loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 47 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره پلیر محبوب KMPlayer برای اندروید منتشر شد! این برنامه تقریباً  تمامی فایل‌ها را بدون مشکل پخش می‌کند. همه فایل‌ها در یک رابط ساده قابل مشاهده هستند که ویژگی‌هایی همچون تغییر نام و مدیریت محتوا در آن وجود دارند.

محمّد ترشیزی بازدید : 56 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Pimp My Music – Tag Editor Pro یک پخش کننده قدرتمند برای اندروید است که دارای ویژگی ویرایش برچسب‌های موسیقی نیز هست. از این برنامه‌ می‌توانید به راحتی برای پیدا کردن کاور موسیقی‌ها و متن ترانه‌ها استفاده کنید، مستقیماً از روی گوشی هوشمندتان.

محمّد ترشیزی بازدید : 27 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

برنامه پخش موسیقی Music Player (Remix) با ویژگی‌هایی فراوانی که دارد ازجمله ویجتی که با کشیدن ظاهر می‌شود، بقیه پلیرها را خجالت زده می‌کند. این برنامه پیشرفته از ابتدا با این هدف طراحی و ساخته شده که قدرتمند و در عین حال کاربرپسند و استفاده از آن لذتبخش باشد.

محمّد ترشیزی بازدید : 60 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالا

Kugou Music یکی از محبوب ترین موزیک پلیرهای تولید شده برای دستگاه های اندرویدی می باشد . به کمک این پلیر قادر خواهید بود تا فایل های صوتی خود را پخش نمایید . موسیقی های محبوب را جستجو کرده و سپس آن ها را به صورت مستقیم از اینترنت دانلود کنید . این نرم افزار به صورت کامل از فرمت های MP3، M4A، FLAC، APE، WMA، WMV، OGG، ACC پشتیبانی می کند . لازم به ذکر است برنامه پیش رو به زبان چینی ارایه گردیده است .

محمّد ترشیزی بازدید : 158 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

DAMP Music Player یک پلیر موسیقی پیشرفته برای است که دارای رابط کاربری سریع، زیبا و شهودی به همراه تنظیمات صوتی قدرتمند می‌باشد.

محمّد ترشیزی بازدید : 52 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Maple Player Classic یک پخش کننده MP3 با پشتیبانی از کتاب های صوتی برای اندروید است.

ویژگی های اصلی:

پخش موسیقی بر اساس فولدر، لیست پخش، آلبوم، هنرمند و ژانر

تغییر سرعت پخش

تغییر گام از ۰٫۵- تا ۰٫۵+ اکتاو

نشانه گذاری

ذخیره لیست آهنگ های پخش شده

عقب و جلو بردن با سرعت بالا

تایمر خواب

دارا بودن ویجت

قابلیت انتخاب تم

محمّد ترشیزی بازدید : 40 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

با نرم افزار Smart Player Pro از موسیقی خود با کیفیت بیشتری لذت ببرید . این برنامه با اکولایزر داخلی خود امکان پخش با کیفیت تر موسیقی را می‌دهد. رنگ تم برنامه را می‌توانید به دلخواه خود تغییر دهید. با این برنامه می‌توانید موسیقی ای که گوش می‌دهید را با دوستانتان از طریق فیسبوک، تویتر و یا پیامک شیر کنید. با استفاده از ویجت برنامه در نوتیفیکیشن بار، صفحه اصلی و یا صفحه قفل می‌توانید به راحتی موسیقی ای که گوش می‌دهید را کنترل کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 31 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۱ و بالاتر 

گاهی اوقات شعر های زیبا توسط خواننده های معروف اجرا می شود اما به علت تنظیم نادرست آهنگ نهایی دلنشین نخواهد بود. برنامه Cross DJ – Mix your music در قالب شیوه های متفاوت و الگوریتم های گوناگون خود قادر است آثار مورد علاقه شما را متفاوت سازد و بر کیفیت آنها بیافزاید. همچنین با یاری این  اپلیکیشن می توانید با استفاده از فیلتر های مناسب و ترکیب کردن آهنگ ها آثاری جدید را به دنیا موسقی ارائه نمایید.

محمّد ترشیزی بازدید : 45 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

شاید نرم افزار Archos Video Player v7.5 قدرتمندترین پخش کننده فایل های تصویری برای گوشی یا تبلت اندرویدی نباشد و توان رقابت با پلیرهای قدرتمند مانند mx player را نداشته باشد، اما به دلیل پشتیبانی از اکثر گوشی ها و تبلت های اندرویدی توانسته است خود را به عنوان یک پلیر کاربردی معرفی کند. برنامه قادر است، انواع فرمت های تصویری را رمزگشایی و با بالاترین کیفیت موجود پخش کند. ویژگی اصلی نرم افزار که آن را از برنامه مشابه متمایز می سازد، این است که می توانید با استفاده از نرم افزار به شبکه های رایانه ای متصل شوید و ویدئوها را به صورت شبکه و آنلاین مشاهده کنید. همچنین برنامه به شما این امکان را می دهد که موسیقی و پوسترهای فیلم های سینمایی مورد نظر خود را به صورت رایگان از اینترنت دانلود کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان به اشتراک گذاری فایل های تصویری، قابلیت پخش شبکه های تلویزیونی به صورت آنلاین، سازگاری با اکثر گوشی های اندرویدی و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 68 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

MX Video Player یک پلیر حرفه ای و کارآمد جهت پخش فایل های تصویری می باشد. تمامی فرمت های تصویری تحت پشتیبانی این پلیر هستند. مصرف کم باتری و CPU از مزایای این پلیر می باشد. همچنین قابلیت فراخوانی فایل های SRT که مربوط به زیرنویس فیلم ها است، این پلیر را به یکی از قدرتمند ترین پلیرهای حال حاضر تبدیل کرده است. با این پلیر شما میتوانید یک قسمت از فیلم را انتخاب کنید تا برای شما پخش شود.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 307
  • بازدید سال : 5,901
  • بازدید کلی : 2,798,129