loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 119 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

با استفاده از نرم افزار camfrog Video Chat Pro با میلیون ها کاربر در سراسر جهان به صورت تصویری تماس برقرار کنید . به روم های مختلف سر بزنید و با افراد جدیدی آشنا شوید . دقت داشته باشید که این اپلیکیشن بدون هیچ گونه تبلیغ اضافه ای عرضه شده است . با میلیون ها کاربر در ارتباط بوده و دوستان جدیدی برای خود پیدا کنید . در صورت تمایل این امکان را خواهید داشت تا اتاق های چت را به لیست های ویژه اضافه نموده و به صورت مستقیم با افراد چت نمایید . و در پایان لازم به ذکر است که رابط کاربری این مسنجر فوق العاده زیبا و شیک ارائه شده است .

محمّد ترشیزی بازدید : 66 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 3.0 و بالاتر

با دوستان و خانواده خود با تلفن های فشرده تماس بگیرید و با آن ها صحبت کنید . با کیفیت کاملا رضایت بخش HD با دوستان تماس برقرار کرده و سپس آن ها را رمز گذاری کنید . یک ایمیل آماده کنید و از دوستان خود برای عضو شدن در برنامه Zip Phone دعوت کنید . از این پس دیگر هیچ هزینه ای را جهت برقراری تماس به مخابرات نپردازید . کار کردن با این برنامه فوق العاده ساده و آسان می باشد ، به طوری که حتی برای استفاده نیاز نیست حتی برنامه را به صورت مداوم باز کنید . همین حالا نرم افزار را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و سپس با دوستان ارتباط برقرار کنید .

محمّد ترشیزی بازدید : 151 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 4.0 و بالاتر
نرم افزار Conversations این امکان را به شما می دهد تا در اتاق های گفتگو و شبکه های اجتماعی مختلف عضو شده و سپس در آن جا با سایر افراد ارتباط برقرار کنید . با دوستان خود گفتگو کرده و از احوال آنان آگاه شوید . دقت داشته باشید که پروکتل های این برنامه توسط XMPP  پشتیبانی می شوند . لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک می باشد . برای چت کردن احتیاجی به حساب کاربری گوگل ندارید بلکه تنها کافی است خودتان ثبت نام کنید . نگران حریم خصوصی خود نباشید ، زیرا این برنامه از تمام اطلاعات شما نظیر عکس و فیلم محافظت می کند .

محمّد ترشیزی بازدید : 44 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (1)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

برنامه blah دفترچه تلفن، مخاطبین تلفن و مخاطبین شبکه‌های اجتماعی را برای شما در یک جا جمع می‌کند و از همه راه‌های ارتباطی مانند تماس صوتی، اس ام اس، چت، voip، و تماس تصویری در این برنامه می‌توانید استفاده کنید.  می‌توانید همزمان با ۴ نفر صحبت کنید و یا تماس تصویری برقرار کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 184 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

MOMO 4.8 مومو 陌陌 یک مسنجر چینی مشابه ویچت می باشد که مبتنی و وابسته بر مکان است. شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مردم که در اطراف شما هستند داشته باشید و با آنها دوست باشید. ما در حال زندگی در سیاره تنهایی هستیم ، و اینکه آنطور که باید باشد نیست . ما باید عضوی از این جامعه جهانی 16M + که به سرعت در حال رشد است تا بتوانیم جای خود را در جامعه امروزی پیدا کنیم!

محمّد ترشیزی بازدید : 539 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

امروز به درخواست یکی از کاربران مسنجر weibo را آماده کرده ایم ، این مسنجر شباهتی به ویچت دارد و جایگزین خوبی برای ویچت میباشد و این نرم افزار بیشتر در کشور چین استفاده میشود و توسط سایت چینی weibo برای اندروید ایجاد شده است . برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

محمّد ترشیزی بازدید : 53 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر
بدون شک مسنجرهای متعددی برای سیستم عامل اندروید وجود داشته و هر کدام کارایی خاص خود را دارند . نرم افزار Hangouts  یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین مسنجرهای تولید شده برای دستگاه های اندرویدی می باشد ! با استفاده از این برنامه می توانید به آسانی با دوستان خود ارتباط برقرار نموده و با آن ها چت کنید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا با دوستان خود تماس تصویری برقرار کرده و با آن ها صحبت کنید . از قابلیت اصلی این اپلییکشن می توان به امکان ارسال پیام های متنی به دوستان ، برقراری تماس های ویدیویی ، به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها و ارسال عکس های متحرک اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 55 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

Viber : Free Calls & Messages از محبوب ترین و بهترین برنامه های برقراری تماس های صوتی و ارسال پیامک به صورت نامحدود و رایگان در اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد در هر نقطه ای از جهان که باشید برای دوستانتان به صورت رایگان متن بفرستید و یا با او تماس تلفنی مجانی داشته باشید ! ۹۰ میلیون کاربر این برنامه نشان دهنده ی محبوبیت آن نزد کاربران می باشد و نسخه های مختلف آن برای انواع سیستم عامل نظیر آیفون ، ویندوز و ... منتشر شده است.

محمّد ترشیزی بازدید : 50 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

Blackberry Messenger یا به اختصار BBM نام یک مسنجر محبوب می باشد که در اصل ابتدا برای گوشی های بلک بری طراحی شد و به محبوبیت خاصی رسید. حال این مسنجر برای گوشی های اندروید نیز منتشر شده است که شما دارندگان اندروید می توانید به مسنجر بلک بری متصل شده و به چت و ارتباط با دیگران بپردازید. دانلود بیش از ۵۰ میلیون بار نشان دهنده محبوبیت این مسنجر در مارکت می باشد. داشتن انواع شکلک های مختلف، امکان ایجاد چت های گروهی برای برقراری ارتباط به صورت چند نفره، امکان ارسال پیام به مخاطبین بلک بری خود به صورت یک باره، امکان قرار دادن تصویر دلخواه برای عکس ایدی شما در مسنجر، پشیتبانی از تصاویر متحرک، امکان قرار دادن پیام های دلخوا شما برای استاتوس بار، به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو ها و … از ویژگی های این مسنجر محبوب می باشد.

محمّد ترشیزی بازدید : 55 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

با برنامه mypeople Messenger می توانید به صورت رایگان با دوستان خود در ارتباط باشید. برنامه فوق یک مسنجر رایگان می باشد که می توانید تماس های تصویری و صوتی رایگان ایجاد کنید. در قسمت چت این برنامه شکلک های جدیدی قرار دارد که می توانید از آن ها در صورتی که دوستان شما نیز برنامه فوق را نصب کرده باشند استفاده کنید. در این مسنجر بیش از ۴۰۰ استیکر و شکلک مختلف وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی های مهم این برنامه پشتیبانی از تمامی زبان های دنیا از جمله زبان فارسی می باشد. همچنین توسط این مسنجر می توانید ویدئو های خود را تا سقف ۲۰۰ مگابایت به اشتراک بگذارید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 315
  • بازدید ماه : 495
  • بازدید سال : 6,089
  • بازدید کلی : 2,798,317