loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 202 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

در این بازی زیبا باید با ایجاد یک شخصیت وارد مسابقات قهرمانی بوکس شوید و حریفان سرسخت خود را شکست دهید. بازی دارای ۳ حالت داستانی مسابقه ازاد و چند نفره می باشد که در صورت تمایل می توانید یکی از ان ها را انتخاب نمایید. در حالت داستانی بازی شما باید با شخصیت که ساخته اید وارد مسابقات قهرمانی شوید و با شکست دادن ۳۰ حریف سر سخت کمربند قهرمانی را بدست بیاورید. با پیروزی در هر مسابقه قدرت شما و البته حریف شما بیشتر می شود و تجربه بیشتری کسب خواهید کرد. بازی دارای محیط فوق العاده واقع گرایانه می باشد به گونه ای که قادر خواهید بود تشویق تماشاچی ها و شعار های ان ها را بشنوید. برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

محمّد ترشیزی بازدید : 101 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

Beach Volleyball World Cup یک بازی والیبال ساحلی است که پرطرفدارترین بازی تابستانی دنیا را شبیه‌سازی می‌کند. در این بازی می‌توانید در مسابقات جام جهانی والیبال ساحلی با ۱۶ تیم ملی مختلف مسابقه دهید.

محمّد ترشیزی بازدید : 50 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی تنیس دارای طرفداران فراوانی در سراسر جهان است و بسیاری از افراد علاقه دارند که این بازی را در تلفن همراه یا تبلت اندرویدی خود داشته باشند و یک محیط واقع گرایانه از این بازی را در گوشی همراه خود شبیه سازی کنند. شما در این بازی Tennis champion باید در مسابقات قهرمانی تنیس شرکت کنید! در ابتدا باید برای خود یک بازیکن حرفه ای ایجاد کنید و سپس در مسابقات مختلف شرکت کنید. با کسب مقام قهرمانی در مسابقات مختلف می توانید برای خود تجهیزات ورزشی از درآمد حاصل شده خریداری کنید و با قدرت بیشتری به مصاف حریفان بروید. همچنین می توانید با دوستان خود به صورت آنلاین و گروهی به رقابت بپردازید و قدرت خود را به آن ها ثابت کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 79 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Jam City Basketball یک بازی بسکتبال جالب است که تاکنون نظیر آن را ندیده‌اید. در این بازی می‌‌توانید به انجام سبک‌های مختلف یازی از بازی‌های سنتی تیمی گرفته تا بازی تک نفره آزادانه بپردازید، حتی می‌توانید در حالت تمرین مهارت‌های خود را بهتر کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 52 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

یپیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Slide Soccer یک بازی جالب و سرگرم کننده فوتبال است که در آن با استفاده از انگشتان خود به کنترل توپ می‌پردازید. با استفاده از قابلیت چند نفره این بازی می‌توانید با دوستانتان به صورت آنلاین بازی کنید و آنها را سرگرم کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 172 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

شما با یک بازی ورزشی از نوع فوتبالی آن هم در نقش بازیکن معروف و محبوب کریستیانو رونالدو روبرو می باشید. در این بازی می توانید مهارت های فوتبال خود را به صورت سه بعدی نشان دهید. بازی دارای لیگ های جدید ،حرکت های قدرتمند و تیم های قابل تنظیم می باشد. این بازی دارای ۴ ورزشگاه منحصر بفرد است. این بازی دارای 18 حرکت ویژه و قدرتی، 48 چالش برای صعود و ... می باشد. اگر از طرفداران کریستیان رونالدو می باشید این بازی را دانلود کنید و ساعت ها سرگرم آن شوید.

محمّد ترشیزی بازدید : 49 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

ورزش های زمستانی در محیط های سه بعدی و واقع گرایانه را در اسمارت فون اندرویدی خود تجربه نمایید . این بازی از حالت تک نفره و چند نفره نیز پشتیبانی نموده و می توانید به راحتی با دوستان خود بازی کنید . توضیحات فوق مربوط به بازی Athletics: Winter Sportsمی باشند . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود جلوه های صوتی بی نظیر ، گرافیک سه بعدی و بسیار عالی آن اشاره داشت . با دوستان خود بازی کنید و برای خود رکورد بزنید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است .

محمّد ترشیزی بازدید : 96 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی پرطرفدار True Skate ساخت شرکت True Axis است. این بازی با طراحی که دارد شما را سوار بر اسکیت می‌کند و در مکان های مختلف شهر به گردش در می‌آورد. کنترل یک اسکیت به عهده شما قرار گرفته است و باید با تمرکز کامل اسکیت را در پیست های بازی به حرکت در آورید، از موانع و پله ها عبور دهید و به مقصد برسانید. ابتدا بازی سخت به نظر خواهد رسید اما با تمرین می‌توانید به راحتی از موانع عبور کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 52 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر
Skateboard Party 2 یکی از جذاب ترین بازی های اسکیت بردی است که تا کنون برای اندروید طراحی گردیده است . این بازی در ۸ مکان منحصر به فرد صورت می پذیرد که هر یک دارای ویژگی های خاص خود می باشد . بر روی تخته پریده و با آموختن حرکات جدید ، مهارت اسکیت بازی خود را بهبود ببخشید . از جمله ویژگی های مهم این بازی امکان انجام آن به صورت مولتی پلیر می باشد . بدین ترتیب شما خواهید توانست با سایر افرادی که در سرتاسر جهان آنلاین هستند اقدام به انجام آن نمایید . بهره گیری از گرافیک سه بعدی اچ دی که که برای دستگاه های اندروید بهینه سازی شده است می تواند هیجان بسیار بالایی را در وجود شما ایجاد کند .

محمّد ترشیزی بازدید : 55 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

شما وارد مسابقات فوتبال با گرافیکی کارتونی و جذاب می شوید. این بازی شما را ساعت ها سرگرم خود می کند. تیم کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید و وارد مسابقه شوید. بیش از ۳۲ تیم در این بازی موجود می باشد. پاس ها، شوت ها و تمام چیز هایی که در فوتبال واقعی می بینید، به خوبی در این بازی شبیه سازی شده اند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 297
  • بازدید ماه : 477
  • بازدید سال : 6,071
  • بازدید کلی : 2,798,299