loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 62 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سیمبیان S^3 , Anna , Belle

بازی سرگرم کننده زنبور عسل درجست و جوی غذا با گرافیک خوب برای گوشی های سیمبیان که شما در ان باید به زنبور عسل کمک کنید تا به دنبال غذا بگردد.

محمّد ترشیزی بازدید : 49 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

Hoops یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده یا به اصطلاح همان بازی بسکتبال می باشد. در این بازی سرگرم کننده شما باید توپ را در سبد قرار دهید. این بازی سرگرم کننده که همان بازی بسکتبال است با این تفاوت که شما بصورت گروهی بازی نمی کنید و بصورت تکی صاحب توپ می شوید و در نقاط مختلف باید توپ را به سمت سبد پرتاب کنید. در طول بازی شما از زاویه های مختلف از سمت چپ و راست و یا از روبرو توپ را پرتاب خواهید کرد و می توانید پرتاب های سه امتیازی خوبی داشته باشید. این بازی دارای گرافیک بسیار بالا برخوردار می باشد و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

محمّد ترشیزی بازدید : 52 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

Chuck Rock 2: Son of Chuck از بازی های جالب و هیجان انگیز برای سیستم عامل سیمبین است، در این بازی شما نقش یک پسر بچه غار نشین را خواهید داشت که در جستجو پدر مفقود شده خود است. پدر این پسر بچه توسط دزدان به گروگان گرفته شده است و پسر شجاع بازی قصد دارد با عبور از تمامی موانع موجود پدر خود را نجات دهد. بازی معرفی شده در ابتدا برای کنسول سگا ارائه شده بود که این بار نسخه سیمبین آن نیز عرضه شده است. شما باید در این بازی از مراحل مختلفی با شرایط و موانع خاص عبور کنید ولی در هنگام عبور از جنگل مراقب شیرها و سایر حیوانات درنده باشید!

محمّد ترشیزی بازدید : 46 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

اگر از علاقه مندان به پرواز با هواپیماهای جنگی هستید، این بازی Armageddon squadron شما را به یک جنگ هواپیمایی تمام عیار دعوت می کند. در این بازی شما وظیفه دارید به مواضع دشمن در زمین و هوا حمله کنید و تمامی آن ها را از بین ببرید، البته مراقبت سلامت خود باشید زیرا هواپیماهای دشمن سعی می کند شما را نابود کنند و در مواقع مورد نیاز باید شما با انجام حرکات نمایشی از دست هواپیماهای دشمن فرار کنید. با جمع آوری امتیازات لازم می توانید هواپیمای جنگی خود را ارتقاء و به سلاح های جنگی قدرتمندتر مجهز کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: 5 هواپیمای مختلف، 12 ماموریت با سطوح مختلف، گرافیک سه بعدی و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 80 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

 Assassin's Creed یکی از محبوب ترین بازی های موجود برای رایانه و گوشی های اندرویدی است، در اینجا قصد معرفی نسخه سیمبین بازی را داریم. داستان و وقایع موجود در بازی کاربران را به سوی خود جذب می کنند. داستان بازی به این گونه است، که شما در نقش یک آدمکش حرفه ای ظاهر می شوید و دست به سرقت و جاسوسی می زنید، مهم ترین مانع موجود در بازی برای سرقت و جاسوسی وجود نگهبان متعدد و ماهر است. سعی کنید با استفاده از توانایی بی نظیر رزمی خود با تمامی مشکلات مقابله کنید و به خواسته های خود برسید! از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک مناسب، داستان و شخصیت جذاب، وجود مراحل مختلف و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 90 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

بازی Bounce از جمله بازی های ساده و کم حجم برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین است، که طرفدارن فراوانی برای خود یافته است. در این بازی شما وظیفه دارید یک توپ را در مسیر صحیح حرکت دهید، حرکت توپ بسیار آسان بوده و می توانید بدون هیچ مشکلی آن را هدایت کنید، اما مشکل اساسی شما وجود مکعب های عصبانی است. به مبارزه مکعب ها بروید و راه مناسب را برای عبور از آن ها پیدا کنید.


محمّد ترشیزی بازدید : 69 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

بازی تنیس روی میز یکی از محبوب ترین رشته های ورزشی در جهان است که هم اکنون می توانید نسخه ی سیمبین این بازی را دانلود کنید. این بازی تنیس دارای گرافیک بسیار بالا و سه بعدی است و شما می توانید به رقابت با حریف مجازی خود بپردازید، ولی توجه داشته باشید که این حریف مجازی بسیار قدرتمند و حرفه ای است و اگر شما در مسابقه با آن از تمام نیرو خود کمک نگیرید، شکست خواهید خورد. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک منحصر به فرد، کنترل ساده بازی و شبیه سازی فوق العاده آن اشاره نمود.


محمّد ترشیزی بازدید : 198 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

اگر به دنبال یک سرگرمی مناسب برای سپری کردن زمان و پرورش قدرت فکری تان هستید، حتما بازی Chess pro V را دانلود کنید. با دانلود این بازی می توانید برای همیشه و در هرمکانی با تلفن همراه خود شطرنج بازی کنید و خلاقیت ذهن خود را افزایش دهید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: امکان مشاهده آمار و ارقام، جلوه های صوتی زیبا، امکان انتخاب پس زمینه دلخواه و ... اشاره کرد.


محمّد ترشیزی بازدید : 223 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (1)

در این بازی شما وظیفه دارید به مقابله با گرگ ها و موجودات خون آشامی که به کره ی زمین حمله کرده اند و جان بسیاری از انسان ها را به خطر انداخته اند بپردازید و تمامی موجودات ترسناک را از بین ببرید. با پیشرفت در بازی و جمع آوری امتیازات مناسب می توانید اسلحه های جدید و قدرتمند خریداری کنید و به مصاف دشمنان بروید.


محمّد ترشیزی بازدید : 75 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

اگر از علاقه مندان به بازی های هیجانی هستید، بازی اتومبیل رانی StuntCar Challenge می تواند شما را به چالش بکشاند. داستان بازی به این شکل است که شما در یک بیابان قرار گرفته اید و برای کسب درآمد مجبور به پرش از پرتگاه ها و موانع هستید، با کوچک ترین اشتباه در هنگام پرش شما آسیب های جبران ناپذیری را خواهید دید. در پرش های خود علاوه بر ویژگی های ماشین باید وضعیت باد را نیز در نظر بگیرید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک عالی و بهبوده یافته، شتاب سنج حساس، وجود مراحل متعدد و ... اشاره کرد.

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 279
  • بازدید ماه : 459
  • بازدید سال : 6,053
  • بازدید کلی : 2,798,281