loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 32 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

Shards – the Brick Breaker Pro یک بازی مدرن و انقلابی برای دیوایس های مبتنی بر اندروید بوده که شما در آن باید آجرها را بشکنید و آن ها را از بین ببرید. تمام آجرها را در مدت کوتاه مدت از بین برده و نابود نمایید. این بازی همراه با ۷۰ سطح منحصر به فرد و پویا نیز عرضه گردیده است. از قدرت های یو پی اس و موسیقی متن اصلی بازی نهایت لذت ممکن را ببرید. سطوح دشواری مورد نظر خود را مطابق با توانایی خودتان انتخاب نموده و سپس مراحل و رکورد زنی را نیز آغاز نمایید.

محمّد ترشیزی بازدید : 159 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

 

محمّد ترشیزی بازدید : 1003 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (2)

یکی از بازی های بسیار زیبا و پرطرفدار سیستم های اندروید بازی Tekken 3 تیکن ۳ می باشد که امروز بیش از میلیون ها نفر در سراسر جهان بازی تیکن ۳ را دریافت کرده اند. بازی Tekken 3 ابتدا برای کنسول های خانگی منتشر شد و به دلیل طرفداران بیش از حد آن این بازی برای سیستم های اندروید نیز طراحی و ساخته شد. در بازی Tekken 3 شما باید مبارز مورد نظر خود را انتخاب کنید و با استفاده از حرکات تاکتیکی هنرهای رزمی حریفان خود را شکست دهید. در بازی Tekken 3 تمامی مبارزات شما بصورت جنگ تن به تن می باشد. بازی تیکن ۳ دارای زمین های بازی بسیار زیبا و متفاوتی می باشد. این بازی با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا می باشد.

محمّد ترشیزی بازدید : 469 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)

مورتال کمبت نام بازی خاطره انگیزی از کنسول سگا می باشد که قریب به اتفاق دهه ی شصتی ها ان را برای یک بار هم که شده بازی کرده اند. در این پست برای شما نسخه اندروید این بازی خاطره انگیز را آماده دانلود کرده ایم که قابلیت نصب روی تمامی گوشی و تبلت های اندروید 2.2 و بالاتر را دارد. این بازی دارای گیم پلی قابل قبولی می باشد.

محمّد ترشیزی بازدید : 400 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

در بازی Battlefield Stalingrad به ارتش سرخ بپیوندید و در جنگی برای کنترل شهر ویران شده استالینگراد به مبارزه بپردازید. در این بازی باید در نقش یک تک‌تیرانداز بازی کرده و امواج بی‌پایان دشمنان را از بین ببرید.

محمّد ترشیزی بازدید : 316 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Air Attack HD یکی از بهترین و برترین بازی های تیراندازی برای سیستم عامل اندروید بوده که طرفداران زیادی دارد . در این بازی شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و دشمنان خود را در هوا نابود کنید . بیش از ۱۰ ماموریت بزرگ در این بازی وجود داشته که باید آن ها را به اتمام برسانید . دقت داشته بایشد که جلوه های صوتی و گرافیک به کار رفته در این بازی بسیار حرفه ای می باشد . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان ارتقا هواپیما و خرید سلاح های متعدد  اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 1157 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

اماده ی تجربه ی یک بازی بسیار جذاب هستید؟ در این مطلب بازی ماشین سواری Fast Racing 3D برای شما اماده کرده ایم که نسبت به دیگر رقبایش بسیار گرافیکی نیست اما گیم پلی بسیار جذاب و اعتیاد آور آن بیشتر جلب توجه می کند و باعث شده این بازی طرفداران زیادی داشته باشد. در بازی می توانید با زدن ماشین های حریف جلو بزنید و در مسابقه پیروز شوید. در بازی ماشین جذابی نیز وجود دارد که شما از انها خوشتان خواهد آمد. پیشنهاد می کنم این بازی بسیار زیبا را از دست ندهید. همچنین این نسخه از بازی پول بی نهایت دارد و شما در حین بازی با مشکل کمبود پول مواجه نخواهید شد.

محمّد ترشیزی بازدید : 313 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

Hokm یکی از بهترین و پرطرفدار ترین بازی ها در میان کاربران ایرانی می باشد که جدیدترین نسخه آن را برای شما قرار داده ایم. این بازی میلیون ها طرفدار در سراسر دنیا دارد و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. باید با استفاده از تکنیک ها و استراتژی های خود حریفان را شکست دهید!

محمّد ترشیزی بازدید : 221 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3.3 و بالاتر

سوییچ خود را روشن کنید ، پا بزنید و به سمت جلو حرکت نمایید . Bike Rivals یکی از بهترین ، هیجان انگیز ترین و فانتزی ترین بازی های موتور سواری برای سیستم عامل اندروید می باشد . با بهره گیری از فیزیک واقع گرایانه ، گرافیک خیلی خوب ، انیمیشن های فانتزی ، وجود مراحل شگفت انگیز و شتاب بسیار بالای موتورها مراحل را به انجام رسانده و امتیازات فراوانی را به دست آورید . با جمع آوری امتیازات قادر خواهید بود تا آن ها را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید . در مکان های مشخص با دوستان خود به رقابت پرداخته و آن ها را شکست دهید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی ارائه شده است .

محمّد ترشیزی بازدید : 202 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

در این بازی زیبا باید با ایجاد یک شخصیت وارد مسابقات قهرمانی بوکس شوید و حریفان سرسخت خود را شکست دهید. بازی دارای ۳ حالت داستانی مسابقه ازاد و چند نفره می باشد که در صورت تمایل می توانید یکی از ان ها را انتخاب نمایید. در حالت داستانی بازی شما باید با شخصیت که ساخته اید وارد مسابقات قهرمانی شوید و با شکست دادن ۳۰ حریف سر سخت کمربند قهرمانی را بدست بیاورید. با پیروزی در هر مسابقه قدرت شما و البته حریف شما بیشتر می شود و تجربه بیشتری کسب خواهید کرد. بازی دارای محیط فوق العاده واقع گرایانه می باشد به گونه ای که قادر خواهید بود تشویق تماشاچی ها و شعار های ان ها را بشنوید. برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 230
  • بازدید ماه : 410
  • بازدید سال : 6,004
  • بازدید کلی : 2,798,232