loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 137 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 3.0 و بالاتر

به مزرعه دیوانگان Free the Sheeps خوش آمدید ! در این بازی بایستی به گوسفند کمک کنید تا با حل پازل های پیچیده از انبار بیرون بیاید . از تمامی منابع استفاده نموده و به گوسفند کمک کنید تا بتواند پازل ها را حل نماید . دستگاه خود را تکان دهید و یا آن را بچرخانید . قابل توجه است که اشیاهای پنهان متعددی در این بازی وجود داشته که  در طول مراحل آن ها را پیدا خواهید کرد . موسیقی متن این بازی فوق العاده جذاب بوده و جای هیچ شکی نیست که مجذوب آن خواهید شد . لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با زبان های انگلیسی و ایتالیایی سازگاری دارد .

محمّد ترشیزی بازدید : 217 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی معروف و محبوب PAC-MAN حالا در بازی PAC-CHOMP! namco به سبک جورچین ۳تایی بازگشته است! یک بازی ساده پازل که در آن باید ۳ روح همرنگ را جور کنید. این بازی دارای سه حالت بازی نرمال، سخت و درهم است. نحوه بازی به این صورت است که وقتی سه روح همرنگ را با هم جور می‌کنید، می‌توانید صفحه نمایش را به بالا، پایین، چپ و یا راست بکشید تا روح‌ها جابجا شوند، پس از جور کردن ۳ و یا تعداد بیشتری از روح‌ها، آنها ناپدید می‌شوند و با جور کردن ۵ روح، یک گلوله قدرتی برایتان ظاهر می‌شود.

محمّد ترشیزی بازدید : 46 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

iAssociate 2 یک پازل زیبا برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی شما باید از ذهن خود کمک گرفته و کلمات را پیدا کنید . در واقع این بازی پازل کلمات است ! اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را با دوستان خود انجام داده و با آن ها رقابت نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که این بازی شامل ۵۰ مرحله می باشد . اگر از هوش خوبی برخوردار هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید .

محمّد ترشیزی بازدید : 483 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اسباب بازی ها برگشته اند! در بازی Toy Story: Smash It! به باز، وودی و بقیه اسباب بازی ها ملحق شوید تا به ماجراجویی بپردازید! این بازی به سبک معمایی بر اساس فیزیک سه بعدی است که در آن شخصیت های انیمیشن معروف داستان “اسباب بازی” حضور دارند. همراه اسباب بازی ها به ماجراجویی های مختلفی از جمله برخوردهای خنده دار در فضا، تعقیب و گریز فضایی ها در غرب وحشی و بسیاری دیگر بپردازید. با داشتن ۹۰ مرحله معمایی بدون وقفه، این بازی برای ساعت ها شما را با هیجان و خنده سرگرم خواهد کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 83 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

Fives – Match Twos and Threes! یک بازی ساده فکری است که در آن باید اعداد مشابه را پیدا کنید. می‌توانید دو را با سه ترکیب کنید اما نمی‌توانید دو را با دو و یا سه را با سه ترکیب کنید. Fives محبوب ترین بازی اندروید در نوع خودش می‌باشد و پیوسته درحال افزایش تعداد دانلود در گوگل پلی می باشد . بازی تا زمانی ادامه خواهد یافت تمامی خانه های جدول ۱۶ تایی از اعداد پر شوند ، بنابراین شما می بایست پیش از آنکه جدول پر شود ، اعداد را با یکدیگر جمع نموده و امتیاز بیشتری کسب نمایید .

محمّد ترشیزی بازدید : 62 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

LYNE یک بازی ساده و در عین حال فریب آمیز است ! این بازی یک بازی پازل مینیمالیستی بوده که روح و روان شما را آرام می کند . اشکال را با یکدیگر وصل نموده و آن ها را از مسیر مشخص عبور دهید . توجه داشته باشید که بیش از صدها پازل در این بازی وجود داشته که بایستی در طول مراحل تمامی آن ها را حل نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود جلوه های صوتی شگفت انگیز ، وجود بیش از ۱۰۰ پازل ، رابط کاربری شیک و در دسترس بودن پالت های رنگی اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 82 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

در این بازی شما با استفاده از چوب کبریت هایی که در اختیارتان قرار می گیرد باید اشکال مختلفی بسازید و یا محاسبات ریاضی که اشتباه حل شده است را تصحیح کنید.


محمّد ترشیزی بازدید : 66 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

 

در بازی زیبای Joining Hands 2 که یک بازی پازل می باشد شما باید با به هم وصل کردن دستهای پیبلین ها از مراحل آن عبور کنید. از ویژگی های این پازل می توان به وجود بیش از ۱۲۰ مرحله زیبا و چالش بر انگیز، ۸ نوع شخصیت مختلف از پیبلین ها، سیستم کمک رسانی(راهنمایی)، عدم وجود محدودیت زمانی، گرافیک زیبا و موسیقی متن شاد و دستاوردهایی که در هنگام بازی به شما ارائه می شود‌‌‌‌‌‌، اشاره کرد.


 

محمّد ترشیزی بازدید : 89 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

 امروز بازی گنجینه شکارچیان را برای شما آماده کرده ایم که شمارا میتواند ساعت ها سرگرم کند.

پیدا کردن یک گنج عظیم و در سفر از زندگی خود، با شکارچیان گنج افسانه ای!
راهنما جک پیدا کردن ثروت در یک غار مرموز است.
پس از سقوط کردن هواپیما،جک با محافظت از جان خود در میان کوهها ودر پی گنج میباشد
شکل پازل از روی حیله و تزویر و استفاده از مغز خود برای پیدا کردن گنج!

مکان های فوق العاده

پازل گیج کننده

پیدا کردن یک گنج عظیم!

برای دانلود این بازی از سایت پی سی اپس به ادامه مطلب مراجعه فرمایید


محمّد ترشیزی بازدید : 235 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (1)

 

اگر شما از علاقه مندان بازی زوما هستید پس بازی Marble Blast 2 را از دست ندهید. در این بازی شما باید تیله ها را در کنار هم قرار دهید تا حذف شوند، حداقل تیله برای حذف شدن سه عدد می باشد. با حذف چندین تیله به صورت همزمان می توانید امتیاز هایی بالایی کسب نمایید و در نتیحه آیتم های جدیدی بدست بیاوردید. در هر مرحله تیله ها به سبک متفاوتی و در محیطی جدید چیده شده اند. اگر نتوانید همه ی تیله ها را قبل از رسیدن به خط پایان از بین ببرید شما بازنده حساب می شوید.

 

.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 399
  • بازدید سال : 5,993
  • بازدید کلی : 2,798,221