loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 157 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 4.1 و بالاتر

نرم افزار Toggle 3G PRO همراه با رابط کاربری ساده ، زیبا و ویدجت اختصاصی خود به شما اجازه می دهد تا اتصالات تلفن همراه اندرویدی خود را مدیریت و کنترل نمایید. اگر می خواهید این برنامه را بر روی آب نبات چوبی نصب کنید بایستی حتما گوشی اندرویدی خود را روت نمایید. برای راحتی کار می توانید ویدجت این برنامه را در صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود قرار داده و سپس به صورت مستقیم بر روی برنامه کنترل نمایید. از این پس تمامی اتصالات مربوط به اینترنت را پیگیری نمایید.

محمّد ترشیزی بازدید : 213 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

ایران اپس این امکان را برای شما فراهم نموده است تا به هزاران برنامه اندرویدی دسترسی داشته باشید . ایران اپس به عنوان به روزترین اپ استور کشور از نظر تعداد برنامه های اندرویدی و سرعت بالای دریافت ، سعی در ارائه بالاترین سطح خدمات در بالاترین سطح کیفیت می نماید. همین امروز میتوانید با دریافت آخرین نسخه ایران اپس به جمع خانواده بزرگ این اپ استور بپیوندید و تمامی نیازهای اپلیکیشنی خود را در کوتاه ترین زمان و بالاترین سرعت برطرف نمایید.

محمّد ترشیزی بازدید : 74 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 4.0 و بالاتر

CM Browser – Fast & Secure یک مرورگر وب قدرتمند برای اندروید است که دارای ویژگی‌های فراوانی می‌باشد. این برنامه بسیار سبک است و علی‌رغم محافظت از دستگاه اندرویدی شما در برابر تهدیدات امنیتی، سرعت مرور وب بالا را در اختیار شما می‌گذارد.

محمّد ترشیزی بازدید : 3455 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 قابل اعتماد ترینVPN در جهان با بیش از 200 میلیون دانلود . نرم افزار Hotspot Shield VPN یک فیلتر شکن قوی برای اندروید است،با این نرم افزار شما دیگر محدودیتی در باز کردن سایت ها ندارید.بعد از قطع شدن سایفون،این نرم افزار جایگزین مناسبی است

محمّد ترشیزی بازدید : 47 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

Mailbox  ابزاری فوق العاده کاربردی برای مدیریت ایمیل ها می باشد ! تنها کافی است این برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده و سپس بر روی اکانت های یاهو ، جیمیل و iCloud مدیریت کامل داشته باشید . قابل توجه است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده شیک بوده و از کار کردن با آن لذت خواهید برد . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن یکی از بهترین و کارآمد ترین برنامه های مدیریت ایمیل می باشد .

محمّد ترشیزی بازدید : 52 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

توییتر یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعای حال حاضر است که با ویژگی های خاص خود نظیر محدودیت در کاراکترهای ارسالی برای هر پست توانسته است کاربران زیادی را به سوی خود جلب نمود تا گونه های مختلف از محتواهای خود را به اشتراک بگذارند . اکنون جدیدترین نسخه نرم افزار Twitter را برای شما آماده کرده ایم که می توانید به راحتی آن را دانلود نموده و وارد دنیای آن شوید !

محمّد ترشیزی بازدید : 188 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

مرورگر دلفین بهترین و محبوب ترین نرم افزار موجود در فروشگاه گوگل پلی برای وبگردی در سیستم عامل اندروید است. نرم افزار Dolphin Browser در فروشگاه گوگل پلی بیش از 80 میلیون بار دانلود شده است، تعداد دانلود برنامه نشانگر ویژگی ها و قدرت فوق العاده ی آن است. یکی از اصلی ترین ویژگی های نرم افزار امکان سفارشی سازی است، با استفاده از این ویژگی کاربر می تواند مرورگر را از لحاظ ظاهری و عملکرد تغییر دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از امضای دیجیتال، وجود تم های متنوع، امکان نصب پلاگین های مختلف و ... اشاره کرد. در ضمن این نرم افزار فوق العاده دارای بیش از 60 پلاگین کاربری است و از تمام زبان های برنامه نویسی پشتیبانی می کند.


محمّد ترشیزی بازدید : 78 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

plazza برنامه مارکت ایرانی برای سیستم عامل اندروید می باشد. حتما شما هم دوست دارید تمامی نرم افزارها و بازی های اندروید را بتوانید به راحتی مشخصات آن را دیده و دانلود و یا آن را بخرید. در plazza تقریبا روزانه ۱۰ نرم افزار و بازی متنوع و زیبا قرار داده میشود. همچنین در این مارکت میتوانید نظرات کاربران را در مورد بازی یا نرم افزار ببینید و همچنین میتوانید امتیازات تعداد +۱ هایی که به برنامه مورد نظرتان داده شده است را ببینید.

محمّد ترشیزی بازدید : 53 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Firefox Browser for Android مرورگر وب مجانی‌ای است که قدرت وب آزاد را در دستان شما قرار می‌دهد. مرورگر وب رسمی فایرفاکس برای اندروید سریع، با استفاده آسان و دارای قابلیت شخصی سازی است. این مرورگر با داشتن  به‌روزترین ویژگی‌های امنیتی و حفظ حریم حصوصی به شما کمک می‌کند در اینترنت ایمن بمانید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 337
  • بازدید ماه : 517
  • بازدید سال : 6,111
  • بازدید کلی : 2,798,339