loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 31 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

Shards – the Brick Breaker Pro یک بازی مدرن و انقلابی برای دیوایس های مبتنی بر اندروید بوده که شما در آن باید آجرها را بشکنید و آن ها را از بین ببرید. تمام آجرها را در مدت کوتاه مدت از بین برده و نابود نمایید. این بازی همراه با ۷۰ سطح منحصر به فرد و پویا نیز عرضه گردیده است. از قدرت های یو پی اس و موسیقی متن اصلی بازی نهایت لذت ممکن را ببرید. سطوح دشواری مورد نظر خود را مطابق با توانایی خودتان انتخاب نموده و سپس مراحل و رکورد زنی را نیز آغاز نمایید.

محمّد ترشیزی بازدید : 400 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

در بازی Battlefield Stalingrad به ارتش سرخ بپیوندید و در جنگی برای کنترل شهر ویران شده استالینگراد به مبارزه بپردازید. در این بازی باید در نقش یک تک‌تیرانداز بازی کرده و امواج بی‌پایان دشمنان را از بین ببرید.

محمّد ترشیزی بازدید : 73 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

SWAT 2 واقع بینانه ترین بازی تروریستی برای سیستم عامل اندروید می باشد . هر روز در هر گوشه ای از جهان سازمان های تروریستی هرج و مرج به پا می کنند . اما هم اکنون یک تهدید جهانی وجود دارد ! گروه های مختلف زیر یک پرچم با هم متحد شده اند . ویرانی در جهان بیداد می کند ، همه چیز در حال نابودی است . مناطق بزرگ ویران شده است . تنها شما و گروهتان زنده مانده اید . اکنون وقت آن فرا رسیده است تا در برابر دشمنان از خود مقاومت نشان دهید . سیستم سلاح های خود را ارتقا داده و ماموریت های خود را به اتمام برسانید . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده جذاب می باشند .

محمّد ترشیزی بازدید : 47 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.0.1 و بالاتر

از راه های پر پیچ و خم و موانع عبور نمایید !‍ فراموش نکنید ، زیرا تنها راه زنده ماندن فرار است . از تمام مهارت های خود استفاده نموده و با دستیابی به سلاح های منحصر به فرد و ویژه دشمنان را از بین ببرید . توضیحات فوق مربوط به بازی Angry Run  می باشند . تصمیم با شماست . آیا تصمیم می گیرید که یک راست به سمت مرگ بروید یا برای زنده ماندن کمی تلاش می کنید ؟ قهرمانان را انتخاب کرده و سپس بازی را آغاز کنید . پس از اتمام مراحل قادر خواهید بود تا امتیازات خود را با دوستان به اشتراک گذاشته و با آن ها رقابت نمایید .

محمّد ترشیزی بازدید : 47 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 4.0 و بالاتر

در بازی نقش‌آفرینی چند نفره آنلاین Legion of Heroes سعی کنید با استفاده از تاکتیک‌ها و مهارت‌های قهرمانان، ارتش خود را به سوی پیروزی هدایت کنید. قهرمان خود را انتخاب کنید، ارتش خود را بسازید و عازم ماجرایی حماسی از جنگ و پیروزی شوید. این بازی تنها بازی MMORPG می‌باشد که به طور ویژه برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها ساخته شده است.

محمّد ترشیزی بازدید : 61 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

ماجرای جدیدی از بازی تعقیب و گریز اکنون آغاز می‌شود! در بازی HIGHWAY CHASE DOWN 3D شما در نقش ماشین گشت بزرگراه بازی می‌کنید و مأموریت دارید تا تروریست‌ها را تا سرحد مرگ تعقیب کنید. همه اطلاعات لازم قبل از شروع مأموریت به شما داده می‌شود. در این بازی باید به اندازه کافی هوشیار و سریع باشید تا بتوانید مجرمان را در بزرگراه‌ها دستگیر کنید. می‌توانید ماشین‌ها و موتورهای مختلف پلیس را برانید، ماشین‌های سرعتی و موتورهای اسپرت جدید بخرید و آن‌ها را ارتقاء دهید. برای برنده شدن در این بازی باید راننده ماهری باشید. با کج کردن دستگاه خودروها را رد کنید و به مسیر خود ادامه دهید، با سبقت گرفتن در نزدیکی ماشین‌ها نیز امتیاز بیشتری جایزه می‌گیرید.

محمّد ترشیزی بازدید : 51 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

Heavy Shooterیک بازی به سبک تیراندازی اول شخص در دوران پس از آخرالزمان است که در آن شما در نقش یک زن مبارز بازی می‌کنید که وظیفه‌اش کشتن است. در چهار میدان نبرد مختلف به تیراندازی بپردازید: منطفه جنگی، منطقه رادیواکتیو، مکان سقوط و منطقه قرنطینه. به جمع‌آوری جمجمه‌ها بپردازید تا بتوانید اسلحه‌های خود را ارتقاء دهید و جایزه‌های مختلف بگیرید.

محمّد ترشیزی بازدید : 55 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 4.0 و بالاتر

اسلحه خود را بردارید و بر واگن سوار شوید و در صحراهای غرب به سواری بپردازید. در بازی Wagon Shootout وظیفه شما حفاظت از محموله‌های ارزشمند است تا به دست بزرگترین باند دزدی نیفتند. در این بازی باید با انتخاب به موقع و صحیح از اسلحه و مهمات خود دشمنان خود را شکست دهید.

محمّد ترشیزی بازدید : 44 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

در بازی Ninja Revenge در نقش یک نینجای خشمگین بازی کنید که برای انتقام کشته شدن همسرش همه قاتلین را قتل عام می‌کند. وقتی به خودشان اجازه می‌دهند که یک نینجا را به خشم بیاورند، تنها خون جوابگوی آنها خواهد بود!

محمّد ترشیزی بازدید : 102 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

Call of Stickman :Trigger Downیک بازی اکشن و تیراندازی برای دیوایس های اندرویدی می باشد . در این بازی بایستی به عنوان یک سرباز واقعی از خود مقاومت نشان داده و دشمنان را از سر راه بردارید . با استفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید مخالفان را نابود کرده و امتیازات بی شماری را کسب نمایید . اما دقت داشته باشید که این کار آن قدر ها هم که فکر می کنید ساده و آسان نمی باشد . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی خیلی عالی ارائه شده است .

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 296
  • بازدید سال : 5,890
  • بازدید کلی : 2,798,118