loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 141 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

اپرامینی یکی از بهترین مرورگرهای موبایل میباشد که ما امروز نسخه ویرایش شده این نرم افزار را برای سیستم عامل ویندوزفون آماده کرده ایم که با این نسخه به راحتی و بدون هیچ مشکلی میتوانید به گشت و گذار در اینترنت بپردازید.

محمّد ترشیزی بازدید : 37 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار DeluxeMoon ، برنامه‌ای می باشد که با آن می‌توانید صورت های فلکی را بشناسید و از موقعیت قرار گیری آن‌ها آشنا شوید، با کار کردن با این نرم افزار می‌توانید اطلاعات نجومی و ستاره شناسی خود را تا حد قابل قبولی افزایش دهید. صورت فلکی یا پیکرهای آسمانی مجموعه‌ای از ستاره‌ها هستند که از دیدگاه زمینی به شکل خاصی تشبیه و نام‌گذاری شده‌ اند.

محمّد ترشیزی بازدید : 74 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

شما در روز چقدر پیاده روی می کنید؟ برنامه هفتگی و یا ماهیانه شما چه میزان فعالیت فیزیکی را نشان می دهد؟ با نصب این نرم افزار بر روی گوشی خود می توانید دویدن و پیاده روی روزانه خود را اندازه بگیرید و برنامه منظمی برای آن بچینید.

محمّد ترشیزی بازدید : 54 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار WhatsApp Status Messages با دارا بودن بیش از 400 میلیون کاربر یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان است. این برنامه برای تمامی سیستم عامل ها ارائه شده است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید با کم ترین هزینه پیام های مدنظرتان را برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید. در ضمن علاوه بر ارسال پیام های متنی می توانید پیام های چند رسانه ای و هوشمند نیز ارسال کنید. شما قادر خواهید بود اطلاعات و وضعیت مورد نظر خود اعم از تاریخ تولد، وضعیت عمومی، وضعیت زندگی و ... را با دوستان خود به اشتراگ بگذارید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: محیط گرافیکی زیبا، سرعت بالا در ارسال پیام ها، امنیت مناسب و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 152 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

LINE: Free Calls & Messages با استفاده از این نرم افزار به راحتی با دوستان و آشنایان خود در هر جای دنیا که هستند تماس بگیرید. محیط کاربری این نرم افزار بسیار شبیه پیامک بوده و شما را یاد پیامک دادن خواهد انداخت. هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. لاین به شما اجازه میدهد در ۲۴ ساعت شبانه روز با دوستان خود از طریق تماس صوتی و ارسال پیامک رایگان با آن ها در ارتباط باشید. این نرم افزار بیش از ۵۸ میلیون کاربر دارد و در ۲۳۸ کشور جهان به درستی کار میکند. از حمله کشور های معروف نظیر ژاپن، تایوان، روسیه، هنگ کنگ، تایلند، سنگاپور، مالزی، ماکائو، سوئیس، عربستان سعودی، امارات متحده عربی کار میکند.

محمّد ترشیزی بازدید : 54 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار Vintage Camera یک برنامه فوق العاده قدرتمند جهت ویرایش تصاویر موجود در تلفن همراه دارای سیستم عامل ویندوز است. برنامه برای ویرایش تصاویر ابزارهای مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهد، که برخی از این ابزارها عبارت اند از: برش، تنظیم رنگ، قاب، افکت های گوناگون، امکان افزودن متن به تصاویر و ... . این نرم افزار را می توان به عنوان بهترین برنامه ویرایش تصاویر در ویندوزفون دانست. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، یکپارچه سازی شده با ویندوزفون 8، محیط کاربری ساده و ... اشاره کرد.


محمّد ترشیزی بازدید : 67 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

اين برنامه موسيقي هايي را در اختيار شماقرار مي دهد كه مي توانيد با استفاده از آنها كمي آرامتر شويد.
اين موسيقي ها به شما كمك مي كند تا آرام تر شده و براحتي به خواب برويد. صداهاي دلنشين طبيعت و موسيقي هاي دلنشين در اين برنامه به صورت دسته بندي شده در اختيار شما قرار مي گيرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 72 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

Fotor يكي از بهترين  نرم افزار عکاسی و ویرایش عکس برای گوشي هاي همراه است که با دارا بودن ویژگی ها و امکانات مختلف باعث شده تا به انتخاب اول بسیاری از افراد تبدیل شود. شما می توانید با قابلیت های مختلف موجود در این نرم افزار کاری کنید تا تصاویرتان بسیار زیباتر از آنچه هستند به نظر رسیده و آنها را ماندگارتر کنید . از میان این ویژگی ها می توان به قابلیت اضافه کردن افکت و فریم به تصاویر ، ابزارهای پیشرفته ویرایشی و قابلیت اشتراک گذاری تصاویر اشاره كرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 64 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Anatomy for Kids، با آناتومی بدن انسان آشنا شوید، برنامه برای پزشکان و دانشجویان رشته ی پزشکی بسیار مناسب و کاربردی است. این نرم افزار به زبان انگلیسی بوده و با دارا بودن تصاویر گرافیکی مناسب می تواند شما را به بهترین نحو با آناتومی بدن انسان آشنا کند. در ضمن تصاویر موجود می توانند برای کودکان و نوجوانان جذاب و آموزنده باشند.


محمّد ترشیزی بازدید : 52 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Google Maps قادر خواهید بود، کارهایی مانند: موقعیت فعلی خود، دریافت مسیرهای رانندگی و حمل و نقل، پیدا کردن آدرس مکان های مهم و ... را انجام دهید. در ضمن حتی اگر گوشی شما مجهز به gps هم نباشد، نرم افزار می تواند مکان فعلی شما را به راحتی و سهولت پیدا کند. در شرایط مختلف قادر خواهید بود که مختصات محل خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید تا آن ها با وارد کردن مختصات مکان، شما را با راهنمایی نرم افزار پیدا کنند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: مشاهده اطلاعات جغرافیایی، نمایش ترافیک موجود در خیابان ها، دارا بودن قطب نمای حرفه ای و ... اشاره کرد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 275
  • بازدید سال : 5,869
  • بازدید کلی : 2,798,097