می کند . این ویجت ترکیبی از ساعت های آنالوگ و دیجیتال می باشد که می توانید پس از نصب با رفتن به مسیر Menu>Widgets>Neon Clock Widget از آنها بهره بجویید .

محمّد ترشیزی بازدید : 138 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

با استفاده از ویدجت Contacts Widget می توانید مخاطبین خود را با لمس انگشت لمس کرده و به صورت مستقیم از روی صفحه نمایش بر روی آن ها مدیریت کنید . به عنوان مثال این امکان را خواهید داشت تا بدون باز کردن برنامه مخاطبین به دوستان خود پیامک فرستاده و با آن ها تماس برقرار کنید . از این پس مخاطبین خود را به عنوان یک ویدجت در صفحه نمایش دیوایس اندرویدی خود داشته باشید. در نهایت لازم به ذکر است که سایز ویدجت ها به صورت ۱×۱ ارائه شده اند .

محمّد ترشیزی بازدید : 40 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

با استفاده از برنامه Weather Live می توانید به صورت لحظه ای شرایط آب و هوایی، سرعت باد، تغییرات دمایی و ... تمامی مناطق جهان را مشاهده کنید. برنامه به صورت بسیار جادویی عمل می کند، زیرا اطلاعات ارائه شده توسط نرم افزار بسیار دقیق بوده و از ایستگاه های هواشناسی معتبر دریافت می شوند. در ضمن شما می توانید شهر مورد نظر خود را تعیین کنید تا شرایط آب و هوایی آن برای همیشه در صفحه نمایش نشان داده شود. همچنین نرم افزار می تواند با استفاده از ناوبری مکان دقیق شما را به همراه شرایط آب و هوایی نشان دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: تشخیص اتوماتیک شهرها، استفاده از منابع معتبر برای جمع آوری اطلاعات دمایی، دارا بودن ویجت اختصاصی و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 153 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

12Hours  یک ساعت آنالوگ و برنامه ریز روز با طراحی منحصر به فرد و چشم نواز است. این نرم افزار تمام رویدادهای شما را در 12 ساعت آینده در یک نگاه نشان می دهد و برنامه ریزی روزانه شما را راحت تر از همیشه می سازد.

محمّد ترشیزی بازدید : 58 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

 

مجموعه‌ی Clean Widgets شامل ویجت‌هایی جذاب و کاربردی است که برای صفحه اصلی گوشی اندرویدی شما ساخته شده‌اند. این ویجت‌ها شامل ساعت، وضعیت باتری، ویجت وای‌فای و ویجت‌های متنوع برای بلوتوث، ویبره، چرخش خودکار، نور صفحه و… است. ویجت‌های رنگی را می‌توانید در رنگ‌های سبز، آبی، صورتی، قرمز یا زرد استفاده کنید. برای استفاده از این مجموعه نیاز به اندروید ۲.۱ و بالاتر دارید.

محمّد ترشیزی بازدید : 188 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر
Extended Controls نام یک اپلیکیشن کاربردی است که داشتن آن برای تمامی  کاربران اندروید ضروری است - این برنامه مجموعه ای از ویجت های  پرکاربرد را که قابلیت شخصی سازی دارند در اختیار شما قرار داده و این امکان را می دهد تا بتوانید  از حس خوب مدیریت  کامل بر روی اندروید تان لذت ببرید . یکی از مهم ترین ویژگی های این اپلیکیشن گرافیک کاربری اش می باشد که افزون بر زیبایی ، دسترسی سریع به بخش های مورد نظرتان را برای شما فراهم می آورد .

محمّد ترشیزی بازدید : 68 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

Holozoop – Holo Zooper Widget مجموعه ای ویجت های زیبا برای نمایش ساعت و همچنین پیش بینی وضعیت آب و هوا بر روی اندروید شما می باشد . در طراحی گرافیکی این اپلیکیشن از رنگ های اصلی hOLO نظیر آبی ، سفید وخاکستری استفاده شده است که در هر چه زیباتر شدن این مجموعه تاثیر بسیار زیادی داشته است .

ویژگی ها :
- ۹ ویجت مختلف
- ویجت آب و هوا با استایل Holo
- ساعت Holo
- ویجت باتری دایره ای
- نمایش وضعیت سیستم اندروید
- ویجت روزهای هفته
- ویجت پیام های خوانده نشده
- و …


محمّد ترشیزی بازدید : 116 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

یک زمین مجازی بسیار واقع گرایانه که از ماهوار برای ایجاد تصاویر زنده استفاده می کند. که شب و روز ، ابر ، فصل ، خورشید و ماه را کاملا شبیه سازی می کند. نمایش ساعت و زمان حرکت خورشید از مهمترین ویژگی های این نرم افزار است. تنها چیزی که شما نیاز دارید اتصال به اینترنت می باشد.

- شبیه سازی در زمان واقعی ابر ، شهر ، نور  ، دریا ، یخ و …

- ساعت و قطب نما و نمایش زمان طلوع و خورشید

- نقشه و کاملا لمسی

- ویدجت ساهت در ۴ سایز

- والپیپرهای زنده برای تمامی نسخه های اندروید


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 254
  • بازدید ماه : 434
  • بازدید سال : 6,028
  • بازدید کلی : 2,798,256