loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 59 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3.3 و بالاتر

Titanic Escape Crash Parking یک بازی جدید سه بعدی به سبک شبیه‌سازی کشتی‌رانی است که در آن باید با سه کشتی بزرگ موجود در آب‌های یخ زده قطب شمال برانید و از میان یخ‌ها عبور کنید. مأموریت شما رساندن کشتی به بندرگاه به طور صحیح و سالم و در سریع ترین زمان ممکن است، پس هوشیار باشید و اجازه ندهید کشتی شما غرق شود.

محمّد ترشیزی بازدید : 137 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 3.0 و بالاتر

به مزرعه دیوانگان Free the Sheeps خوش آمدید ! در این بازی بایستی به گوسفند کمک کنید تا با حل پازل های پیچیده از انبار بیرون بیاید . از تمامی منابع استفاده نموده و به گوسفند کمک کنید تا بتواند پازل ها را حل نماید . دستگاه خود را تکان دهید و یا آن را بچرخانید . قابل توجه است که اشیاهای پنهان متعددی در این بازی وجود داشته که  در طول مراحل آن ها را پیدا خواهید کرد . موسیقی متن این بازی فوق العاده جذاب بوده و جای هیچ شکی نیست که مجذوب آن خواهید شد . لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با زبان های انگلیسی و ایتالیایی سازگاری دارد .

محمّد ترشیزی بازدید : 91 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا شما بازی های زیادی را امتحان کرده اید ؟ آیا بازی Flappy Bird را بر روی گوش خود نصب نموده اید ؟ اگر این طور فکر می کنید که هیچ چیز دیگر نمی تواند شما را تحت تاثر قرار بدهد سخت در اشتباهید ! اگر به دنبال چالش های بیشتری هستید بدون شک ۱۰۰۵۰۰ Hands می تواند شما را شگفت زده نماید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به گیم پلی هیجان انگیز آن اشاره داشت . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی و با کیفیت می باشد

محمّد ترشیزی بازدید : 38 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

بازی Bridge Constructor Medieval شما را چند قرن به عقب، به دوران شوالیه‌ و قلعه‌ها می‌برد. برای تأمین احتیاجات شهر پل بسازید و یا کاری کنید که زیر فشار وزن مهاجمین فرو بریزد و آنها را ناکام بگذارد. در ۴۰ مرحله جدید بازی از آتش توپ در امان نخواهید ماند. ۵ نوع مواد مختلف برای ساخت پل در دسترس است: چوب، چوب سنگین، سنگ، طناب و سقف پل.

محمّد ترشیزی بازدید : 36 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

۲۰۴۸ Number puzzle game اعتیادآورترین نسخه بازی ۲۰۴۸ و کاملترین آن برای اندروید است! چالش‌های عمیق را برای ذهن خود کاوش کنید! کاشی‌ها را به جهت‌های مختلف حرکت دهید و وقتی اعداد مشابه به هم می‌رسند، با هم جمع می‌شوند. مانند ۴=۲+۲ و ۸=۴+۴ و به همین این ترتیب زمانی که یک کاشی با عدد ۲۰۴۸ ساخته می‌شود بازیکن بازی را برده است. این بازی تنها بازی در فروشگاه گوگل است که تقریباً بر روی تمامی دستگاه‌های اندرویدی با اندروید ۲و۲ به بالا قابل اجرا می‌باشد.

محمّد ترشیزی بازدید : 46 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

iAssociate 2 یک پازل زیبا برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی شما باید از ذهن خود کمک گرفته و کلمات را پیدا کنید . در واقع این بازی پازل کلمات است ! اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را با دوستان خود انجام داده و با آن ها رقابت نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که این بازی شامل ۵۰ مرحله می باشد . اگر از هوش خوبی برخوردار هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید .

محمّد ترشیزی بازدید : 483 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اسباب بازی ها برگشته اند! در بازی Toy Story: Smash It! به باز، وودی و بقیه اسباب بازی ها ملحق شوید تا به ماجراجویی بپردازید! این بازی به سبک معمایی بر اساس فیزیک سه بعدی است که در آن شخصیت های انیمیشن معروف داستان “اسباب بازی” حضور دارند. همراه اسباب بازی ها به ماجراجویی های مختلفی از جمله برخوردهای خنده دار در فضا، تعقیب و گریز فضایی ها در غرب وحشی و بسیاری دیگر بپردازید. با داشتن ۹۰ مرحله معمایی بدون وقفه، این بازی برای ساعت ها شما را با هیجان و خنده سرگرم خواهد کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 83 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

Fives – Match Twos and Threes! یک بازی ساده فکری است که در آن باید اعداد مشابه را پیدا کنید. می‌توانید دو را با سه ترکیب کنید اما نمی‌توانید دو را با دو و یا سه را با سه ترکیب کنید. Fives محبوب ترین بازی اندروید در نوع خودش می‌باشد و پیوسته درحال افزایش تعداد دانلود در گوگل پلی می باشد . بازی تا زمانی ادامه خواهد یافت تمامی خانه های جدول ۱۶ تایی از اعداد پر شوند ، بنابراین شما می بایست پیش از آنکه جدول پر شود ، اعداد را با یکدیگر جمع نموده و امتیاز بیشتری کسب نمایید .

محمّد ترشیزی بازدید : 42 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز:  اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Caveboy Escape یک بازی معمایی ابتکاری است که در آن باید ۳ تا ازکاشی های مرتبط را به هم متصل کنید. این بازی حس بانشاطی را به شما منتقل می‌کند و ذهن طرفداران بازی های معمایی را غلغلک خواهد داد. باید چشم تیز و قدرت فکر سریعی داشته باشید تا بتوانید راه خروج را به پسر غارنشین نشان دهید، چون که با افزایش طول مارپیچ، پبدا کردن مسیر صحیح کار سختی خواهد بود. زمان را هم باید درنظر بگیرید زیرا پس از زمان مشخصی مارپیچ فرو خواهدریخت.

محمّد ترشیزی بازدید : 42 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

 در حال حاضر Chess  بالاترین رتبه را در بین بازی های شطرنج اندروید دریافت کرده است. ابن بازی یک تجربه عالی و چالش برانگیز را در دستگاه اندرویدی شما در اختیارتان قرار می‌دهد . بنابراین اگر به شطرنج علاقه مندید پیشنهاد می کنیم این بازی را از دست ندهید .

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 281
  • بازدید سال : 5,875
  • بازدید کلی : 2,798,103