loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 87 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 3.0 و بالاتر

آیکان های بسیار شیک و پس زمینه های فانتزی را بر روی دیوایس اندرویدی خود قرار داده و از کار کردن با صفحه نمایش نهایت لذت را ببرید . مجموعه SC 161 v2 Square Black  شامل آیکان های زیبا و فانتزی می باشد . لازم به ذکر است که این مجموعه به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد . اگر طرفدار آیکان های زیبا هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این مجموعه را از دست ندهید .

محمّد ترشیزی بازدید : 64 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

TSF Shellبرنامه ای قدرتمند و حرفه ای است که با نصب آن بر روی اندروید خود می توانید به سفارشی کردن بسیاری از بخش های آن اقدام کنید . این نرم افزار به شما کمک می کند به صورت آزادانه تغییرات دلخواه خود را انجام داده و با محیط های تکراری همیشگی خداحافظی کنید .

محمّد ترشیزی بازدید : 67 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 4.2 و بالاتر

اگر از ظاهر تکراری گوشی خود خسته شده اید ما ۳K Glass White – Icon Pack را به شما توصیه می کنیم . این مجموعه شامل ۱۳۰۰ آیکان شیک و زیبا بوده که می توانید با قرار دادن آن ها در صفحه نمایش گوشی رابط کاربری را تغییر دهید . آیکان های موجود در بسته همگی با سایز مناسب ۱۹۲×۱۹۲  عرضه شده که به راحتی در صفحه نمایش قرار می گیرند . آیکان های شیشه ای بسیار زیبا را در صفحه قرار داده و از کار کردن با گوشی نهایت لذت را ببرید . و در نهایت لازم به ذکر است که این آیکان ها به صورت کامل با لانچرهای Action  ، ADW  ، Apex  ، Aviate  ، Holo  ، GO  ، Next  ، Nova  و Smart  سازگاری دارند .

محمّد ترشیزی بازدید : 40 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : بستگی به دستگاه اندروید - Lucky Patcher

II Luxuriousیک تم به همراه مجموعه آیکون زیبای لوکس به سبک طلایی کروم می‌باشد که با بسیاری از لانچرها سازگار است. این تم پس از نصب به صورت خودکار اجرا می‌شود و دارای تنظیمات بسیاری برای نحوه اعمال تم می‌باشد، اما برای استفاده از تمامی جنبه‌های آن باید از یک لانچر استفاده کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 56 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

مجموعه Steelicons Multilauncher Theme این امکان را به شما می دهد تا تغییری در رابط کاربری گوشی اندرویدی خود به وجود آورید . این مجموعه شامل ۸۵۰ آیکان شیک و منحصر به فرد بوده که می توانید آن ها را در صفحه نمایش قرار دهید . بدون شک وجود آیکان هایی با سایز ۱۴۴×۱۴۴ صفحه نمایش گوشی شما را سفارشی خواهد ساخت . همچنین لازم به ذکر است که این آیکان ها به صورت کامل با لانچرهای Apex  ، Nova  ، Adw  ، Aviate  و Action  سازگاری دارند .

محمّد ترشیزی بازدید : 29 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

Lucid Launcher Pro یک لانچر مدرن برای اندروید است که حول ۳ موضوع پایداری، ویژگی‌ها و قابلیت استفاده توسعه داده شده است. این لانچر با دارا بودن ویژگی‌های فراوان سرعت بالایی نیز دارد.

محمّد ترشیزی بازدید : 381 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Windows 8 + with Live Tiles تنها لانچر ویندوز ۸ برای اندروید است که برای جی‌میل، توییتر، فیسبوک، تقویم، آب و هوا، خبر، بازار بورس و چیزهای دیگر کاشی‌های زنده دارد. این لانچر تجربه ویندوز ۸ را بر روی دستگاه اندرویدی شما ممکن می‌سازد.

محمّد ترشیزی بازدید : 37 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

Domo – Icon Pack یک مجموعه آیکون زیبا برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی است. طراحی این آیکون‌ها نرم و منحنی است که مؤلفه اصلی آنها می‌باشد و حس ناب بودن را منتقل می‌کند.

محمّد ترشیزی بازدید : 74 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با Comet 3D Launcher به آینده خوش آمدید! پس از دانلود این لانچر خود را برای ورود به دنیایی علمی-تخیلی و غیر واقعی آماده کنید! این لانچر قوی تجربه بصری ای منحصر به فرد در تمام زوایا را به نمایش می‌گذارد.

محمّد ترشیزی بازدید : 61 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

اگر به دنبال یک پوسته شیک و بی نظیر هستید ما Aviator Icon Theme را به شما پیشنهاد می کنیم . تم هوانورد یکی از بهترین پوسته های موجود در فروشگاه گوگل پلی بوده که طرفداران زیادی دارد . توجه داشته باشید که این تم از چندین تصویر زمینه جذاب و فانتزی نیز پشتیبانی نموده که می توانید آن ها را در صفحه نمایش گوشی خود قرار دهید . همچنین لازم به ذکر است که این پوسته به صورت کامل بالانچرهای ADW ، APEX ، Go ، Nova  و Action  سازگاری دارد .

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 290
  • بازدید ماه : 470
  • بازدید سال : 6,064
  • بازدید کلی : 2,798,292