loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 33 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

نرم افزار av player یک از برترین پلیرها در زمینه پخش موزیک و ویدیو است. این پلیر قدرتمند که برای ios منتشر شده است دارای ویژگی های فراوانی از قبیل سرعت در پخش فیلم های hd و موزیک، تنظیم سایز فیلم به صورت دستی و ... برخوردار است. این پلیر به گونه ای است که یک فایل به نام avplayer در گوشی شما ایجاد می کند و شما با وصل کردن گوشی خود به رایانه می توانید موسیقی ها و فیلم های خود را در آن پوشه کپی کرده و نرم افزار را اجرا کنید تا همان فایل هایی را که کپی کرده اید اجرا کند. این پلیر یکی سریعترین پلیر ها در پخش فیلم های hd به شمار میرود.

درباره IOS ,
محمّد ترشیزی بازدید : 63 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)

http://up.p30apps.ir/up/p30app/google_maps.jpg

بدون شک Google Maps یکی از بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارهایی است که برای نمایش نقشه‌های ماهواره‌ای گوگل به کار می‌رود. با این برنامه می‌توانید از طریق اتصال به اینترنت و یا GPS موقعیت مکانی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنید. یا با وارد کردن مبدا و مقصد در برنامه می‌توانید کوتاه‌ترین راه را برای رسیدن به مقصد توسط برنامه دریافت کنید. Google Maps با بیش از ۲۵ میلیون بار دانلود از گوگل پلی، یکی از دقیق‌ترین برنامه‌های مسیریابی و ارائه نقشه ماهواره‌ای است. از ویژگی‌های کلیدی برنامه می‌توان به ارائه جزئیات نقشه با نمایش ساختمان‌های سه بعدی، راهنمای صوتی، نمایش به صورت حرکت در خیابان، نمایش هتل‌ها، فست فودها، فرودگاه و مناطق دیدنی و... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 54 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اکثر بازی های اتومبیل رانی از لحاظ داستان و گرافیک دارای ویژگی های مشترک هستند، اما این بازی GT ride سبکی جدید و گرافیکی از بازی های اتومبیل سواری را به کاربران ارائه می دهد. در این بازی شما به جای این که در زمین مسابقه دهید باید به آسمان بروید و در پیست های معلق در فضا مسابقه دهید. از ویژگی های اصلی بازی می توان به مواردی چون: موسیقی متن فوق العاده جذاب و هیجان انگیز، وجود صحنه های سه بعدی، وجود مراحل متعدد و ... اشاره کرد. پیست های بازی دارای پیچ و خم های زیادی هستند و می توانید با استفاده از آن ها مهارت خود و دوستانتان را بسنجید.

درباره IOS ,
محمّد ترشیزی بازدید : 50 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

اگر از کارهای روزمره خود خسته شده اید و خواهان رفع خستگی جسمانی و روانی بدنتان هستید، بهتر است برای یکبار هم که شده از این نرم افزار Breathing Zone خارق العاده بهره ببرید. این نرم افزار مدت کوتاهی است که عرضه شده ولی در این زمان کوتاه توانسته جوایز گوناگونی را به دست بیاورد و کاربران فراونی را برای خود جذب کند. این نرم افزار با ارائه تمرین و ورزش های کوتاه مدت به شما کمک می کند به طرز صحیح تنفس کنید این کار سبب می شود، خستگی و استرس شما از بین برود. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ارائه روش های علمی و عملی، دستور عمل های صوتی، آنالیز تنفس و سرعت آن، استفاده از الگوهای قدرتمند و ... اشاره کرد.

درباره IOS ,
محمّد ترشیزی بازدید : 50 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

در بازی Flappy Bird شما وظیفه هدایت یک اردک را بر عهده داشته و بایستی او را کنترل نمایید . بال های خود را باز کرده و سپس به صورت آزادانه در هوا پرواز کنید . در طول مسیر با موانع متعددی رو به رو خواهید شد که بایستی از آن ها عبور کنید . حواستان به لوله ها باشد و مراقب باشید که به آن ها برخورد نکنید.

درباره IOS ,
محمّد ترشیزی بازدید : 42 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

           

نرم افزار Paint محبوب ترین برنامه ویژه نقاشی در رایانه است که یکی از نرم افزارهای پیش فرض ویندوز است، با استفاده از این نرم افزار می توانید در گوشی هوشمند خود اقدام به نقاشی کنید و طراحی های هنری خلق کنید. این برنامه ابزارهای مختلفی اعم از: قلموهای متنوع، رنگ های مختلف، سبک های نمایش گوناگون و ... را در اختیار کاربر قرار می دهد که این ابزارها به شما در خلق آثار هنری کمک خواهند کرد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: بهینه سازی شده برای آیفون 5، محیط کاربری زیبا، آزادی عمل گسترده و ... اشاره کرد. همچنین کار با این نرم افزار بسیار آسان است و نیاز به آموزش خاصی ندارد.

درباره IOS ,
محمّد ترشیزی بازدید : 39 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

Talking Tom Cat یکی معروف ترین برنامه ها در این زمینه است که در نوع خود جالب و بسیار هیجان انگیز است. شما کاربران حتما این بازی معروف را بر روی تبلت ها و گوشی های تلفن همراه خود نصب و استفاده کرده اید. شخصیت اصلی این برنامه یک گربه است که تمام صحبت های شما را تکرار می کند و گربه بازیگوش سخنگویی که علاوه بر تقاید صدای شما، حرکات جالبی را هم انجام می دهد و شما را می خنداند. فونی اپ در معرفی امکانات این بازی گفته است یکی از ویژگی های سرگرم کننده این برنامهترساندن گربه با انفجار پاکت کاغذی است.

درباره IOS ,
محمّد ترشیزی بازدید : 60 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

                   

برنامه THE Football App بیش از 100 لیگ و جام معتبر دنیا از جمله بوندس لیگا، لیگ برتر انگلیس، سری آ، لالیگا، جام باشگاه های اروپا، جام جهانی و... را به همراه گزارش زنده از بازی، نتایج آن، زمان بازی ها، ترکیب تیم ها و بسیاری از موارد دیگر را برای شما نمایش می دهد. این برنامه برای همه دوستداران فوتبال در جهان طراحی شده تا بتوانند فوتبال را به صورت زنده پیگیری نماید. THE Football App بیش از ۳٫۵ میلیون بار از گوگل مارکت دانلود شده است.

محمّد ترشیزی بازدید : 62 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی Dungeon Hunter 4 یک بازی اکشن و زیبا از شرکت بزرگ گیم لافت است که نسبت به نسخه های قبل تغییر عمده ای کرده است. در این بازی قهرمان داستان در مقابل شیاطین می جنگد و سعی دارد آنها را از پا در بیاورید تا امپراطوری را حفظ کند. در بازی شما مجبور به مبارزه با دیگر رزمندگان از نژاد شیطان هستید. سوارها در ماجراجویی حماسی در سطوح انفرادی و چند نفره در مقابل دشمنان در مناطق مختلف و سیاه چال ها قرار می گیرند. این بازی امکان سفارشی کردن تجهیزات مبارزه و بازی همزمان چند نفره را دارد.

درباره IOS ,

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 267
  • بازدید ماه : 447
  • بازدید سال : 6,041
  • بازدید کلی : 2,798,269