loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 156 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3.3 و بالاتر

Fukrey: Rooftop Runner نام یک بازی دونده بی پایان برای دیوایس های اندرویدی بوده که بایستی به عنوان یک بازیکن از روی پشت بام خانه ها و خیابان ها عبور نموده و امتیازات و سکه های متعددی را به دست آورید . شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس بازی را آغاز نمایید . تمام تلاش خود را به کار گرفته و از دست پلیس فرار کنید . اگر پلیس شما را دستگیر کند ، بدون شک بازنده بازی خواهید بود . با دستیابی به امتیازات قدرت ها و مهارت های خود را ارتقا دهید و آن ها را سفارشی سازید .

محمّد ترشیزی بازدید : 38 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

آنها فقط ۴ انسان عادی بودند، تا اینکه یک شهاب‌سنگ به زمین برخورد کرد و همه‌چیز را تغییر داد و آن‌ها را به تیم شگفت‌انگیز تبدیل کرد. در بازی Team Awesome Pro همه چیز وجود دارد: فضایی‌ها، ربات‌ها، انفجار، گربه، قطار، کامیون، سکه‌های براق و غیره. خود را برای یک بازی کلاسیک انفجاری آماده کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 47 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

Air Fighters Elit نام یکی از بهترین شبیه سازهای هوایی برای دیوایس های اندرویدی می باشد . نقشه های جهان را نگاه کنید و سپس با به دست گرفتن کنترل هواپیما به مناطق مختلف سفر کنید . قابل توجه است که نگاه داشتن هواپیما در آسمان بسیار دشوار است ، بنابراین باید تمام حواس خود را جمع کنید . مواظب باشید تا هواپیما به صورت ناگهانی به سمت زمین سقوط نکند . از پرواز کردن بر فراز آسمان نهایت لذت را ببرید . با به دست آوردن سکه ها می توانید هواپیمای خود را سفارشی ساخته و مهارت های آن را ارتقا دهید . و در پایان لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی عرضه شده است .

محمّد ترشیزی بازدید : 145 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

Wrestle Jump Free نام بازی دو نفره جالب و جذابی است که در یک صفحه انجام می شود و شما با حریف خود در هوا کشتی می گیرید. قانون بازی ساده است؛ برای کسب رتبه باید سعی کنید که سر حریف مقابل خود را به زمین بکوبید! شما کنترل کشتی گیر خود را تنها با فشار یک دکمه که بر روی صفحه موجود است بدست می گیرید. شما می توانید این بازی را به صورت دو نفره بر روی یک دستگاه اندرویدی انجام دهید.

محمّد ترشیزی بازدید : 38 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی Let’s Create! Pottery یک ابزار سرگرم‌ کننده برای شماست تا خلاقیت خود را در سفالگری به‌ نمایش بگذارید. این بازی با ظاهری زیبا به‌ شما اجازه می‌دهد شکل مورد علاقه خود را به‌ صورت یک کوزه یا گلدان به‌ وجود آورید و سپس با رنگ آمیزی و طرحی کوزه خود را بفروشید.

محمّد ترشیزی بازدید : 51 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

انگشت خود را برای پرتاب نارنجک بر روس صفحه بکشید و با لمس کردن ، آنها را منفجر کنید . در محیطی هیجان انگیز سر زامبی ها را نشانه بروید .
Zombie Defense یک بازی زیبا و جذاب با بهره گیری از فیزیک واقع گرایانه است که سبک جدید از گیم پلی را برای شما به ارمغان می آورد . از نکات جالب توجه امکان انجام بی نهایت مرحله با استفاده از قابلیت Random Action در این بازی می باشد که شما را هیچ گاه تشنه نخواهد گذاشت !
ویژگی Random Action بعد از به پایان رساندن ۵ مرحله اصلی بازی قابل دسترس خواهد بود .

محمّد ترشیزی بازدید : 74 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

 ۵ سال پیش ، کار جانسون برای فرار از فشار های روانی که در زندگی اش وجود داشت از شهر خود لوس سانتوس گریخته و به سن آندریاس گام گذاشت غافل از آنکه این شهر ، خود مکانی خطرناک تر و پر از دردسر برای او خواهد بود . جایی که تمامی نقاط آن را گنگستر ها و مواد فروشان به تصرف خود در آورنده اند ؛ جایی که میلیونر ها و حتی ستارگان فیلم ها در فساد غوطه ور بوده اند .
اکنون دهه ۹۰ است و کارل به خانه بازگشته . مادرش به قتل رسیده و خانواده و بچه محل هایش با سیاه بختی هایی بزرگ رو به رو شده اند و اکنون این وظیفه CJ است که به نجات خانواده شتافته و کنترل خیابان های سن آندریاس را بر عهده بگیرد .
Grand Theft Auto: San Andreas یکی از محبوب ترین و موفق ترین بازی های کامپیوتری در طول تاریخ است که از سوی کمپانی Rockstar ارایه گردیده است و با ورود به اندروید ، اکنون لقب بزرگ ترین بازی Open-World دنیای اندروید را نیز به خود اختصاص داده است ؛ جایی که می توانید در آن آزادانه به گشت و گذار پرداخته و ماموریت های از پیش تعیین شده را با موفقیت پشت سر بگذارید . این بازی با بیش از ۷۰ ساعت گیم پلی خود می تواند تا مدت ها شما را به خود سرگرم بسازد .

محمّد ترشیزی بازدید : 65 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)
در این بازی شما به آخر الزمان سفر می کنید و در دنیای مرده های متحرک اسیر می شوید. برای فرار از کشته شدن باید بسیار تلاش کنید. روی حرکات و سلاح های خود تسلط کامل داشته باشید تا توسط مرده ها غافل گیر نشوید. دقت داشته باشید که این بازی  شامل ۴ مرحله مختلف بوده که بایستی آن ها را پشت سر بگذارید.
محمّد ترشیزی بازدید : 89 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

 

در بازی Fanta Fruit Slam 2 شما باید با استفاده از مواد غذایی ای که در اختیارتان قرار می گیرد مبارزه را به پایان برسانید . وظیفه شما این است تا با ضربه زدن به میوه ها آن ها را به طرف دشمنان خود پرتاب کنید . دقت داشته باشید که گرافیک این بازی بسیار هیجان انگیز می باشد . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده اعتیادآور بوده و مدت ها می تواند شما را به چالش بکشاند !

تغییرات نسخه اخیر:

پیشرفت قابل توجه رابط کاربری

اضافه شدن مراحل جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

محمّد ترشیزی بازدید : 111 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

 

هیولا گرسنه است به هر نحویی است آن را سیر کنید تا به پیروزی برسید. برای آن که هر چه بیشتر هیولا سیر شود، ستاره ها را از دست ندهید و هر چقدر ستاره بیشتری به دست بیاورید هیولا بیشتر تر از شما راضی می شود. برای دانلود از سایت پی سی اپس به ادامه مطلب مراجعه فرمایید


ویژگی های اصلی بازی:
- 275 سطح مختلف
- فیزیک واقع گرایانه
- گرافیک برجسته
- به روز رسانی مداوم با سطوح جدید

   

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 302
  • بازدید سال : 5,896
  • بازدید کلی : 2,798,124