loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 120 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

آیا دوست دارید صفحه قفل گوشی آپتیموس جی ۲ را بر روی گوشی خود قرار دهید ؟ اگر این طور است پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان LG Optimus Lockscreen  را از دست ندهید . این برنامه دقیقا صفحه قفل گوشی آپتیموس جی ۲ را برای شما به نمایش می گذارد . صدای قطرات آب و افکت های موجی را تماشا کرده و از دیدن آن نهایت لذت را ببرید .

محمّد ترشیزی بازدید : 45 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

نرم افزار Safe+ این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بر روی فایل ها و اسناد خود پسورد قرار داده و به شدت از آن ها محافظت نمایید . بر روی پوشه ها ، اسناد ، فیلم ، موزیک ، عکس و … خود پسورد قرار داده و اجازه ندهید دیگران به آن ها دسترسی داشته باشند . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به پشتیبانی از زبان های متعدد ، کپی کردن فایل ها ، پشتیبانی از کلیدهای میانبر و همگام سازی خودکار اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید می توانید از این برنامه به عنوان یک فایل منیجر نیز استفاده کنید .

محمّد ترشیزی بازدید : 75 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با نرم افزار AMC Security- Antivirus, Clean امنیت کامل را در گوشی اندرویدی خود برقرار سازید . این برنامه یکی از بهترین و پرفروش ترین آنتی ویروس های سال ۲۰۱۳ بوده که طرفداران بسیار زیادی دارد . برای اجرا تنها کافی است برنامه را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و سپس اجازه بدهید تا برنامه گوشی شما را اسکن نماید . توجه داشته باشید که این اپلیکیشن پس از اسکن فایل ها ، به صورت خودکار ویروس ها را حذف خواهد کرد . از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به اسکن خودکار فایل ها ، حذف ویروس ها ، رابط کاربری شیک و اسکن مموری کارت اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 132 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار Zonar Mobile Security  یکی از بهترین و قدرتمند ترین آنتی ویروس های موجود در فروشگاه گوگل پلی بوده که طرفداران زیادی دارد . این برنامه به راحتی از اپلیکیشن های موجود در گوشی محافظت نموده و شما می توانید با استفاده از آن امنیت را در گوشی خود برقرار سازید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا تماس های خود را مسدود کرده و یا آن ها را فیلتر کنید . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان مسدود سازی تماس های مزاحم ، حفاظت از برنامه های نصب شده ، ارائه بدون تبلیغات ، وجود ویدجت اصلی و … اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 177 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

اگر به‌دنبال محافظت از موبایل خود در برابر ویروس‌ها، کرم‌ها و ابزارهای جاسوسی هستید آنتی‌ویروس محبوب AVG را از دست ندهید. این نرم‌افزار با مانیتور کردن همه‌ی فایل‌های دریافتی و ارتباط‌ها سعی می‌کند از شما در مقابل هکر‌ها، اسپمرها و ابزارهای جاسوسی محافظت نماید و با اسکن گوشی شما فایل‌های مخرب را در صورت وجود شناسایی و پاک‌سازی نماید. البته امکانات این نرم‌افزار به همین‌جا ختم نمی‌شود و قابلیت‌های متعدد دیگری نیز در این برنامه گنجانده شده است که آن‌ را تبدیل به یکی از کامل‌ترین ابزارهای حفظ امنیت در موبایل شما تبدیل خواهد نمود.

محمّد ترشیزی بازدید : 52 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

با نصب نرم افزار gallery Vault-Hide Video & Photo PRO می توانید برای تامین امنیت فیلم ها و عکس های شخصی خود را مخفی کنید و از دسترس عمومی خارجشان کنید. همچنین برای نمایان کردن فایل های چند رسانه ای مخفی شده باید رمز عبور تعیین شده را وارد کنید تا حالت نمایش آن ها عادی شود. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: امنیت بالا، سرعت بالا در مخفی سازی، رابط کاربری مناسب و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 57 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار Mobile Security & Antivirus را باید یکی از بهترین آنتی ویروس های موجود برای سیستم عامل اندروید دانست، برنامه معرفی شده محصول شرکت بزرگ AVAST است. برنامه موفق به کسب امتیاز 4.5 ستاره در فروشگاه گوگل پلی شده است. برنامه می تواند به بهترین شکل ممکن ویروس ها، تروجان ها و نرم افزارهای جاسوسی را بین ببرد، اصلی ترین ویژگی نرم افزار وجود موتور اسکن قدرتمند است، که می تواند تمامی قسمت های تلفن همراه اندرویدی را بدون هیچ مشکلی آنالیز و در صورت وجود تهدید آن را بر طرف کند. همچنین نرم افزار علاوه بر آنتی ویروس یک برنامه قدرتمند امنیتی است و شما می توانید با استفاده از این نرم افزار گوشی سرقت شده خود را از طریق سایت AVAST پیدا کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان ایجاد لیست سیاه از تماس ها و پیامک ها، قابلیت مدیریت دوربین گوشی از راه دور، امکان پشتیبان گیری از اطلاعات تماس ها و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 46 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

اگر نگران امنیت فایل های تصویری موجود در تلفن همراهتان هستید، بهتر است از نرم افزار Video Locker Pro برای رمز گذاری بر روی ویدئوها استفاده کنید فقط کافی است، که برنامه را بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید و ویدئوهای مد نظرتان را وارد آن کنید تا امنیت آن ها در برابر دسترسی دیگران تضمین شود. توجه داشته باشید که پس از رمز گذاری برای تماشای ویدئوها باید رمز عبور را در پخش کننده وارد کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: سرعت بالا در رمزگذاری، محیط کاربری ساده، استفاده از الگوریتم قدرتمند برای حفظ امنیت و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 83 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

armor for android یک نرم افزار قدرتمند برای مبارزه و از بین بردن ویروس ها و تروجان های موجود در تلفن همراه است. برنامه می تواند به راحتی کارت حافظه گوشی یا تبلت اندرویدی شما را اسکن و در صورت وجود ویروس یا بد افزار به شما اطلاع دهد. این نرم افزار قدرتمند قادر است، بیش از 10 هزار ویروس و بد افزار را شناسایی و از بین ببرد. همچنین نرم افرار علاوه بر از بین بردن ویروس ها می تواند کش ها و فایل های اضافی را با اسفاده از Cleaner پاک کند و سبب افزایش سرعت رم و تلفن همراه شود. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ابزارهای کاربردی برای افزایش سرعت گوشی، قابلیت شناسایی تروجان ها، رابط گرافیکی زیبا و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 55 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بدون شک روزانه ویروس های بسیار زیادی برای کامپیوتر ها ، تبلت ها و گوشی ها تولید می شود . نرم افزار Android Antivirus  دیوایس اندرویدی شما را در برابر ویروس ها ، تروجان ها و اسپم ها مقاوم می سازد . این برنامه گوشی شما را در سریع ترین زمان ممکن اسکن نموده و پس از شناسایی ویروس آن را به صورت خودکار پاک می کند. همچنین لازم به ذکر است که این آنتی ویروس به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 281
  • بازدید ماه : 461
  • بازدید سال : 6,055
  • بازدید کلی : 2,798,283