loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 74 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با استفاده از مجموعه Gold Clock Live Wallpaper HD ساعت های طلایی را در اسمارت فون اندرویدی خود به همراه داشته باشید ! ساعت های بسیار زیبا و منحصر به فرد را در صفحه نمایش قرار داده و از کار کردن با گوشی نهایت لذت را ببرید . حرکت چرخ دنده ها را تماشا نموده و از دیدن آن لذت ببرید . از قابلیت اصلی این مجموعه می توان به وجود ساعت های طلایی زیبا ، نمایش چرخ دنده ها و نمایش رطوبت و فشار اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 162 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در این پست قصد داریم مجموعه تصویر زمینه های Energy Flow Live Wallpaper را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . طراحی این تصویر زمینه ها به گونه ای است که شما هنگام کار کردن با گوشی اندرویدی خود احساس لذت نمایید . رنگ ها را تغییر داده و صفحه نمایش گوشی را سفارشی سازید . از قابلیت اصلی این لایو وال پیپر می توان به امکان شخصی سازی کامل اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 56 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در والپیپر زنده زیبای Spring Trees Live Wallpaper درختان پرگل بهاری که آهسته این سو و آن سو می‌شوند به همراه پرواز گلبرگ‌های سوار بر باد،  ابرها و خورشید در آسمان گردش می‌کنند که نور و رنگ محیط را به‌ صورت پویا مطابق با زمان تغییر می‌دهد. همانطور که تاریکی آسمان را فرامی‌گیرد، ماه آهسته آهسته نمایان می‌شود و در نیمه شب کاملاً آشکار است. روز با طلوع خیره‌کننده خورشید از سمت چپ پایین در حدود ساعت ۶ صبح شروع می‌شود و با غروبی شگفت‌انگیز در حدود ساعت ۶ عصر پایان می‌یابد.

محمّد ترشیزی بازدید : 190 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Audio Glow Live Wallpaper نمایشگر اکولایزرهای موسیقی بر روی صفحه نمایش نشان می باشد ! از نمایش اکولایزرها بر روی صفحه نمایش نهایت لذت را ببرید . قابل توجه است که این این جلوه های صوتی با رنگ های مختلفی ارائه شده که می توانید مطابق با سلیقه خود یکی از آن ها را برای خود برگزینید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به نمایش نام هنرمندان ، رابط کاربری شیک و وجود رنگ های مختلف اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 43 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در این روز هایی که هوا خیلی گرم گردیده است نوشیدن یک لیوان آب میوه سرد قطعا حس خوبی به آدمی خواهد داد . اگر شما نیز عاشق نوشیدن آبمیوه های خنک زیر آفتاب سوزان هستید پیشنهاد می کنیم وال پیپر لایو Juice PRO live wallpaper را که می تواند احساسی شبه واقعی از تجربه یک لیوان آبمیوه گوارا که قطعات یخ در آن به این سو و آن سو می روند را در وجود شما به عمل آورد .

محمّد ترشیزی بازدید : 53 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

والپیپری سه بعدی از هالووین و یا هر زمان دیگری را با آمیزه ای از ترس و دلهره بر روی گوشی تلفن همراهتان داشته باشید و به خانه ی ارواح بروید. هر قسمت صحنه را با سلیقه ی خود تنظیم کنید، با استفاده از یکی از تصاویر خود روح خودتان را بسازید و پیام شخصی خود را برای Mailbox، در و ورودی خانه تعیین نمایید. شکل کدو تنبل ها را انتخاب و تعیین کنید که مایلید داخل و یا بیرون خانه ی ارواح را مشاهده کنید. با استفاده از آپشن های مختلف می توانید فضای قبرستان را تنظیم و با حذف کردن موارد نامطلوب خانه ی ارواح را مطابق میل خود بچینید.

محمّد ترشیزی بازدید : 40 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

لایو والپیپر Earth HD 3D Pro کره زمین را از جو فضا به صورت سه بعدی نشان می دهد. همه جزئیات سطح زمین ( مانند حاشیه قاره ها، ابرها و مناطق سرسبز یا بیابانی ) را می توانید با کیفیتی بالا و در حد HD مشاهده نمایید. ماه و خورشید متناسب با شب و روز در زمینه پدیدار می شوند و ابر های متحرک و ماهواره های ارتباطی سر گردان در جو زمین، هرازگاهی خودی نشان می دهند. با تغییر کنترل دوربین، زمین را از نمای نزدیک یا دور مشاهده کنید و در هر حالتی که بیشتر متناسب با صفحه نمایش اندروید است، جزئیات زمین را تعیین كنيد.

محمّد ترشیزی بازدید : 35 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

لایو والپیپر سه بعدی YourCity 3D می تواند چهره ای هوایی از یک شهر مدرن را در هنگام شب نمایش دهد.
بر فراز شهری زنده که با حرکت اتومبیل ها در خیابان ها، خاموش و روشن شدن چراغ های واحد های آپارتمانی ( به صورت چشمک ) و تصاویر ویدئویی متحرک نمایش داده شده بر روی بیلبورد ها همراه است، می توان کل بافت شهر را زیر نظر داشت. ترافیکی شبیه سازی شده در تمام خیابان های شهر به چشم می خورد و امکان تغییر جایگاه حرکت دوربین در ارتفاع ها و زوایایی مختلف وجود دارد.

محمّد ترشیزی بازدید : 64 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

آیا دوست دارید تا یک آکواریوم بسیار زیبا و شیک در صفحه نمایش اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید ؟ نرم افزار Marine Aquarium 3.2 PRO این امکان را برای شما فراهم می کند . با استفاده از این تصویر زمینه می توانید  صفحه نمایش گوشی خود را سفارشی سازید . دقت داشته باشید که انیمیشن های به کار رفته در این تصویر زمینه بسیار گرافیکی می باشد. بیش از ۲۹ ماهی مختلف در این آکواریوم وجود دارد . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این لایو والپیپر می توان به رابط کاربری بسیار شیک ، تغییر تنظیمات تصویر زمینه ها و وجود ماهی های متعدد در داخل آکواریوم  اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 88 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر
در این پست قصد داریم تا لایو وال پیپر Nature Pro HD Live Wallpaper  را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . شما در این لایو وال پیپر تصویری از درختان ، طبیعت بی جان و مناظر زیبا را مشاهده خواهید کرد . بیش از ۸ نوع درخت در این تصویر زمینه وجود داشته که در طول روز به صورت مکرر تغییر می کنند . دقت داشته باشید که انیمیشن های به کار رفته در این تصویر زمینه بسیار حرفه ای می باشند .  لازم به ذکر است که این تصویر زمینه به صورت کامل از تبلت های اندرویدی پشتیبانی می کند .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 256
  • بازدید ماه : 436
  • بازدید سال : 6,030
  • بازدید کلی : 2,798,258