loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 50 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار TeamViewer یکی از بهترین و قدرتمندترین ابزارها در زمینه کنترل رایانه از راه دور است. شما به وسیله این نرم افزار می‌توانید از رایانه خود وارد رایانه دیگر شوید. TeamViewer راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آن‌ها به صورت آنلاین کمک کنید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش بگذارید.

محمّد ترشیزی بازدید : 740 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار System Cleaner فایل‌های بیهوده را از سیستم پاک کنید تا سرعت رایانه شما افزایش یابد. از بهترین قابلیت‌های System Cleaner می توان به سرعت فوق العاده آن اشاره کرد. همچنین انتخاب مسیر فایل‌ها حذف شده نیز در اختیار شماست برای مثال نرم افزارهایی را که می خواهید حذف کنید می توانید از آن ها بک آپ بگیرید تا در صورت نیاز دوباره از آن استفاده کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 38 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

ریجستری را باید قلب حیاتی ویندوز دانست، زیرا سرعت و عملکرد ویندوز بستگی به وضعیت ریجستری دارد. عواملی مختلفی سبب کند شدن سرعت رایانه و پر شدن فضای ریجستری می شوند، عوامل مهم عبارت اند از: نصب نرم افزارهای مختلف، وبگردی در فضای مجازی، برنامه های ویروسی و ... . نرم افزار Advanced Registry Clear به شما کمک می کند تا خطاهای موجود در ریجستری را پاک کنید و باگ های موجود در آن را ترمیم کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان اسکن برنامه ریزی شده، حفاظت از حریم شخصی کاربر، الگوریتم قدرتمند برای بهینه سازی و ... اشاره کرد. با استفاده از این نرم افزار سرعت ویندوز شما به حالت اولیه بر می گردد.

محمّد ترشیزی بازدید : 49 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

در حال حاضر گوشی ها و تبلت های سامسونگ از پر فروش ترین برندها در بازار تلفن همراه ایران هستند. برای مدیریت کاربردی گوشی سامسونگ به وسیله ی رایانه نیاز به یک برنامه برای هماهنگ سازی است، برنامه Samsung Kies 3.2 توسط شرکت سامسونگ ارائه شده و شما می توانید به صورت کامل تلفن همراه خود را مدیریت کنید. این مدیریت شامل: همگام سازی اطلاعات و برنامه های جدید، اجرای برنامه های سامسونگ به صورت تمام صفحه، پشتیبان گیری از مخاطبین، تبادل اطلاعات میان رایانه و تلفن همراه، امکان بروز رسانی گوشی و ... می شود. در ضمن اگر به اینترنت دسترسی ندارید، این نرم افزار قادر است برای شما نقش یک مودم را ایفا کند، یعنی شما می توانید اینترنت تلفن همراه خود را به رایانه منتقل کنید و با سهولت به وبگردی بپردازید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان مدیریت مخاطبین و پیامک ها، پشتیبانی از اکثر گوشی ها و تبلت های شرکتسامسونگ ، قابلیت مدیریت یکپارچه و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 107 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار BlueStacks یکی از بهترین نرم افزارهایی است که هر دارنده موبایل اندرویدی می تواند روی کامپیوتر خود داشته باشد! توسط نرم افزار BlueStacks می توانید برنامه ها و بازی های اندروید را رویکامپیوتر خود و در محیط ویندوز اجرا کنید.

یکی از دغدغه های دارندگان گوشی های موبایل، این است که قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظر در گوشی خود، محیط آن را ببینند و تست کنند. نرم افزار BlueStacks امکان اجرای برنامه های اندرویدی در کامپیوتر را به شما می دهد. به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر. به این ترتیب از نصب و حذف های مکرر خلاص می شوید و فقط برنامه هایی را نصب می کنید که محیط آنها را دیده اید و خوشتان آمده است. 

اگر یک برنامه یا بازی اندرویدی را با کمک BlueStacks در ویندوز نصب و تست کردید و مورد قبولتان بود، می توانید به راحتی با کمک همین نرم افزار آن را به موبایل اندرویدی خود انتقال دهید. این انتقال هم به وسیله کابل USB و هم به صورت بیسیم (WiFi یا Bluetooth) امکان پذیر است.

محمّد ترشیزی بازدید : 80 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 32-bit: Windows Vista, Windows 7, Windows 8

Processor: Intel Core 2 Duo, 2.4 GHz | AMD Athlon X2, 2.8 GHz or better

Memory: 2 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 8800 GTS | AMD Radeon 3850 or better

DirectX®: 10

Hard Drive: 10 GB HD space

Additional: Windows XP and DirectX® 9.0c and below not supported

محمّد ترشیزی بازدید : 122 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

بازی کانتر یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری تحت شبکه است. در این بازی تعدادی از بازیکنان در گروه تروریست و تعدادی هم در گروه پلیس قرار میگیرند. تروریست ها قصد بمب گذاری دارند و پلیس ها باید مانع این کار شوند. 

بازی کانتر را علاوه بر شبکه Lan (مثل گیم نت ها) میتوان به صورت اینترنتی هم بازی کرد. در حال حاضر بیش از 15 هزار سرور اینترنتی برای نسخه های مختلف بازی کانتر وجود دارد. اما بیشتر آنها امکان اتصال را به بازیکنانی که از نسخه های قفل شکسته استفاده میکنند نمیدهند.

نسخه ای که در این مطلب ارائه شده است، نگارش هفتم از بازی Counter Strike 1.6 است که تعداد زیادی سرور رایگان ایرانی هم در آن اضافه شده است. به این ترتیب برای بازی آنلاین نیازی به جستجو برای پیدا کردن سرور ندارید. فقط کافیست وارد یکی از سرورهایی که به صورت پیش فرض در بازی قرار داده شده است بشوید و با سایر بازیکنان ایرانی بازی کنید!

محمّد ترشیزی بازدید : 286 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

 

بازی قارچ خور یا سوپر ماریو بازی ای بود که بچه های دهه 60 با این بازی خاطراتی فراموش نشدنی دارند . بازی ای که روزهای گرم تابستان و تمام اوقات فراغت ما را پر کرده بود . بازی به این صورت است ماریو با خوردن قارچ بزرگ شده و می توانید موانع و اکثر دشمنان خود را با پریدن روی سرشان از سر راه بردارید. بازی قارچ خور یک داستان ساده ولی مهیج دارد که هدف آن نجات دادن شاهزاده از چنگ اژدها است.

 

محمّد ترشیزی بازدید : 644 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

 

نسخه 8.1 از ویندوز آبی روانه بازار شد. شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که نسخه رسمی آن را در ماه آگوست منتشر خواهد کرد.در این نسخه سعی شده تا برخی از کمبودهای Windows8 را برطرف نماید تا محیطی کاربر پسندتر را ایجاد کند.برای توضیحات بیشتر و دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

محمّد ترشیزی بازدید : 296 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی بسیار جذابی که کاربر به صورت مجازی هواپیمایی را هدایت می کند. كه می توانید در این بازی با ماوس هواپیما را كنترل نمایید كه با كلیک راست می توانید شلیک نمایید و با راست كلیک هدایت بمب های هواپیمای جنگی خود را در اختیار بگیرید و موانع كه در سر راه خود است را منهدم نمائید و امتیاز بیشتری در این بازی كسب نمائید. این بازی که در محل های مختلف انجام می شود در 16 مرحله جدید طراحی شده است. مراحل بازی با از بین بردن 6 نوع دشمن همراه است بوده و بازیگر در مدت زمانی نامحدود می تواند بازی را انجام دهد.برای دانلود این بازی از سایت پی سی اپس به ادامه مطلب مراجعه کنید


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 234
  • بازدید ماه : 414
  • بازدید سال : 6,008
  • بازدید کلی : 2,798,236