loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 99 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

تنها با یک کلیک به صورت کاملا مخفیانه از محیط فیلمبرداری کنید ! برای این کار حتی می توانید صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود را خاموش نموده و سپس به صورت کاملا مخفیانه از محیط فیلم بگیرید . نرم افزار Secret Camera Pro  به صورت کامل از دوربین عقب و جلو پشتیبانی کرده و حتی با دوربین جلو هم قادر به فیلمبرداری خواهید بود . از همان ابتدای کار صدای شاتر را قطع نموده و سپس کار را شروع کنید . پس از شروع فیملبرداری می توانید به صورت کاملا عادی از گوشی اندرویدی خود استفاده کنید . لازم نیست نگران کیفیت فیلم های گرفته شده باشید ، زیرا این برنامه فیلم ها را با کیفیت بالا و کاملا مطلوبی ضبط می نماید .

محمّد ترشیزی بازدید : 91 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا تابه‌حال از این موضوع که در عکس فقط خودتان هستید خسته نشده‌اید؟ برنامه Clone Yourself – Camera Pro کپی کردن خودتان را در عکس‌ها برایتان آسان می‌کند تا آن را به اشتراک بگذارید و باعث خندیدن و سرگرمی آن‌ها شوید. این برنامه در موقعیت‌های مختلف از شما عکس می‌گیرد و آن‌ها را به یک عکس جالب ترکیب می‌کند.

محمّد ترشیزی بازدید : 99 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

دردسر داشتن بیش از ۱۰ برنامه دوربین را فراموش کنید. برنامه A Better Camera Unlocked همه آن چیزی که به آن نیاز دارید را در خود دارد. در این نسخه همه ویژگی ها باز شده اند.

محمّد ترشیزی بازدید : 67 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

ش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا دوست دارید به صورت جاسوسی و مخفیانه از محیط فیلمبرداری کنید ؟ اگر این طور است پیشنهاد می کنیم که حتما Mobile Hidden Camera را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید . به کمک این برنامه قادر خواهید بود تا بدون این که کسی متوجه شود از محیط فیلمبرداری کنید . بدون هیچ گونه صدا و تصویری از محیط فیلم گرفته و سپس آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان حذف صدای شاتر ، فیلمبرداری با کیفیت بالا ، پشتیبانی از دوربین جلو و فیلمبرداری به صورت مخفیانه اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 68 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

UCam Ultra Camera Pro با بیش از ۳۰,۰۰۰,۰۰۰  طرفدار به یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین برنامه های عکاسی تبدیل شده است . این برنامه این امکان را به شما می دهد تا در حین عکاسی افکت های متنوعی را بر روی عکس ها قرار داده و آن ها را سفارشی سازید . توجه داشته باشید که این برنامه از افکت ها ، قالب ها و قاب های متنوعی پشتیبانی نموده که می توانید آن ها را بر روی تصاویر خود قرار دهید . عکس های خود را سفارشی ساخته و آن ها را در فیسبوک ، تویتر و یوتیوب با دوستان خود به اشتراک بگذارید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به وجود افکت های خیره کننده ، گرفتن عکس به صورت پی در پی ، عکسبرداری با کیفیت بالا و سفارشی سازی عکس ها اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 64 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا نرم افزار ProFunCam Camera را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا عکس های خود را به آثار هنری تبدیل نمایید . پس از عکسبرداری تنها کافی است افکت ها را انتخاب کرده و سپس آن ها را بر روی عکس ها قرار دهید . توجه داشته باشید که بیش از ۶۰ نوع افکت در این اپلیکیشن وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود از آن ها استفاده کنید . تصاویر خود را ویرایش نموده و از تماشای عکس های کارتونی نهایت لذت را ببرید .

محمّد ترشیزی بازدید : 42 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار Photaf Panorama Pro  این امکان را به شما می دهد تا به راحتی عکس های پاناروما تهیه کنید . کافی است این برنامه را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و سپس آن را تنظیم کنید . در ابتدا از زوایای مختلف عکس گرفته و سپس آن ها را به یکدیگر متصل کنید . و در نهایت لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا عکس های گرفته شده را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک به اشتراک بگذارید .

محمّد ترشیزی بازدید : 48 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Photo Editor by Aviary نرم افزاری بسیار جالب برای ویرایش عکس می باشد . دارا بودن امکانات بسیار مختلف در عین کاربری بسیار ساده این برنامه را به یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای موجود در این زمینه تبدیل کرده است . این برنامه دارای یک دوربین داخلی است که امکان گرفتن عکس را نیز در اختیار شما قرار می دهد .

محمّد ترشیزی بازدید : 78 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

Snap Camera HDR یکی از بهترین نرم افزارهای موجود برای افزایش کیفیت دوربین گوشی هوشمند در حالت های عکس برداری و تصویر برداری است. برنامه با استفاده از الگوریتم های خود به شما کمک می کند تا از نهایت قدرت دوربین گوشی خود استفاده کنید و تمامی باگ های موجود نرم افزاری مرتبط با دوربین را از بین می برد. برنامه علاوه بر افزایش کیفیت تصویر برداری ابزارهای مختلفی را برای خلق تصاویر هنری و متنوع در اختیار شما قرار می دهد که برخی از آن ها عبارت اند از: وجود حالت تشخیص چهره، حالت های پارانوما متنوع، سرعت بالا در عکاسی به صورت پشت سر هم، فوکوس برای فیلم برداری و ... . از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان اشتراک گذاری تصاویر و فیلم های خلق شده، پشتیبانی از زوم بالا، افزایش سرعت کارکرد و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 49 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار Magic Hour – Camera  این امکان را به شما می دهد تا عکس های معمولی خود را به عکس های  فوق العاده تبدیل نمایید . با استفاده از افکت های موجود در این برنامه می توانید تصاویر خود را سفارشی ساخته و جلوه های خاصی به آن ها ببخشید . بیش از ۴۰ فیلتر در این برنامه وجود داشته که قادر خواهید بود از آن ها استفاده نمایید . همچنین لازم به ذکر است که پس از ویرایش عکس ها این امکان را خواهید داشت تا آن ها را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و تویتر به اشتراک بگذارید . خاطرات خود را ضبط کرده و سپس آن ها را با ابزارهای موجود سفارشی سازید .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 231
  • بازدید ماه : 411
  • بازدید سال : 6,005
  • بازدید کلی : 2,798,233