loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 1157 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

اماده ی تجربه ی یک بازی بسیار جذاب هستید؟ در این مطلب بازی ماشین سواری Fast Racing 3D برای شما اماده کرده ایم که نسبت به دیگر رقبایش بسیار گرافیکی نیست اما گیم پلی بسیار جذاب و اعتیاد آور آن بیشتر جلب توجه می کند و باعث شده این بازی طرفداران زیادی داشته باشد. در بازی می توانید با زدن ماشین های حریف جلو بزنید و در مسابقه پیروز شوید. در بازی ماشین جذابی نیز وجود دارد که شما از انها خوشتان خواهد آمد. پیشنهاد می کنم این بازی بسیار زیبا را از دست ندهید. همچنین این نسخه از بازی پول بی نهایت دارد و شما در حین بازی با مشکل کمبود پول مواجه نخواهید شد.

محمّد ترشیزی بازدید : 50 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی تنیس دارای طرفداران فراوانی در سراسر جهان است و بسیاری از افراد علاقه دارند که این بازی را در تلفن همراه یا تبلت اندرویدی خود داشته باشند و یک محیط واقع گرایانه از این بازی را در گوشی همراه خود شبیه سازی کنند. شما در این بازی Tennis champion باید در مسابقات قهرمانی تنیس شرکت کنید! در ابتدا باید برای خود یک بازیکن حرفه ای ایجاد کنید و سپس در مسابقات مختلف شرکت کنید. با کسب مقام قهرمانی در مسابقات مختلف می توانید برای خود تجهیزات ورزشی از درآمد حاصل شده خریداری کنید و با قدرت بیشتری به مصاف حریفان بروید. همچنین می توانید با دوستان خود به صورت آنلاین و گروهی به رقابت بپردازید و قدرت خود را به آن ها ثابت کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 48 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3.3 و بالاتر

آیا شما هم طرفدار مسابقات دریفت هستید ؟ اگر این طور است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Drift Zone را از دست ندهید . سرعت ؛ شتاب ، گرافیک ، گیم پلی ، هیجان ، چالش ، رقابت ، سفارشی سازی اتومبیل ، دریفت همه و همه را در این بازی تجربه نمایید . این بازی شامل ۱۶ مرحله منحصر به فرد و رقابتی بوده که بایستی آن ها را به انجام برسانید . تمام کوشش خود را به کار برده و با برنده شدن در مسابقات امتیازات متعددی را جمع آوری کنید . با جمع آوری امتیازات قادر به سفارشی سازی خودروی مورد علاقه خود خواهید بود . جالب است بدانید که در پایان مسابقات تنها دو جفت لاستیک سوخته برایتان باقی خواهد ماند ، بنابراین با نهایت سرعت ممکن حرکت نمایید .

محمّد ترشیزی بازدید : 148 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

در بازی اتومبیلرانی هیجان‌انگیز Race The Traffic در ترافیک خیابان‌ها به مسابقه بپردازید و از میان ماشین‌ها و کامیون‌ها ویراژ بدهید. با هوش مصنوعی بازی رقابت کنید و سعی کنید پیروز میدان شوید. سه حالت مختلف برای بازی وجود دارند و در روز و شب می‌توانید مسابقات را انجام دهید. تعداد زیادی ماشین برای خرید موجود هستند. همچنین می‌توانید ماشین خود را به وسیله پولی که به دست می‌آورید ارتقاء دهید.

محمّد ترشیزی بازدید : 52 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Mud Bogger ( 3D Racing Game ) یک بازی مسابقه ماشین برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی است که در مسیرهای پر از گل و لای انجام می‌شود. خود را برای یک بازی اتومبیل‌رانی اکشن مهیج آماده کنید! با استفاده از مهارت‌های خود و به‌کارگیری آیتم‌های افزایش دهنده قدرت سعی کنید زودتر از بقیه به خط پایان برسید و پرچم شطرنجی را از آن خود کنید. این بازی گرافیک بالا و شگفت‌نگیز را با گیم‌پلی اعتیادآور ترکیب کرده است. رانندگی کنید و راه خود را به سوی افتخار باز کنید…

محمّد ترشیزی بازدید : 55 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Highway Sprinter یک بازی مسابقه ای با گیم پلی سریع ، هیجان انگیز و جذاب می باشد . ماشین های متعددی در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب نمایید . پس از انتخاب ماشین خود وارد جاده ها شوید و از دست پلیس فرار کنید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا اتومبیل خود را ارتقا داده و آن را سفارشی سازید .  با سرعت بسیار بالا برانید و از هیچ چیزی نترسید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت اچ دی عرضه شده است .

محمّد ترشیزی بازدید : 33 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

خودتان را برای شرکت در مسابقات هیجان انگیز و جذاب آماده کنید ! در بازی Repulze  شما وظیفه کنترل و هدایت یک سفینه فضایی بر عهده داشته که بایستی با دوستان خود رقابت نمایید . ماموریت های خود را به اتمام رسانده و از دوستان خود جلو بزنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود گرافیک بسیارعالی و گیم پلی جذاب و هیجانی اشاره داشت . اگر از علاقه مندان سرعت های بالا هستید بی شک این بازی می تواند نظر شما را به خود جلب نماید . باید رد شدن از دیوارهای سبز و قرمز به صورت یکی در میان ( یکی سبز ، یکی قرمز ) بر سرعت وسیله خو بیافزایید . همچنین لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با زبان های انگلیسی ، ایتالیایی و فرانسوی سازگاری دارد .

محمّد ترشیزی بازدید : 89 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

اگر به بازی های مسابقاتی علاقه مند هستید بدون شک Supercar Shooter : Death Race می تواند شما را شگفت زده کند . با سرعتی بیش از ۴۸۰  کیلومتر حرکت نموده و از رقیبان خود پیشی بگیرید . توجه داشته باشید که این بازی تنها یک بازی مسابقه ای نیست ، بلکه ماشین شما کاملا مسلح بوده و شما بایستی با استفاده از سلاح های موجود  ماشین ها را از منفجر نموده و آن ها را از رده مسابقات خارج کنید. از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود موشک های دستی ، اسحله های مرگبار ، گرافیک بسیار خوب ، افزایش نیترو و منفجر کردن ماشین های دیگر اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 103 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (1)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر
تجربه خوبی از رانندگی را با Muscle Run  در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . تنها کافی است ماشین مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس رقابت را آغاز کنید . دقت داشته باشید که این بازی آن قدرها هم که فکر می کنید آسان نمی باشد ، زیرا نباید عبور از موانع خطرناک را فراموش کنید. گرافیک این بازی فوق العاده با کیفیت بوده و هرگز از انجام آن خسته نخواهید شد . لازم به ذکر است که  در هر مرحله امتیازات متعددی به شما داده می شود که با کسب این امتیازات می توانید ماشین خود را ارتقا دهید . تمام تلاش خود را به کار برده و مقام اول را کسب کنید .

محمّد ترشیزی بازدید : 54 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

Car Club: Tuning Storm یک بازی ورزشی و مسابقه ای برای سیستم عامل اندروید می باشد. می توانید وسایل نقلیه متعددی را انتخاب کنید و با آن مسابقه دهید. شما می توانید ماشین های متفاوتی را انتخاب کنید و یا قطعات آن را که شامل سپرعقب، جلو و حتی  سقف می شود را عوض کنید. همچنین می توانید برای اصلاح سرعت ماشین، نیتروژن را به آن تزریق کنید و از رقبای خود فاصله بگیرید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 358
  • بازدید سال : 5,952
  • بازدید کلی : 2,798,180