loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 44 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (2)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

آیا شما دوست دارید بدانید که چه دستگاه هایی بدون اجازه شما به شبکه وای فای شما متصل هستند ؟ آیا شما می ترسید که ترافیک اینترنتی تان تمام شود؟ اگر این طور است حتما Wifi Inspector  را امتحان کنید. این برنامه یک ابزار کاملا ساده برای گوشی های اندرویدی بوده که به کاربران این اجازه را می دهد تا به راحتی از شبکه وای فیا خود محافظت نمایند. در کمتر از ۳۰ ثانیه آی پی های مزاحم را بیرون کرده و برای همیشه آن ها را بلاک نمایید. این برنامه به راحتی از زبان هالی انگلیسی ، اسپانیایی و فرانسوی پشتیبانی می نماید.

محمّد ترشیزی بازدید : 157 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 4.1 و بالاتر

نرم افزار Toggle 3G PRO همراه با رابط کاربری ساده ، زیبا و ویدجت اختصاصی خود به شما اجازه می دهد تا اتصالات تلفن همراه اندرویدی خود را مدیریت و کنترل نمایید. اگر می خواهید این برنامه را بر روی آب نبات چوبی نصب کنید بایستی حتما گوشی اندرویدی خود را روت نمایید. برای راحتی کار می توانید ویدجت این برنامه را در صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود قرار داده و سپس به صورت مستقیم بر روی برنامه کنترل نمایید. از این پس تمامی اتصالات مربوط به اینترنت را پیگیری نمایید.

محمّد ترشیزی بازدید : 687 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

امروز برای شما کاربران عزیز برنامه هایی رو آماده کرده ایم که با استفاده از این دو برنامه نحوه اتک زدن در کلش اف کلنز با نیروی بی نهایت را به شما آموزش دهیم که در ادامه مطلب لینک دوبرنامه همراه با فیلم آموزشی می باشد که میتوانید دانلود کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 209 چهارشنبه 15 بهمن 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

تاکسی یاب نرم افزاری فوق العاده کاربردی است که با استفاده از آن می توانید با گوشی خود درخواست تاکسی بفرستید و در کمترین زمان ممکن نزدیک ترین تاکسی محل خود را پیش درب منزل تان ببینید . به دلیل وجود نظارتی حرفه ای و دقیق بر روی سرویس های تاکسی در این برنامه شما می توانید بالاترین امنیت را را تجربه نمایید . افزون بر این تاکسی های ارسال شده توسط این سرویس همگی دارای کیفیتی قابل قبول می باشند ؛ از راننده های محترم گرفته تا بهره مندی از سرویس های گرمایشی و سرمایشی برای آسودگی هرچه بیشتر شما . استفاده از این اپلیکیشن کاملا رایگان می باشد و در هر کجا و هر زمان می توانید بدون محدودیت از خدمات آن بهره مند شوید .

محمّد ترشیزی بازدید : 250 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 4.0 و بالاتر

OneCalc – Material Calculatorنام یک ماشین حساب مهندسی و علمی این بار برای سیستم عامل اندروید ! رابط کاربری تمیزو ساده ، طراحی بسیار زیبا ، عملکرد فوق العاده قوی و یکپارچه سازی با گوگل همه و همه در این ماشین حساب وجود دارد ! به کمک این برنامه قادر خواهید بود تا محاسبات پیچیده ریاضی را حل نمایید . فرمول دیفرانسیل و انتگرال را پیدا کرده و سپس معادلات را حل نمایید . دقت داشته باشید که این ماشین حساب به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد . و در پایان لازم به ذکر است که رابط کاربری این ماشین حساب فوق العاده فانتزی عرضه شده است .

محمّد ترشیزی بازدید : 270 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3.3 و بالاتر

آیا دوست دارید در نوشتن خود انقلابی ایجاد نمایید ؟ آیا مایل هستید تا روش نوشتن خود را تغییر دهید ؟ اگر این طور است بدون شک Ginger Keyboard + Page می تواند بهترین انتخاب برای شما کاربران عزیز باشد . با استفاده از صفحه کلید فوق قادر خواهید بود تا با سرعت بیشتر و دقت بهتری مطالب را بر روی گوشی خود تایپ نمایید . سرعت تایپ و نوشتن خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهید . از قابلیت پیش بینی کلمات و یا به اصطلاح دیکشنری نیز استفاده نموده و مطالب را با دقت بیشتری تایپ کنید . لازم به ذکر است که رابط کاربری این کیبورد فوق العاده زیبا و فانتزی ارائه شده است . همچنین این برنامه از زبان شیرین پارسی به طور کامل پشتیبانی می کند .

محمّد ترشیزی بازدید : 110 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.1 و بالاتر

نرم افزار Barcode Generator  این امکان را به شما می دهد تا به راحتی برای خود بارکد بسازید . بارکد های دلخواه را ایجاد نموده و از آن ها استفاده کنید . این اپلیکیشن قادر خواهد بود تا بارکدهای مختلف را برای شما بسازد . پس از ساخت بارکدها می توانید آن ها را از طریق ایمیل ، ان اف سی ، جیمیل و … با دوستان به اشتراک بگذارید . و در پایان لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و فانتزی ارائه شده است .

محمّد ترشیزی بازدید : 111 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 3.0 و بالاتر

نرم افزار Mega Photo Pro این امکان را به شما می دهد تا تصاویر خود را به آثاری شگفت انگیز و خنده داری تبدیل کنید . افکت های جادویی و زیبا را بر روی تصاویر خود قرار داده و آن ها را سفارشی سازید . تصاویر را بچرخانید و سپس چهره افراد را خنده دار کنید . برای اجرا تنها کافی است برنامه را بر روی گوشی خود نصب نموده و سپس عکس ها را مطابق با میل خود انتخاب نمایبید . لازم به ذکر است که رابط کاربری این اپلیکیشن فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

محمّد ترشیزی بازدید : 119 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

با استفاده از نرم افزار camfrog Video Chat Pro با میلیون ها کاربر در سراسر جهان به صورت تصویری تماس برقرار کنید . به روم های مختلف سر بزنید و با افراد جدیدی آشنا شوید . دقت داشته باشید که این اپلیکیشن بدون هیچ گونه تبلیغ اضافه ای عرضه شده است . با میلیون ها کاربر در ارتباط بوده و دوستان جدیدی برای خود پیدا کنید . در صورت تمایل این امکان را خواهید داشت تا اتاق های چت را به لیست های ویژه اضافه نموده و به صورت مستقیم با افراد چت نمایید . و در پایان لازم به ذکر است که رابط کاربری این مسنجر فوق العاده زیبا و شیک ارائه شده است .

محمّد ترشیزی بازدید : 213 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

ایران اپس این امکان را برای شما فراهم نموده است تا به هزاران برنامه اندرویدی دسترسی داشته باشید . ایران اپس به عنوان به روزترین اپ استور کشور از نظر تعداد برنامه های اندرویدی و سرعت بالای دریافت ، سعی در ارائه بالاترین سطح خدمات در بالاترین سطح کیفیت می نماید. همین امروز میتوانید با دریافت آخرین نسخه ایران اپس به جمع خانواده بزرگ این اپ استور بپیوندید و تمامی نیازهای اپلیکیشنی خود را در کوتاه ترین زمان و بالاترین سرعت برطرف نمایید.

تعداد صفحات : 36

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 287
  • بازدید ماه : 467
  • بازدید سال : 6,061
  • بازدید کلی : 2,798,289