loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 112 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

بازی فیتیل پر یکی از جذاب ترین و زیباترین بازی های ایرانی می باشد که شما هم میتوانید بازی کنید و هم میتوانید جایزه ببرید .در این بازی شما باید به قاطینگا و پاتینگا و پروفسور فیتیله کمک کنید تا از موانع موجود عبور کنند و به راحتی پرواز کنند .شما باید در این بازی از خوردن غذاهای پرکالری مثل شیرینی جات خودداری کنید تا چاق نشوید و پرواز راحتی داشته باشید .همچنین میتوانید سبزیجات بخورید تا کوچک تر بشوید و راحت تر پرواز کنید .در طول مسیر هم میتوانید سکه جمع کنید و چیزهای خوبی را در داخل بازی با استفاده از سکه ها بخرید.هر چقدر امتیاز بیشتری بدست بیاورید در جدول امتیازات جایگاه بهتری خواهید داشت

محمّد ترشیزی بازدید : 44 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

میزان سرگرم کنندگی هر بازی به حجم آن مربوط نیست، بلکه به میزان رضایت و نصب آن بازی بستگی دارد، بازی مورچه کشی را با یکی از محبوب ترین بازی کم حجم و رایگان برای سیستم عامل اندروید دانست. در این بازی Ant Smasher باید مورچه‌های موجود در صفحه نمایش را له کنید، با کشتن هر مورچه نسبت به اندازه آن امتیاز کسب می کنید، البته مراقب زنبورهای عسل موجود در هر مرحله باشید، اگر آن ها را بکشید، از امتیازات شما کسر خواهد شد. بازی خنده دار و اعتیاد آور مورچه کشی را می‌توان به تمامی سنین، اعم از مرد و زن پیشنهاد کرد. جالب است بدانید که این بازی به دلیل داشتن ویژگی هایی چون: قابلیت ثبت رکوردهای به صورت جهانی، دارای بودن مراحل و سبک های مختلف، وجود حالت های مختلف و ... بیش از 80 میلیون بار دانلود شده است.

محمّد ترشیزی بازدید : 145 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

Wrestle Jump Free نام بازی دو نفره جالب و جذابی است که در یک صفحه انجام می شود و شما با حریف خود در هوا کشتی می گیرید. قانون بازی ساده است؛ برای کسب رتبه باید سعی کنید که سر حریف مقابل خود را به زمین بکوبید! شما کنترل کشتی گیر خود را تنها با فشار یک دکمه که بر روی صفحه موجود است بدست می گیرید. شما می توانید این بازی را به صورت دو نفره بر روی یک دستگاه اندرویدی انجام دهید.

محمّد ترشیزی بازدید : 391 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

به دزدان دریایی سرویس بدهید و اجازه دهید که به صورت آزادانه گیتار بزنند ! موسیقی را فعال نموده و از میهمانی نهایت لذت را ببرید . توضیحات فوق مربوط به بازی Barr  می باشند . توجه داشته باشید که این بازی شامل ۶۰ مرحله هیجانی می باشد . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود موسیقی های شگفت انگیز ، نوشیدنی های خوشمزه ، وجود ۶۰ مرحله و گیم پلی فانتزی اشاره داشت . تنها اگر سرعت تان در خدمات رسانی به مشتریان بالاست دانلود این بازی را پیشنهاد می کنیم .

محمّد ترشیزی بازدید : 40 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲۳ و بالاتر 

Filey O’Fish یک بازی ساده درسبک بازی محبوب Flappy Bird است. به فایلی کمک کنید تا از میان لوله‌ها پرواز کند بذون اینکه به مانعی برخورد کند و سعی کنید رکورد خود را افزایش دهید. بازی با گرافیکی پیکسلی است، با طراحی ساده و بازی روان. درجه سختی آن ممکن است از آنچه انتظارش را دارید بیشتر باشد!

محمّد ترشیزی بازدید : 114 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

Milk The Cow برنامه جالب و سرگرم کننده ای برای گوشی های آندروید می باشد که توسط آن می توانید شیر گاو را بدوشید . این نرم افزار بسیار جذاب می باشد و هم اکنون در گوگل پلی با ۵ ستاره می باشد.این برنامه برروی گوشی های آندروید ۲.۰ و بالاتر قابل نصب و اجراست و از حجم کمی برخودار است.

محمّد ترشیزی بازدید : 51 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 شما در اپ Weaphones WW2: Firearms Sim باید با سلاح هایی که در اختیارتان قرار می گیرد تیراندازی کنید . پس از هر دوره تیراندازی ، به شما امتیاز داده می شود . تجربه خوبی از تیراندازی را با این بازی داشته باشید . استفاده از مهمات نامحدود از ویژگی های اصلی این بازی محسوب می شود . لازم به ذکر است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۸ را کسب نموده و ما به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما آن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

محمّد ترشیزی بازدید : 53 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

یک بازی جذاب و سرگرم کننده برای شما و دوستانتان است که در آن با وارد کردن یک عکس چهره از خود و یا دوستانتان توسط دوربین گوشی و یا گالری عکس موجود در گوشی، موهای شخص موجود در عکس را به طرز خنده داری کوتاه کنید و حتی کلاً او را کچل کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 81 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

اگر از علاقه مندان به پرواز و فضا نوردی هستید،بازی Simple Rockets خواسته های شما را برای سفر به فضا برآورده می کند. در این بازی ابتدا باید یک طرح مناسب برای فضا پیمای خود طراحی کنید و پس از ساخت آن وظیفه دارید به منظومه شمسی سفر کنید و ماموریت های محول شده را با موفقیت انجام دهید. چالش های گوناگونی در بازی وجود دارد، یکی از این چالش ها وجود حریفان قدرتمند و متخصص است، که کار شما را سخت می کند و باید سعی کنید سریع تر از آن ها تازه های علمی را کشف کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: داستان جذاب، گرافیک مناسب، شبیه سازی فوق العاده زیبای سیارات و ... اشاره کرد. توجه داشته بازی باشید که بازی از قوانین فیزیک پیروی می کند.

محمّد ترشیزی بازدید : 123 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

از میان ۹۰۰ آهنگ در سه ژانر پاپ، سنتی و تیتراژ، نام خواننده یا نام آهنگ را در سریعترین زمان حدس بزنید و بالاترین امتیاز را کسب کنید. همچنین می توانید با دوستانتان  به صورت دو نفره بازی کنید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 216
  • بازدید ماه : 396
  • بازدید سال : 5,990
  • بازدید کلی : 2,798,218