loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 77 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 1.6 و بالاتر

Maverick Pro یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های موقعیت یاب اندروید است که با پشتیبانی از نقشه های آفلاین و همچنین در اختیار داشتن امکانات بسیاری که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود توانسته است به عنوان یکی از محبوب ترین ها نیز دست پیدا کند . ویژگی پشتیبانی از نقشه های آفلاین این اپلیکیشن به شما کمک می کند اگر علاقه مند به فعالیت هایی نظیر قایقرانی ، کوه نوردی ، صحرا نوردی و رفتن به هر جایی که اینترنت در آن وجود ندارد بتوانید موقعیت دقیق خود را بیابید . افزون بر این با ویژگی ترکینگ این نرم افزار خواهید توانست مسیر هایی را که از آنها عبور می کنید ذخیره نموده تا برای استفاده هایی که می توان در آینده از آنها نمود آرشیو کرده باشید . اگر به ابزاری کامل برای محاسبه مساحت نیز نیازمندید باز هم این برنامه شما را یاری خواهد رسانید .

محمّد ترشیزی بازدید : 59 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به کمک نرم افزار Navier HUD Navigation Premium  می توانید به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن به اطلاعات مفیدی نظیر سرعت حرکت ، مسافت پیموده شده و مختصات جغرافیایی که در آن حضور دارید دست پیدا نمایید . اگر در حال مسافرت هستید و یا هیچ گونه آشنایی قبلی با شهر ندارید بودن شک این برنامه به کارتان خواهد آمد . توجه داشته باشید که این برنامه به صورت کامل از زبان های انگلیسی ، فرانسوی ، چینی ، اسپانیایی و ایتالیایی پشتیبانی می کند . از این پس تمام اطلاعات مربوط به رانندگی را در جلوی شیشه ماشین خود به همراه داشته باشید . و در نهایت لازم به ذکر است که سایر وسایل نقلیه نظیر کامیون ، دوچرخه و موتور هم می توانند از این اپلیکیشن استفاده نمایند .

محمّد ترشیزی بازدید : 34 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

با نصب نرم افزار Super Compass می توانید گوشی یا تبلت اندرویدی خود را به یک قطب نمای حرفه ای تبدیل کنید. جهت های ارائه شده توسط نرم افزار بسیار دقیق و قابل اعتماد هستند، زیرا برنامه برای موقعیت یابی از ماهواره های gps استفاده می کند. البته باید گوشی شما مجهز به سخت افزار gps باشد. به محض این که وارد محیط نرم افزار شوید، به صورت اتوماتیک موقعیت یاب گوشی شما فعال خواهد شد و جهت های مورد نظر شما را نشان خواهد داد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: محیط کاربری ساده، قدرت بالا در دریافت اطلاعات ماهواره های مسیریابی، ویجت اختصاصی و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 74 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

برای همه ما بارها پیش آمده است که برای پیدا کردن یک آدرس ساعت ها سرگردان شده ایم . اما امروزه با ظهور تکنولوژی های جدید دیگر این مشکل بر طرف شده است. اکنون شما می توانید با بهره گیری از برنامه OsmAnd بدون نیاز به اینترنت به راحتی هر آدرسی را پیدا کنید. این برنامه خارق العاده علاوه بر نمایش آدرس به شما قادر است با به صورت صوتی مسیر را نشان دهد.

محمّد ترشیزی بازدید : 42 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

Runtastic قادر است با استفاده از GPS و دیگر سنسورها هنگام دویدن زمان، سرعت، ارتفاع، مسافت، میزان کالری مصرف شده، ضربان قلب و … را نمایش داده و ثبت ‌کند. این برنامه سپس می‌تواند اطلاعات فعالیت‌های شما را بر روی نقشه ثبت کرده و با نمودارهایی متغیرهای مختلفی مانند سرعت و ارتفاع را در هر فعالیت به تصویر بکشد.

محمّد ترشیزی بازدید : 163 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

با این نرم افزار میتوانید به صورت آفلاین مکان خود را روی نقشه ببینید و بدون هیچ پوشش شبکه ای میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید 
- تنظیم چندین نقشه منابع
GPSپیگیری خودکار
- بزرگنمایی نقشه برای خوانایی
- ذخیره بازگشتی

برای دانلود این نرم افزار از سایت پی سی اپس به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

محمّد ترشیزی بازدید : 152 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

 

دیگر لازم نیست نگران مفقود یا سرقت شدن تلفن همراه هوشمندتان باشید، برای رفع این نگرانی فقط کافی است نرم افزار find My Phone بر روی گوشی خود نصب کنید. در صورت مفقود یا سرقت گوشی شما می توانید با ارسال یک پیامک به تلفن همراهتان از مکان آن مطلع شوید، اگر تلفن همراهتان را گم کرده اید، با ارسال پیامک گوشی شما زنگ می خورد و شما از مکان آن اطلاع می یابید و اگر هم گوشی به سرقت رفته باشد نرم افزار با استفاده از gps گوشی، مختصات محل تلفن همراه را برای شما ایمیل می کند و شما می توانید با استفاده از گوگل مپ از مکان دقیق آن مطلع شوید.


محمّد ترشیزی بازدید : 162 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر به دنبال یک نرم افزار مسیریاب حرفه ای آفلاین هستید، این نرم افزار  Maverick Pro می تواند خواسته های شما را برطرف سازد. بیشتر نرم افزار های موجود برای مسیریابی دارای حجم هایی بالا هستند ولی این نرم افزار با حجم کم خود توانسته است رضایت کاربران را جلب کند. برای مسیر یابی آفلابن، فقط کافیست برای یکبار نقشه ها را دانلود کنید.لازم به ذکر است که این نرم افزار، حاوی یک قطب نما نیز است.برای دانلود این نرم افزار از سایت پی سی اپس به ادامه مطلب مراجعه فرمایید



محمّد ترشیزی بازدید : 18066 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (11)

Truecaller  برنامه ای بسیار جذاب است که آدرس کنونی فردی که با شما تماس می گیرد را در نمایشگر نشان می دهد. مثلا شهر، خیابان و … .
این برنامه بجز این، کاربرد های دیگری هم دارد به طور مثال امکان مسدود کردن بعضی شماره ها جهت جلوگیری از تماس با شما از دیگر قابلیت های این برنامه است.
این اپلیکیشن همچنین به شما این امکان را می دهد که بیش از ۱٫۵ میلیارد شماره در سراسر جهان جستجو کرده و دفترچه تلفنی کامل داشته باشید .


 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 345
  • بازدید سال : 5,939
  • بازدید کلی : 2,798,167