loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 221 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3.3 و بالاتر

سوییچ خود را روشن کنید ، پا بزنید و به سمت جلو حرکت نمایید . Bike Rivals یکی از بهترین ، هیجان انگیز ترین و فانتزی ترین بازی های موتور سواری برای سیستم عامل اندروید می باشد . با بهره گیری از فیزیک واقع گرایانه ، گرافیک خیلی خوب ، انیمیشن های فانتزی ، وجود مراحل شگفت انگیز و شتاب بسیار بالای موتورها مراحل را به انجام رسانده و امتیازات فراوانی را به دست آورید . با جمع آوری امتیازات قادر خواهید بود تا آن ها را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید . در مکان های مشخص با دوستان خود به رقابت پرداخته و آن ها را شکست دهید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی ارائه شده است .

محمّد ترشیزی بازدید : 66 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

Flight Simulator Online 2014 پیشرفته‌ترین بازی شبیه‌ساز پرواز برای دستگاه‌های اندرویدی است. سال‌ها بر روی فیزیک این بازی وقت گذاشته شده و بهبود یافته تا بهترین تجربه کابین خلبان را در اختیار شما قرار دهد. در بیش از ۴۰۰ مأموریت مختلف با بیش از ۱۶ نوع هواپیمای مختلف پرواز کنید و در معروفترین فرودگاه‌های دنیا فرود بیایید. این بازی همچنین شرایط آب و هوایی از جمله آسمان صاف، رعد و برق و گردباد را نیز شبیه‌سازی می‌کند. به یک خلبان هواپیما‌های مسافربری تبدیل شوید، و یا خلبان تفریحی، یا خلبان آموزش دیده نظامی و یا حتی خلبان هواپیمای آکروباتیک! انتخاب با شماست!

محمّد ترشیزی بازدید : 68 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

Forklift simulator 3D 2014 بهترین بازی شبیه ساز رانندگی و هدایت اجسام به وسیله ی لیفتراک و لودر است. حمل و نقل اشیاء با لیفتراک آسان نیست، بلکه باید دقتی منحصر به فرد و توانایی خارق العاده ای داشته باشید. وظیفه شما در بازی حمل و نقل اشیاء است که در قبال حمل صحیح کارمزد دریافت می کنید و می توانید لیفتراک خود را ارتقا دهید یا به مراحل بعدی راه پیدا کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: فیزیک دینامیکی و واقعی، ارائه سیستم صدای هماهنگ با تصویر بازی، گیم پلی روان و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 93 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بازی Dr. Driving شما را دیوانه می‌کند! در بهترین، سریعتربن و گرافیکی ترین بازی رانندگی اندروید، خیابان‌ها را به آتش بکشید. در این بازی با استفاده از اکانت گوگل خود می‌توانید به صورت آنلاین به بازی چند نفره بپردازید. وقتی که در حالت چند نفره زودتر از رقیب خود مأموریت را به پایان می‌رسانید، می‌توانید طلای مجانی دریافت کنید. با لاگین کردن توسط آی‌دی فیسبوک می‌توانید امتیازات بالای خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

محمّد ترشیزی بازدید : 231 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ز یکی از بهترین بازی های شبیه ساز ماشین پلیس می باشد. در این بازی در جهانی آزاد و ۳ بعدی باید تا می توانید با سرعت حرکت کنید و ماموریت های مختلفی که به شما داده می شود را به پایان برسانید. در طول بازی باید از تپه ها، جاده ها و خیابان های مختلف عبور نمایید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

محمّد ترشیزی بازدید : 64 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی MAYDAY! Emergency Landing یکی از بهترین بازی‌ها برای دوستداران به خلبانی است که یک پرواز زیبا با اوج هیجان را در شرایط آب و هوایی مختلف برای شما به ارمغان می‌آورد. شما در این بازی نقش خلبان را ایفا خواهید کرد، پس سعی کنید حواستان را جمع کنید و به توضیحاتی که در بازی برای شما داده می‌شود بهترین فرود را داشته باشید. سعی کنید با تغییر مسیر ناگهانی حال مسافران را خراب نکنید چرا که باعث می‌شود امتیاز شما کم شود!
در فرودهای اضطراری هم به توضیحات و راهنماهای برج مراقبت دقت کنید تا بتوانید صحیح و سالم فرود بیایید و مسافران را سالم به مقصد برسانید.

محمّد ترشیزی بازدید : 49 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

ورزش های زمستانی در محیط های سه بعدی و واقع گرایانه را در اسمارت فون اندرویدی خود تجربه نمایید . این بازی از حالت تک نفره و چند نفره نیز پشتیبانی نموده و می توانید به راحتی با دوستان خود بازی کنید . توضیحات فوق مربوط به بازی Athletics: Winter Sportsمی باشند . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود جلوه های صوتی بی نظیر ، گرافیک سه بعدی و بسیار عالی آن اشاره داشت . با دوستان خود بازی کنید و برای خود رکورد بزنید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است .

محمّد ترشیزی بازدید : 174 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

\"روبیک\" یکی از فکری ترین بازی های جهان است که افراد فراوانی از این مکعب برای سرگرمی و افزایش خلاقیت ذهن خود استفاده می کند، این بار می توانید این مکعب جذاب را به صورت مجازی و بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود داشته باشید. محیط بازی به صورت سه بعدی طراحی شده است و می توانید به صورت واقع گرایانه اقدام به مرتب کردن رنگ های مکعب کنید. توجه داشته باشید که در این بازی اصل مهم و با ارزش سرعت عمل است. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: قابلیت حرکت به صورت مکث، شبیه سازی فوق العاده زیبا، مراحل متعدد و ... اشاره کرد. هر چه در بازی پیشرفت کنید، عبور از مراحل سخت خواهد شد و نیازمند سرعت عمل بالا است.

محمّد ترشیزی بازدید : 58 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی Warrior chess با بقیه ی بازی های شطرنج یک فرق اساسی دارد و آن هم سبک و گرافیک بازی است. بله بازی معرفی شده یک شبیه سازی واقع گرایانه از محیط بازی شطرنج ارائه می دهد که به جذابیت های بازی می افزاید. داستان بازی برگرفته شده از نبرد هیستینگز در سال 1066 است و بازی به سبک یک جنگ استراتژیک طراحی شده است. بازی دارای دو حالت مختلف برای بازی است که می توانید نسبت به سلیقه خود حالت مورد نظر را انتخاب کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: محیط سه بعدی با قابلیت زوم و تغییر زاویه دید، قابلیت چرخش صفحه برای نمایش بهتر، وجود 99 سطح دشواری مختلف و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 52 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر
Skateboard Party 2 یکی از جذاب ترین بازی های اسکیت بردی است که تا کنون برای اندروید طراحی گردیده است . این بازی در ۸ مکان منحصر به فرد صورت می پذیرد که هر یک دارای ویژگی های خاص خود می باشد . بر روی تخته پریده و با آموختن حرکات جدید ، مهارت اسکیت بازی خود را بهبود ببخشید . از جمله ویژگی های مهم این بازی امکان انجام آن به صورت مولتی پلیر می باشد . بدین ترتیب شما خواهید توانست با سایر افرادی که در سرتاسر جهان آنلاین هستند اقدام به انجام آن نمایید . بهره گیری از گرافیک سه بعدی اچ دی که که برای دستگاه های اندروید بهینه سازی شده است می تواند هیجان بسیار بالایی را در وجود شما ایجاد کند .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 269
  • بازدید ماه : 449
  • بازدید سال : 6,043
  • بازدید کلی : 2,798,271