loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 55 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 4.0 و بالاتر

اسلحه خود را بردارید و بر واگن سوار شوید و در صحراهای غرب به سواری بپردازید. در بازی Wagon Shootout وظیفه شما حفاظت از محموله‌های ارزشمند است تا به دست بزرگترین باند دزدی نیفتند. در این بازی باید با انتخاب به موقع و صحیح از اسلحه و مهمات خود دشمنان خود را شکست دهید.

محمّد ترشیزی بازدید : 44 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

در بازی Ninja Revenge در نقش یک نینجای خشمگین بازی کنید که برای انتقام کشته شدن همسرش همه قاتلین را قتل عام می‌کند. وقتی به خودشان اجازه می‌دهند که یک نینجا را به خشم بیاورند، تنها خون جوابگوی آنها خواهد بود!

محمّد ترشیزی بازدید : 60 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

سفینه فضایی‌ها بدون هیچ هشداری به درون مدار زمین نفوذ کرده و از دست رفتن ارتباطات ماهواره‌ای زمین را در خطر قرار داده است. بازماندگان باید با استفاده از تاکتیک‌های چریکی به مبارزه بپردازند. در بازی Aliens Drive Me Crazy کنترل ماشین را بدست بگیرید و با انفجار راه خود را به یک پایگاه فضایی‌ها برسانید.

محمّد ترشیزی بازدید : 42 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Mussoumano Game دختران ماسومانو توسط دشمنانش که از او متنفر هستند، ربوده شده‌اند. این اتفاق زمانی رخ داده که او در حال انجام بازی ویدیویی بوده است! او از غم از دست دادن عزیزانش بسیار آشفته می‌شود و به دنبال دشمنانش می‌افتد تا از آنها انتقام بگیرد و عزیزانش را نجات دهد. به ماسمومانو و شتر مسلحش ملحق شوید تا در این ماجراجویی بامزه بتواند دخترانش را پیدا کند و آنها را از چنگال دشمنانش نجات دهد.

محمّد ترشیزی بازدید : 51 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

تیراندازی خود را بهبود بخشیده و سحر و جادو را یاد بگیرید و از پایگاه خود در برابر دشمنان مخافظت کنید !‍ بازی Robin Hood Surviving Ballad  شامل ۲۵۰ مرحله هیجانی بوده که بایستی نقش رابین هود را بر عهده بگیرید . متحدان خود را خبر کرده و از آن ها برای نابود کردن دشمنان درخواست کمک کنید .

محمّد ترشیزی بازدید : 78 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Flappy Bird شما وظیفه هدایت یک اردک را بر عهده داشته و بایستی او را کنترل نمایید . بال های خود را باز کرده و سپس به صورت آزادانه در هوا پرواز کنید . در طول مسیر با موانع متعددی رو به رو خواهید شد که بایستی از آن ها عبور کنید . حواستان به لوله ها باشد و مراقب باشید که به آن ها برخورد نکنید. لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده جذاب و هیجانی بوده که پیشنهاد می کنیم حتما آن را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نمایید .

محمّد ترشیزی بازدید : 146 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی AirAttack HD یکی از بهترین و زیباترین بازی های هواپیمایی برای گوشی های دارای سیستم عامل اندورید است. در این بازی شما وظیفه دارید به 10 ماموریت سخت و سرنوشت ساز بروید، سه هواپیما و 64 نوع دشمن در بازی به دنبال منهدم کردن هواپیمای شما هستند، پس مراقب خود باشید. با عبور از هر مرحله می توانید سلاح ها و هواپیمای خود را ارتقا دهید تا با قدرت بیشتری به مصاف دشمنان بروید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک شگفت انگیز و جذاب، پشتیبانی از 7 کنترل مختلف، جلوه های صوتی زیبا و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 41 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Dungeon Hunter یکی از زیباترین بازی های ساخته شده توسط کمپانی بازی ساز معروف گیم لافت می باشد که با مواجه شدن با موفقیت های بسیار در نسخه های پیشین اکنون چهارمین ورژن آن برای اندروید ارایه گردیده است ؛ یک بازی حماسی در سبک RPG که می تواند ساعت ها گیم پلی را برایتان فراهم آورد .
در این بازی که بر اساس یک خط داستانی ( StoryLine ) منسجم صورت می پذیرد بایست با صدها دشمن مختلف رو به رو گردیده و یک به یک آنها را از بین ببرید ، مهارت های نبرد خود را بهبود بخشید و در پی ماجراجویی ها بروید . شما خواهید توانست یکی از چهار کاراکتر منحصر به فردی که آماده گردیده اند را برای شخصیت خود انتخاب نموده و وارد میدان های نبرد گردید . اگر نسخه های پیشین این بازی توانسته اند نظر شما را به خود جلب کنند ، این ورژن که از گرافیکی به مراتب زیباتر برخودار است را به هیچ وجه از دست ندهید .

محمّد ترشیزی بازدید : 37 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر
 Cabela’s Big Game Hunter به شما این  امکان را می دهد تا به شکار  بزرگترین و خطرناک ترین  حیوانات کره زمین بروید .  فکر می کنید بتوانید خود را به عنوان یک شکارچی افسانه ای مطرح نمایید ؟
در این بازی که به صورت رایگان ارایه شده است شما چندین و چند ماموریت مختلف داشته که می بایست در  آنها افزون بر تجربه طیفی وسیع از شکارها ، اقدام به کسب مهارت نموده و در مراحل زمان محدود ، پیروزی را از آن خود کنید . از شمال غربی آمریکا گرفته تا قطب یخ زده شما  همگی پذیرای شما  خواهند بود .
یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی قابلیت شخصی سازی نمودن اسلحه ها ، کمان و حتی لباس کاراکتر بازی است که بی  شک در جذاب تر شدن  آن نقش مهمی خواهد داشت . افزون بر این با تلاش در کسب  امتیاز خواهید توانست از قدرت های  مخصوص موجود در بازی  نظیر حالت X-ray برای تیراندازی های هر چه دقیق تر استفاده کنید .

محمّد ترشیزی بازدید : 161 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر
 در بازی The Keepers:  Lost Progeny شما نقش کودکی را بازی خواهید نمود که به دنبال پدر و مادر خود می گردد . راهی پر ماجرا که آغاز آن با یافتن تصاویری رمز آلود از گذشته همراه شد . در پشت یکی از این عکس ها نام یک شهر کوچک یادداشت گردیده بود و این دقیقا همان مکانی  است که شروع کننده اکتشافات شما خواهد بود . آیا فکر می کنید  هنوز پدر و مادر شما زنده باشند ؟ چرا فاصله بین  شما و پدر و مادرتان افتاده است ؟ همه  ی اینها سوالاتی است که می بایست در این بازی که در سبک هیدن آبجکت ارایه شده است بیابید .


تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 264
  • بازدید ماه : 444
  • بازدید سال : 6,038
  • بازدید کلی : 2,798,266