loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 68 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 3.0 و بالاتر

Magic Trick #3 یک برنامه است که به وسیله آن می‌توانید یک شعبده‌بازی را بر روی دستگاه اندرویدی خود انجام دهید، به این صورت که شما در نقش شعبده‌باز، دستگاه اندرویدی خود را به شخص دیگری می‌دهید تا این اعمال را بر روی ماشین حساب انجام دهد: یک عدد سه رقمی تصادفی را در یک عدد سه رقمی تصادفی دیگر ضرب کرده و حاصل آن را بر یک عدد دلخواه ۴ رقمی تقسیم کند، سپس یکی از سه کتاب را انتخاب و به صفحه‌ عدد بدست آمده از ماشین حساب برود، شعبده باز به شخص می‌گوید که بر روی آن صفحه تمرکز کند، سپس چند کلمه از قسمت بالا و پایین آن صفحه را برای او فاش می‌کند.

محمّد ترشیزی بازدید : 76 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

یک برنامه بسیار جالب ومفید برای کسانی که علاقه دارند بدانند می توانند پولدار شوند یا خیر.در این برنامه ۱۰ سوال از شما پرسیده می شود که با پاسخ دادن به این سوالات درصد موفقیت وپولدار شدن شما را به شما نشان می دهد.

محمّد ترشیزی بازدید : 123 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Lean Booth قادر خواهید بود تا خودتان را لاغر کرده و بینی ، لب و پاهای خود را کوچک تر نمایید ! برای این کار تنها کافی است یک عکس از گالری انتخاب کرده و یا به سادگی با دوربین گوشی خود عکس بگیرید . قابل توجه است که این اپلیکیشن در برخی مواقع نظیر کوچک و یا بزرگ کردن تصاویر افراد بسیار جذاب خواهد بود . پس از اتمام کار این امکان را خواهید داشت تا این تصاویر را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود  به اشتراک بگذارید .

محمّد ترشیزی بازدید : 91 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا تابه‌حال از این موضوع که در عکس فقط خودتان هستید خسته نشده‌اید؟ برنامه Clone Yourself – Camera Pro کپی کردن خودتان را در عکس‌ها برایتان آسان می‌کند تا آن را به اشتراک بگذارید و باعث خندیدن و سرگرمی آن‌ها شوید. این برنامه در موقعیت‌های مختلف از شما عکس می‌گیرد و آن‌ها را به یک عکس جالب ترکیب می‌کند.

محمّد ترشیزی بازدید : 89 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با استفاده از برنامه Zombie Booth – Zombie Me Pro دوستان خود را به زامبی تبدیل کنید! این برنامه می‌تواند از هر عکسی یک زامبی بدترکیب بسازد. به راحتی می‌توانید نوع چشم را انتخاب کنید، دهان را به معده تبدیل کنید و هر عنصر دیگری که یک زامبی دارد مانند خراش‌، جای گازگرفتگی و غیره را به عکس اضافه کنید. نتیجه را می‌توانید بر روی گوشی خود ذخیره کنید و یا از طریق برنامه مستقیماً در فیسبوک به اشتراک بگذارید.

محمّد ترشیزی بازدید : 135 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

برنامه Tattoo Designs Pro شامل طرح‌های الهام‌بخش برای خالکوبی است، هزاران طرح از بهترین‌ها در سرتاسر دنیا! این طرح‌های خالکوبی  بر موضوعات عشق، نقل قول‌ها و فونت‌های مختلف، طرح‌های قبیله‌ای، سیاه و خاکستری، اژدها، طالع‌بینی، جمجمه‌ها و طرح‌های گوناگون برای زنان و مردان تمرکز کرده است. می‌توانید از این طرح‌ها برای دستگاه خود به عنوان تصویر پس زمینه استفاده نموده و یا با ذخیره نمودن آنها بر روی حافظه دستگاه ، به اشتراک شان بگذارید .

 

 توجه : برای استفاده از این نرم افزار به اینترنت نیاز خواهید داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 79 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا دوست دارید بر روی کف دست خود یک عنکبوت داشته باشید ؟ آیا دوست دارید دوستان خود بترسانید ؟ با نصب برنامه Magic Spider  بر روی این گوشی دوستان خود را حریت زده کنید . برای اجرا تنها کافی است برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده و سپس با ورود به برنامه و قرار دادن گوشی در کف دست دوستانتان عنکبوت جادویی را مشاهده کنید !

محمّد ترشیزی بازدید : 124 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با یک بینی به شکل دیگر و یا چانه، سینه، باسن و یا وزن متفاوت چگونه به نظر خواهید رسید؟ در برنامه ساده اما قدرتمند دستکاری تصویر  Plastic Surgery Simulator پاسخ این سوالات رابیابید. با استفاده از این برنامه جراحی‌های پلاستیک را شبیه سازی کنید، ظاهر خود را در شبکه های اجتماعی اصلاح کنید و یا با پبچ و تاب دادن به تصویر مردم خود را سرگرم کنید. همه کاری که باید انجام دهید این است: کشاندن، یزرگ کردن و یا کوچک کردن قسمت هایی از بدن که می‌خواهید آن را دستکاری کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 52 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار iFunny می توانید بهترین تصاویر و ویدیوها را در اسمارت فون اندرویدی خود مشاهده کرده و سپس به آن ها رای دهید . البته این برنامه تنها به تصاویر و فیلم محدود نمی شود ، بلکه با استفاده از آن قادر خواهید بود تا مطالب مختلفی نظیر خنده دار ، عاشقانه و ... را مشاهده کرده و آن ها را برای دوستان خود بخوانید . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا عکس ها و فیلم ها را لایک کنید .

محمّد ترشیزی بازدید : 54 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 آیا دوست دارید تا عکس های خود را به صورت خنده دار جلوه دهید ؟ نرم افزار Enhance Booth این کار را برای شما انجام خواهد داد . اگر برای رفتن به باشگاه و سالن ورزشی انگیزه کافی ندارید ، می توانید این برنامه را بر روی گوشی نصب کرده و سپس بدن خود را مانند یک ورزشکار حرفه ای ویرایش کنید ! بدون شک  پس از مشاهده اندام مورد نظر ، به ورزش علاقه مند خواهید شد . همچنین لازم به ذکر است که با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود تا صورت خود را ویرایش کنید . به عنوان این امکان را خواهید داشت تا چشم ها و بینی را بزرگتر کنید !

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 339
  • بازدید سال : 5,933
  • بازدید کلی : 2,798,161