loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 250 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 4.0 و بالاتر

OneCalc – Material Calculatorنام یک ماشین حساب مهندسی و علمی این بار برای سیستم عامل اندروید ! رابط کاربری تمیزو ساده ، طراحی بسیار زیبا ، عملکرد فوق العاده قوی و یکپارچه سازی با گوگل همه و همه در این ماشین حساب وجود دارد ! به کمک این برنامه قادر خواهید بود تا محاسبات پیچیده ریاضی را حل نمایید . فرمول دیفرانسیل و انتگرال را پیدا کرده و سپس معادلات را حل نمایید . دقت داشته باشید که این ماشین حساب به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد . و در پایان لازم به ذکر است که رابط کاربری این ماشین حساب فوق العاده فانتزی عرضه شده است .

محمّد ترشیزی بازدید : 65 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

MATLAB Mobile یک نرم افزار پیشرو در زمینه ی محاسبات فنی در گوشی های اندرویدی است، برنامه در ابتدا برای سیستم عامل ویندوز عرضه شده بود که به دلیل کاربردهای فراوان و در خواست های کاربران نسخه اندروید آن نیز ارائه شده است. این برنامه می توانید محاسبات ریاضی مانند: الگوریتم ها، پردازش داده ها، تجزیه و تحلیل داده ها و محاسبات ریاضی را به صورت دقیق و قابل اعتماد انجام دهد. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: محیط گرافیکی، قابلیت نمایش سه بعدی پاسخ ها، امکان اتصال به رایانه و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 57 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

گوشی های اندرویدی به دلیل دارا بودن امکانات و برنامه های مختلف، حجم بالایی در مصرف باتری دارند. در این حالت باید برای روشن نگه داشتن گوشی، آن را به صورت متعدد شارژ کنید. اما با استفاده از نرم افزار Battery Booster v6.9 می توانید مدت نگهداری حجم باتری تلفن همراهتان را چند برابر کنید. برنامه بسیار قدرتمند است و می تواند با استفاده از 4 روش کاربردی و عملی، حجم مصرف باتری را تا حد قابل توجهی کاهش دهید. هر یک از این چهار حالت ها مقداری از برنامه های موجود در تلفن همراه را غیر فعال می کنند و سبب کاهش مصرف باتری گوشی اندرویدی می شوند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: دارا بودن ویجت اختصاصی، پشتیبانی از زبان فارسی، ارائه آمارهای گرافیکی با اطلاعات دقیق و ... اشاره کرد.


محمّد ترشیزی بازدید : 183 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

Panecal Plus یک ماشین حساب مهندسی برای سیستم عامل اندروید بوده که با استفاده از آن می توانید محاسبات خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید . از قابلیت اصلی ای که این برنامه را از سایر رقبا مجزا می کند قابلیت ویرایش محاسبات انجام شده است ‍! این ماشین حساب به صورت کامل از توابع مثلثاتی ، لگاریتم ، فاکتوریل و تعیین قدر مطلق پشتیبانی نموده و یکی از بهترین و مناسب ترین ابزارها برای دانشجویان و دانش آموزان رشته ریاضی فیزیک می باشد . توجه داشته باشید که با استفاده از کلید △ می توانید تمامی محاسبات خو را ویرایش کنید .


محمّد ترشیزی بازدید : 172 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

آیا همیشه از بابت فراموشی صورتحساب های خود نگران بوده ید ؟ دیگر نباشید !
Bills Reminder یک اپلیکیشن کاربردی و کامل است که به شما کمک می کند تا بر روی تمامی صورتحساب های خود ، چه آنهایی که نیاز به پرداخت دارند و چه آنهایی که نیاز به دریافت مدیریت داشته باشید . این برنامه دارای ویژگی های بسیاری است که به برخی از آنها اشاره می کنیم :

- نمایش در تقویم برای فهم بهتر
- پیش نمایش سریع هنگام اجرای اپلیکیشن
- جستجوی یک پرداخت خاص بر اساس موضوع و یا گیرنده
- قابلیت نشانه گذاری بر اساس تاریخ
- قابلیت افزودن ، ویرایش و حذف صورت حساب های جاری
- و …

محمّد ترشیزی بازدید : 65 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار Battery Monitor Widget Pro v2.8.4 با آنالیز و بررسی دقیق مصرف باتری تلفن همراه شما، راهکارهای عملی برای کاهش مصرف باتری ارائه می کند. برنامه با ارائه آمار تحلیلی دقیق و گرافیکی به شما کمک می کند، تا حد زیادی مصرف باتری گوشی اندرویدی خود را کاهش دهید. نرم افزار زمان کارکرد حدودی باتری و راه های افزایش عمر باتری را با روش های عملی به شما اطلاع رسانی می کند. برنامه میزان مصرف باتری را بر حسب میلی آمپر، میلی وات، میلی ولت و میلی حرارت به نمایش می گذارد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: نمایش اطلاعات با تصاویر گرافیکی، ویدجت اختصاصی، پشتیبانی از اکثر گوشی اندرویدی و ... اشاره کرد.


محمّد ترشیزی بازدید : 144 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

اگر صاحب خودرو هستید و بر هر دلایلی جریمه شدید حتما می دانید که در قبض جریمه قسمتی وجود دارد که نوع تخلف را ذکر کرده است اما نه بصورت تشریحی بلکه بصورت کدی 4 رقمی که بین 2000 و 2172 می باشد. شما میتوانید با وارد کردن کد 4 رقمی از نوع و مبلغ جریمه با خبر شوید.


محمّد ترشیزی بازدید : 188 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

 

برای  تعیین فاصله تا یک شی لازم نیست که یک متر با خود حمل کنید فقط کافی است نرم افزار Smart Distance Pro را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید تا آن را به یک متر فوق العاده قدرتمند و دقیق تبدیل کنید. این نرم افزار با استفاده از دوربین تلفن همراه شما می تواند فاصله شما را تا هر شی به راحتی محاسبه نماید، برنامه برای مهندسان بسیار مناسب و کاربردی است.


محمّد ترشیزی بازدید : 104 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (1)

 

با نرم افزار Power Bubble – spirit level به راحتی و بدون استفاده از هرگونه وسیله می توانید سطح صاف یک جسم و یا زمین را محاسبه کنید. گوشی خود را بروی سطحی که می خواهید محاسبه کنید بگذارید، استوانه سبز رنگ به سه قسمت تقسیم شده است که در وسط آن حبابی سفید رنگ وجود دارد، این حباب اگر در خط وسط دیده شود مشخص می شود سطح مورد نظر شما صاف است. برای دانلود این نرم افزار از سایت پی سی اپس به ادامه مطلب مراجعه فرمایید


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 278
  • بازدید ماه : 458
  • بازدید سال : 6,052
  • بازدید کلی : 2,798,280