loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 1003 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (2)

یکی از بازی های بسیار زیبا و پرطرفدار سیستم های اندروید بازی Tekken 3 تیکن ۳ می باشد که امروز بیش از میلیون ها نفر در سراسر جهان بازی تیکن ۳ را دریافت کرده اند. بازی Tekken 3 ابتدا برای کنسول های خانگی منتشر شد و به دلیل طرفداران بیش از حد آن این بازی برای سیستم های اندروید نیز طراحی و ساخته شد. در بازی Tekken 3 شما باید مبارز مورد نظر خود را انتخاب کنید و با استفاده از حرکات تاکتیکی هنرهای رزمی حریفان خود را شکست دهید. در بازی Tekken 3 تمامی مبارزات شما بصورت جنگ تن به تن می باشد. بازی تیکن ۳ دارای زمین های بازی بسیار زیبا و متفاوتی می باشد. این بازی با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا می باشد.

محمّد ترشیزی بازدید : 469 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)

مورتال کمبت نام بازی خاطره انگیزی از کنسول سگا می باشد که قریب به اتفاق دهه ی شصتی ها ان را برای یک بار هم که شده بازی کرده اند. در این پست برای شما نسخه اندروید این بازی خاطره انگیز را آماده دانلود کرده ایم که قابلیت نصب روی تمامی گوشی و تبلت های اندروید 2.2 و بالاتر را دارد. این بازی دارای گیم پلی قابل قبولی می باشد.

محمّد ترشیزی بازدید : 202 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

در این بازی زیبا باید با ایجاد یک شخصیت وارد مسابقات قهرمانی بوکس شوید و حریفان سرسخت خود را شکست دهید. بازی دارای ۳ حالت داستانی مسابقه ازاد و چند نفره می باشد که در صورت تمایل می توانید یکی از ان ها را انتخاب نمایید. در حالت داستانی بازی شما باید با شخصیت که ساخته اید وارد مسابقات قهرمانی شوید و با شکست دادن ۳۰ حریف سر سخت کمربند قهرمانی را بدست بیاورید. با پیروزی در هر مسابقه قدرت شما و البته حریف شما بیشتر می شود و تجربه بیشتری کسب خواهید کرد. بازی دارای محیط فوق العاده واقع گرایانه می باشد به گونه ای که قادر خواهید بود تشویق تماشاچی ها و شعار های ان ها را بشنوید. برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

محمّد ترشیزی بازدید : 44 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

در بازی Ninja Revenge در نقش یک نینجای خشمگین بازی کنید که برای انتقام کشته شدن همسرش همه قاتلین را قتل عام می‌کند. وقتی به خودشان اجازه می‌دهند که یک نینجا را به خشم بیاورند، تنها خون جوابگوی آنها خواهد بود!

محمّد ترشیزی بازدید : 57 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Final Fight 2 یک بازی مبارزه‌ای است که دارای جلوه‌های بصری زیبا و مهارت‌های جالب است. مبارزان در این بازی دارای مهارت‌های منحصربه‌فرد و ضربه‌های ترکیبی می‌باشند، زاویه دید این بازی افقی است و دارای سبک کلاسیک می‌باشد و با لمس صفحه می‌توانید انواع حرکات مختلف را در آن بکار ببرید.

محمّد ترشیزی بازدید : 156 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر به مبارزات تن به تن علاقه مندید به هیچ عنوان Team Dragon را از دست ندهید . این بازی بر خلاف حجم نسبتا کمی که دارد از گرافیک فوق العاده بالایی برخوردار بودن و با داشتن گیم پلی جذاب می تواند شما را سرگرم سازد . از جمله ویژگی های بازی تیم اژدها قابلیت انجام آن به صورت تک نفره و یا مولتی پلیر اشاره نمود که قطعا بر ویژگی های آن خواهد افزود . فضای انجام مبارزات نیز در گوشه و کنار شهر می باشد که به صورت کاملا پویا طراحی گردیده اند .

محمّد ترشیزی بازدید : 55 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 اگر به بازی های مبارزاتی علاقه مند هستید به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان SAMURAI SHODOWN II را از دست ندهید . وظیفه شما در این بازی این است تا دشمنان خود را از بین برده و از موانع عبور کنید . بدون شک این بازی یاد و خاطره دستگاه هایی نظیر سگا و پلی استیشن ۱ را زنده می کند ! بیش از ۱۱ شخصیت در این بازی وجود داشته که شما می توانید آن ها را انتخاب نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان انجام آن به صورت چند نفره از طریق بلوتوث اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 146 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی کونگ فو در برج جید Kung Fu Quest: The Jade Tower 1.1.3 در این بازی اکشن شما در برج جید و از طبقه اول آن بازی می کنید و با مبارزه کردن با آدم های مختلف و با بردن از آنها می توانید به مراحل های بعدی که در طبقه های دیگری وجود دارد بازی کنید این بازی را می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.


 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 213
  • بازدید ماه : 393
  • بازدید سال : 5,987
  • بازدید کلی : 2,798,215