loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 111 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 3.0 و بالاتر

نرم افزار Mega Photo Pro این امکان را به شما می دهد تا تصاویر خود را به آثاری شگفت انگیز و خنده داری تبدیل کنید . افکت های جادویی و زیبا را بر روی تصاویر خود قرار داده و آن ها را سفارشی سازید . تصاویر را بچرخانید و سپس چهره افراد را خنده دار کنید . برای اجرا تنها کافی است برنامه را بر روی گوشی خود نصب نموده و سپس عکس ها را مطابق با میل خود انتخاب نمایبید . لازم به ذکر است که رابط کاربری این اپلیکیشن فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

محمّد ترشیزی بازدید : 144 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

Perfect365: One-Tap Makeover یک نرم افزار عالی و پرطرفدار با بیش از پنجاه میلیون دریافت از گوگل پلی در زمینه روتوش و ترمیم عکس ها مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که توسط گروه برنامه نویسی ArcSoft توسعه و طراحی گردیده است و با استفاده از آن قادر خواهید بود در محیطی ساده و کلاسیک در سریع ترین زمان ممکن و به صورت حرفه ای لک های موجود در چهره را حذف نمایید و با ابزارهایی کاربردی که در اختیار دارید تنها با چند لمس ساده چهره ی خودتان را زیباتر سازید! اگر به دنبال برنامه ای هستید که با آن بتوانید عکس های خودتان را بهبود ببخشید پیشنهاد ما به شما اپلیکیشن فوق العاده ی Perfect365 می باشد.
شما قادر هستید که بر اساس سليقه، مد روز و يا قالب های آماده عکس هایتان را ويرايش و آرايش نمایید و در نهایت عکس ویرایش شده را با یک کلیک در گالری خودتان ذخیره کرده و آن را به اشتراک بگذارید.

محمّد ترشیزی بازدید : 147 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

در این پست قصد داریم نرم افزار Cat Selfie را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود تا همراه با یک گربه دوست داشتنی عکس سلفی تهیه کنید . عکس سلفی بگیرید و سپس آن ها را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراگ بگذارید . بدون شک عکسبرداری همراه با یک گربه ناز و دوست داشتنی فوق العاده لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود . به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید و آن ها را سفارشی سازید .

محمّد ترشیزی بازدید : 93 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

mirror photo & shape یک برنامه جالب برای اندروید است که با استفاده از آن می‌توانید افکت آینه زیبایی را بر روی عکس‌های خود اعمال کنید. در عین سادگی، این برنامه دارای ویژگی‌های فراوانی است که با استفاده از آن می‌توانید حتی یک عکس معمولی را نیز به اثری هنری تبدیل کنید. افکت آینه‌ای می‌تواند تعداد زیادی تصاویر خیالی قاابل توجه را ایجاد کند. تخیلات خود را درگیر کنید و ببینید چه چیزی می‌توانید با آن خلق کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 425 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Eye Color Studio Premium این امکان را خواهید داشت تا رنگ چشم خود را تغییر دهید . یس از ۱۵۰  رنگ چشم متفاوت در این برنامه وجود داشته که می توانید آن ها را انتخاب نمایید . پس از انتخاب رنگ چشم می توانید افکت ها و اثرات متعددی را بر روی تصاویر قرار دهید . و در نهایت لازم به ذکر است که پس از اتمام کار قادر خواهید بود تصاویر خود را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

محمّد ترشیزی بازدید : 87 دوشنبه 17 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3.3 و بالاتر

با استفاده از نرم افزار RoboVox Voice Changer  صدای خود را کاملا تغییر دهید ! برای این کار تنها کافی است برنامه را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و سپس صدای خود را به صدای وحشتناک ، ترسناک و … تبدیل نمایید . در صورت تمایل این امکان را خواهید داشت تا صدای مورد نظر خود را ضبط نموده و با اشتراک گذاشتن آن ها لحظات خوب و خوشی را با دوستان سپری کنید . قابل توجه است که صدای ضبط شده با کیفیت WAV ذخیره می شود . لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

محمّد ترشیزی بازدید : 65 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 4.0 و بالاتر

آیا دوست دارید خودتان را شبیه مدل ها کنید ؟ اگر این طور است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Spring Pro – Increase height را از دست ندهید . با استفاده و نصب این برنامه بر روی دیوایس اندرویدی خود قادر خواهید بود بدن خود را تنظیم نموده و قد و وزن خود را بیشتر و بلندتر نشان دهید . لازم به ذکر است که کار کردن با این نرم افزار فوق العاده آسان و ساده می باشد . با بیشتر کردن ارتفاع تصاویر آثار خود را شگفت انگیز کنید .  اگر تمام موارد ذکر شده در برنامه را رعایت کنید هیچ کس متوجه دستکاری شما نخواهد شد . قد خود را بیشتر کرده و به عنوان یک جنتلمن به نمایش درآیید .

محمّد ترشیزی بازدید : 59 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 4.0 و بالاتر

Overیک ایده فوق العاده است ! با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا آثار هنری و متن های متعددی را به تصاویر خود اضافه نمایید . فونت های سفارشی را انتخاب نموده و پس از اتمام کار شاهکار هنری خود را با دوستان به اشتراک بگذارید . عکس خود را د ر قالب یک پیام ام ام اس و یا ایمیل قرار داده و با پیوست کردن آن را به دوستان خود ارسال کنید . از تمام خلاقیت خود استفاده کنید و فونت ها را بر روی تصاویر قرار دهید . با استفاده از این ابزار حرفه ای دیگر نیازی به فوتوشاپ نخواهید داشت . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به وجود افکت های فراوان ، وجود فریم های زیبا و در دسترس بودن فونت ها فوق العاده شیک اشاره داشت . لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده کاربر پسند بوده و هرگز از کار کردن با آن خسته نخواهید شد .

محمّد ترشیزی بازدید : 123 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Lean Booth قادر خواهید بود تا خودتان را لاغر کرده و بینی ، لب و پاهای خود را کوچک تر نمایید ! برای این کار تنها کافی است یک عکس از گالری انتخاب کرده و یا به سادگی با دوربین گوشی خود عکس بگیرید . قابل توجه است که این اپلیکیشن در برخی مواقع نظیر کوچک و یا بزرگ کردن تصاویر افراد بسیار جذاب خواهد بود . پس از اتمام کار این امکان را خواهید داشت تا این تصاویر را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود  به اشتراک بگذارید .

محمّد ترشیزی بازدید : 135 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

برنامه Tattoo Designs Pro شامل طرح‌های الهام‌بخش برای خالکوبی است، هزاران طرح از بهترین‌ها در سرتاسر دنیا! این طرح‌های خالکوبی  بر موضوعات عشق، نقل قول‌ها و فونت‌های مختلف، طرح‌های قبیله‌ای، سیاه و خاکستری، اژدها، طالع‌بینی، جمجمه‌ها و طرح‌های گوناگون برای زنان و مردان تمرکز کرده است. می‌توانید از این طرح‌ها برای دستگاه خود به عنوان تصویر پس زمینه استفاده نموده و یا با ذخیره نمودن آنها بر روی حافظه دستگاه ، به اشتراک شان بگذارید .

 

 توجه : برای استفاده از این نرم افزار به اینترنت نیاز خواهید داشت .

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 280
  • بازدید سال : 5,874
  • بازدید کلی : 2,798,102