loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 687 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

امروز برای شما کاربران عزیز برنامه هایی رو آماده کرده ایم که با استفاده از این دو برنامه نحوه اتک زدن در کلش اف کلنز با نیروی بی نهایت را به شما آموزش دهیم که در ادامه مطلب لینک دوبرنامه همراه با فیلم آموزشی می باشد که میتوانید دانلود کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 54 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

Piano Ear Training Pro یک برنامه آموزش پیانوی قدرتمند برای اندروید است که دارای ویژگی‌های فراوانی می‌باشد. با استفاده از این برنامه می‌توانید با گوش خود پیانو یاد بگیرید و مهارت‌های شنیداری خود را تکمیل کنید. این برنامه دارای ۱۰ بازی مختلف است که با انجام آن‌ها به نوازنده بهتری تبدیل خواهید شد و در امتحانات تئوری نتایج بهتری کسب خواهید کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 77 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

در برنامه "خوشمزه" چهار بخش مختلف به نام های دسر، کیک، بستنی، نوشیدنی های گرم و سرد وجود دارد که با مطالعه آن ها می توانید با طرز تهیه بسیار از خوردنی های خوشمزه آشنا شوید. توجه داشته باشید که در این برنامه رایگان طرز تهیه 113 مواد غذایی وجود دارد که هر یک به صورت تصویری آموزش داده شده اند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری فوق العاده زیبا، ارائه آموزش های مرحله به مرحله و تصویری، وجود انواع غذای خوشمزه برای مزاج های مختلف و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 55 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

در این نرم افزار 504 لغات مهم و پر تکرار در زبان انگلیسی گنجانده شده است که برنامه با دارا بودن محیطی زیبا و کارآمد می تواند به شما زبان انگلیسی را به صورت رایگان بی آموزد. توجه داشته باشید که برای دریافت نتیجه مطلوب تر بهتر است از راهکارها و روش های ذکر شده در نرم افزار پیروی کنید. برنامه دارای 42 درس تفکیک شده برای آموزش است که کاربر می تواند به صورت مقطعی و به مرور زمان کلمات به کار برده شده در نرم افزار را فرا گیرد. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: بهینه سازی شده برای تبلت ها، وجود گزینه ای برای تلفظ خودکار، قابلیت مرور کلمات سختی که معنای آن را فرا نگرفته اید و ... اشاره کرد. همچنین نرم افزار برای یادگیری بهتر شما از رنگ های مختلف استفاده می کند.

محمّد ترشیزی بازدید : 53 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

برنامه آندروید Iranian Food گوشی شما را به یک کتاب آشپزی کامل تبدیل می کند. با استفاده از نرم افزار آندروید و جالب Iranian Food می توانید همیشه به همراه خود یک برنامه آشپزی غذاهای ایرانی را داشته باشید. این برنامه دارای آموزش کامل تهیه انواع غذاهای ایرانی می باشد. علاوه بر داشتن آموزش غذاها، طریقه تهیه انواع نوشیدنی ها و سالاد ها نیز در این برنامه آندرویدی آمده است. برخی از طبقه بندی های این برنامه شامل بستنی و نوشیدنی: اسپرسر کامپانا، بستنی سه رنگ، شربت توت فرنگی و ... .خوراک مرغ و پرنده:خوراک دل مرغ، ران مرغ سوخاری با سس ماست، رولت مرغ با اسفناج و… . خوراک ها: امرسی، حلیم بادمجان، خوراک سوسیس و … . ساندویج و پیتزا: اردور بادمجان، استیک ژامبون با سستوت فرنگی، اسنک مرغ و قارچ و …  می شود.

محمّد ترشیزی بازدید : 167 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

داروخانه بنفش یک اپلیکیشن کامل و مرجع در زمینه ویژگی ها و خواص نوع داروهاست، که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. برنامه معرفی شده توسط برنامه نویسان کشورمان تهیه شده است و دارای بخش های چون: گروه دارویی، موارد مورد مصرف، مکانیزم اثر دارو، عوارض جانبی، هشدارهای مصرف، تداخل دارویی و نکاتی برای مصرف است. اطلاعات موجود در نرم افزار از منابع معتبر و قابل اعتماد جمع آوری شده است.

محمّد ترشیزی بازدید : 59 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

50languages برنامه آموزشی انگلیسی است که به شما کمک می کند تا اصطلاحات، کلمات و جملات ضروری و پرکاربرد 50 زبان را در قالب متدهای آموزشی مختلف داشته باشید. فقط کافی است ابتدا زبان مورد نظر (مقصد) و بعد از آن زبان فارسی و یا هر زبان دیگر را به عنوان (مبدأ) انتخاب کنید. با اتصال به اینترنت هم می‌توانید لغات و جملات تمام زبان‌ها را بصورت صوتی گوشی کنید. این نسخه از برنامه شامل ۱۰۰ درس، که آموزش واژگان اولیه ۵۰ زبان مختلف را برای شما فراهم می‌کند.

محمّد ترشیزی بازدید : 173 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

در نرم افزار MathPro mathematics all levels تمامی فرمول های درس ریاضی گنجانده شده است و گوشی شما می تواند مانند یک معلم ریاضی در حل تمارین و آموزش ریاضی عمل کند. در این برنامه فرمول های محاسباتی ماتریس، لگاریتم و حل معادله، توابع مثلثاتی، ترکیبات، چند جمله ای ها و ... وجود دارد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از زبان های زنده دنیا، رابط کاربری آموزشی و زیبا، محیط سه بعدی و ... اشاره کرد. اگر در حل مسائل ریاضی مشکل دارید می توانید با مراجعه به این منبع معتبر مشکلات خود را بر طرف سازید.

محمّد ترشیزی بازدید : 78 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

برنامه Electro Droid مجموعه‌ای کامل از ابزارهای الکترونیکی شامل ابزار تعیین رنگ مقاومت ها، محاسبه قانون اهم، محاسبه مقاومت خازن ها، محاسبه عمر باتری ها، تقسیم ولتاژ، اتلاف گرما، مقاومت های سری/موازی و... می‌باشد که همه این قابلیت‌ها باعث شده که این برنامه به یکی ازمحبوب‌ترین برنامه‌ها در زمینه علم الکترونیک و فیزیک تبدیل شود. Electro Droid با ابزارهایی که دارد می‌تواند در درس فیزیک به دانش آموزان نیز کمک کند.

محمّد ترشیزی بازدید : 211 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

رسوم ترین روش اتصال تلفن همراه به رایانه استفاده از کابل رابط (usb) است، این روش معایب فراوانی دارد. از معایب اساسی در این روش می توان به مواردی به مواردی چون: نیاز به نصب نرم افزارهای جانبی، خاموشی تلفن همراه در هنگام اتصال، عدم مدیریت کامل بر قسمت های مختلف گوشی و ... اشاره کرد. در این گزارش قصد معرفی یک روش کاربردی برای ایجاد ارتباط بین رایانه و گوشی اندرویدی داریم، این ارتباط با استفاده از بستر بی سیم (wifi) صورت می گیرد و امکانات بی نظیری را برای مدیریت گوشی اندرویدی در اختیار شما قرار می دهد. از این روش شما می توانید برای انتقال فایل بین گوشی و رایانه، ارسال پیام کوتاه، ایجاد ارتباط صوتی با استفاده از رایانه، نصب نرم افزارها و ... استفاده کنید.



تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 303
  • بازدید ماه : 483
  • بازدید سال : 6,077
  • بازدید کلی : 2,798,305