loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 158 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

 

محمّد ترشیزی بازدید : 76 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Soldier of Glory Halloween Pro یک بازی استراتژیک است که به طور واقع‌گرایانه میادین جنگ اروپایی در جنگ جهانی دوم را برای شما به نمایش می‌گذارد. پیش‌زمینه این بازی از فرود در ساحل نرماندی در سال ۱۹۴۴ شروع می‌شود و تا پیروزی نهایی همه میادین اروپایی ادامه می‌یابد. شما در این بازی به عنوان یکی از فرماندهان متفقین باید لشگر خود را هدایت کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 39 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

صندلی ریاست جمهوری شما آماده است ! کافی است بنشینید و حکم صادر کنید . در مذاکرات بین المللی شرکت کرده و بدهی های داخلی کشور را تصفیه نمایید . اما مراقب باشید ، زیرا هر یک از تصمیمات شما عواقبی دارد . آیا دوست دارید مالیات ها را افزایش  داده و یا هزینه های نظامی خود را کاهش دهید ؟ دقت داشته باشید که رفاه مردم مهم ترین عامل بقای یک کشور است . این چیزی است که یک سیاستمدار واقعی باید از آن مطلع باشد . تمامی این ها در بازی Dictator  وجود دارند . و در نهایت لازم به ذکر است که در طول مراحل با شخصیت های متنوعی برخورد خواهید کرد .

محمّد ترشیزی بازدید : 43 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در سال ۱۹۴۲ در سواحل نزدیک اقیانوس آرام سربازان یک جزیره گرمسیری به شما حمله کرده و سرزمین شما را نابود کرده اند . آیا شما شکست را قبول دارید ؟ خیر این طور نیست ! شما شکست نخورده اید . پایگاه های نظامی خود را بنا کرده و از راه هوایی و زمینی به دشمنان حمله کنید . توضیحات فوق مربوط به بازی Battle Islands می باشند . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را با دوستان خود انجام داده و با آن ها رقابت نمایید .

محمّد ترشیزی بازدید : 46 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

هیولاهای تاریکی برمیخیزند و به دنبال چراغ های روشن و درخشان هستند . آیا این سیاره پایان سفر حباب ها است ؟ تا چه مدت  می توانید با تیراندازی از خود دفاع کرده و زنده بمانید ؟ تمامی این ها در بازی Hopeless: Space Shooting وجود دارند . اکنون یک خطر بزرگ شما را تهدید نموده که بایستی با زیرکی کامل از این خطر فرار کنید . هیولاهای موجود در بازی را نابود کرده و سپس امتیاز به دست آورید .

محمّد ترشیزی بازدید : 42 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

این بازی توسط شرکت گیم لافت تولید شده و گرافیک بسیار بالایی دارد. شما باید هرج و مرج را پایان داده و صلح را به جهان بازگردانید. قهرمان خود را انتخاب کنید و به جنگ با شیاطین ستمگر بروید. از ویژگی های این بازی می توان به  امکان بازی آنلاین با دوستان، گرافیک زیبا، سحر و جادو های دیدنی و شخصیت های متعدد اشاره کرد. در این ورژن برخی از مشکلات بازی به طور کامل برطرف شده است.

محمّد ترشیزی بازدید : 249 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

در این بازی شما در دهه ۱۹۳۰ می باشید، جایی که بحران شرایط خیلی بدی برای کشاورزان به وجود آورده است. شما در نقش یک زن جوان به نام جنیفر، یک مزرعه کوچک ورشکست شده را خریداری کرده و آن مزرعه را تبدیل به یکی از پر سود ترین تجارت های ایالت کند. وی هم اکنون ایده خوبی دارد. شما می توانید اقتصاد را شکوفا کنید. با یک سرمایه گذاری کوچک شروع کنید، سکه هایی را بدست آورده و مزرعه را بهبود بخشید. به پرورش محصولات کشاورزی بپردازید و حتی از حیوانات نگهداری کرده و مواد لازم را تولید کنید. بدین ترتیب مزرعه خود را بزرگ کرده و اقتصاد کشور را به پیشرفت برسانید. افزون بر این خانواده های زیادی چشم انتظار شما هستند. به آن ها نیز یاری برسانید. در این ورژن برخی از باگ ها رفع شده و پول شما نا محدود می باشد.

محمّد ترشیزی بازدید : 58 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

در این پست قصد داریم تا یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین بازی های تولید شده برای سیستم عامل اندروید به نام Breach & Clear را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما بایستی تیم عملیاتی خود را تشکیل داده و سپس ماموریت ها را به اتمام برسانید . شخصیت های متنوعی در این بازی وجود داشته که می توانید آن ها را انتخاب نمایید . تمام تلاش خود را به کار برده و بیش از هزاران زره پوش را نابود کنید . دقت داشته باشید که برای نابودی دشمنان سلاح های متنوعی در اختیارتان قرار خواهد گرفت . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار عالی می باشد .


محمّد ترشیزی بازدید : 83 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

 

اگر به دنبال بازی های هیجان انگیز و گرافیکی هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Sky Gamblers: Air Supremacy را از دست ندهید . در این بازی شما بایستی با جنگنده های خود در هوا پرواز کرده و دشمنان را از بین ببرید . جلوه های بصری و صوتی به کار رفته در این بازی کاملا حرفه ای بوده و مطمئنا از انجام بازی لذت خواهید برد . دقت داشته باشید که گرافیک این بازی به صورت اچ دی ارائه شده است . با استفاده از سلاح های مرگباری که در اختیارتان قرار می گیرد دشمنان خود را نابود کنید . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را به صورت آنلاین نیز انجام دهید .

ویژگی های اصلی

وجود جلوه های بصری و صوتی بی نظیر

نابود کردن دشمنان و رقیبان

انجام بازی به صورت آنلاین

گرافیک اچ دی بازی


 

محمّد ترشیزی بازدید : 157 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی برج دفاعی من My Tower Defence v.0.760 در این بازی استراتژیک شما باید ارتش نظامی تشکیل دهید تا بتوانید تمام دشمنان خطرناک خود را نابود کنید تا سکه هایی را بدست آورید و با این سکه می توانید ارتش و وسایل نظامی خود را ارتقاء دهید این بازی دارای سطوح مختلفی می باشد کهبا برد هر بازی ستاره بدست می آورید این بازی را می توانید بروی گوشی اندروید خود نصب کنید و ساعت ها سرگرم شوید.


 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 285
  • بازدید سال : 5,879
  • بازدید کلی : 2,798,107