loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 55 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.0 و بالاتر

SnapPea یک برنامه کاربردی است که با استفاده از آن می‌توانید از طریق رایانه خود، دستگاه اندرویدیتان را مدیریت کنید. با این برنامه می‌توانید عکس‌ها، پیام‌‌ها و برنامه‌هایتان را در یک مرورگر وب مشاهده کنید. این برنامه ساده و سریع است، کافی است آن را نصب کنید و از آن لذت ببرید.

محمّد ترشیزی بازدید : 37 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

نرم افزار FileMaster PRO این امکان را به شما می دهد تا به صورت حرفه ای بر روی فایل های خود مدیریت داشته باشید . فایل های موجود در گوشی خود را از طریق وای فای به دوستان خود انتقال داده و برنامه ها را مدیریت نمایید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به وجود رابط کاربری شیک ، ارسال فایل با وای فای ، سرعت فوق العاده بالای انتقال فایل ها و مدیریت حرفه ای فایل ها اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که با نصب این اپلیکیشن بر روی دستگاه اندرویدی خود دیگر هرگز به بلوتوث احتیاج نخواهید داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 44 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: بستگی به دستگاه دارد .

با استفاده از برنامه Now SMS حالا می‌توانید با ظاهری حدید اس ام اس بزنید! این برنامه به شما امکان می‌دهد در محیطی با گرافیک به سبک گوگل پلاس و گوگل نو بهارسال و دریافت اس ام اس و ام ام اس بپردازید. می‌توانید از ویژگی پیام خوانده نشده استفاده کنید تا با مشخص کردن پیام های مورد نظر‌، آنها را در زمانی دیگر بخوانید. با استفاده از این برنامه هیچوقت فراموش نخواهید کرد که به پیامی پاسخ دهید و با فعال کردن یادآور، اس ام اس و ام ام اس‌های شما دیگر گم نخواهند شد.

محمّد ترشیزی بازدید : 43 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به کمک نرم افزار Joiku Phone Usage PRO می توانید به آسانی بر روی تلفن اندرویدی خود نظارت داشته باشید . از این پس کنترل تماس های ورودی ، پیامک ها و داده ها را بر عهده گرفته و بر روی آن ها نظارت داشته باشید . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن قادر خواهد بود سرعت واقعی اینترنت شما را نشان دهد .

محمّد ترشیزی بازدید : 92 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار ApkInstaller  قادر به نصب فایل های APK در گوشی اندرویدی خود خواهید بود . این برنامه به صورت خودکار در مموری کارت شما به دنبال فایل های APK می گردد و پس از پیدا کردن به صورت مستقیم آن ها را بر روی گوشی اندرویدی شما نصب می کند . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان اشتراک گذاری فایل های نصبی ، حذف فایل ها ، پشتیبان گیری از آن ها و وجود یک تمیز کننده حرفه ای اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 38 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Textra SMS می تواند بهترین جایگزین برای پیامک پیشفرض گوشی اندرویدی شما باشد . به کمک این برنامه می توانید به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن به دوستان خود پیامک دهید . این برنامه شامل ۸۰۰ شکلک زیبا و شیک بوده که می توانید از آن ها استفاده نمایید . محیط پیامک خود را تغییر داده و از کار کردن با گوشی نهایت لذت را ببرید . توجه داشته باشید که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک می باشد . و در نهایت لازم به ذکر است که این اپلیکیشن بدون هیچ گونه تبلیغ اضافه ای ارائه شده است .

محمّد ترشیزی بازدید : 40 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار DW Contacts & Phone & Dialer یکی از بهترین و پرطرفدار ترین برنامه های مدیریت مخاطبین برای دیوایس های اندرویدی می باشد . به کمک این برنامه قادر خواهید بود تا رابط کاربری برنامه مخاطبین خود را تغییر داده و آن را سفارشی سازید . برنامه را بر روی گوشی خود نصب نموده و سپس به مخاطبین خود ایمیل زده و یا به آن ها پیامک دهید . به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که حتما این اپلیکیشن را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید .

محمّد ترشیزی بازدید : 88 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار Gemini App Manager کاربردی ویژه مدیریت و نظارت کامل بر روی برنامه ها و بازی های نصب شده بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی طراحی شده است و می تواند گزینه ی مناسبی برای گوشی هایی که روت نشده اند باشد. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار برنامه ها نصب شده در گوشی اندرویدی را به کارت حافظه جانبی منتقل کنید یا این که برنامه های مورد نظر خود را حذف کنید. از دیگر قابلیت های نرم افزار باید به مواردی چون: امکان تهیه نسخه پشتیبان از برنامه ها، امکان کنترل برنامه های خودکار (فقط در گوشی های روت شده)، پاک کردن حافظه پنهان، نمایش مشخصات کامل برنامه ها و ... اشاره کرد. همچنین نرم افزار دارای یک دیوار آتش قدرتمند است که می تواند سلامتی گوشی یا تبلت اندرویدی شما را تضمین کند.

محمّد ترشیزی بازدید : 49 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

اگر از آن دسته افرادی هستید که روزانه تماس ها و پیامک های فراوانی دریافت می کنید، با استفاده از این نرم افزار Blocker – AntiSpam v3.1 می توانید تماس ها و پیامک های دریافتی خود را به صورت حرفه ای و سفارشی مدیریت کنید. این برنامه می تواند گزینه ی فوق العاده مناسبی برای مسدودسازی پیامک های تبلیغاتی باشد. شما می توانید محیط و کارکرد نرم افزار را نسبت به سلیقه ی خود سفارشی کنید، برای مثال می توانید در روز جمعه گروه مخاطبین همکار خود را در لیست سیاه قرار دهید یا اینکه در زمان مشخص افرادی که در لیست مخاطبین شما نیستند در لیست سیاه قرار گیرند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: محیط کاربری زیبا، پشتیبانی از زبان های زنده دنیا، موتور جستجو قدرتمند و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 49 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در مسافرت هایی که رفته اید برخی از وسایل مورد نظر خود را فراموش کرده باشید که به همراه خود ببرید. نرم افزار چمدان برای مدیریت و برنامه ریزی وسایل مسافرت تهیه شده است و می تواند راهنمای مناسبی برای سفر باشد.نرم افزار Checklist می تواند گزینه ای مناسب برای سفرهای نوروزی باشد تا دیگر چیزی را فراموش نکنید. شما می توانید در این نرم افزار اطلاعاتی مانند: وسایل مورد نیاز، راهنمای مسافرت، هزینه ها و ... را ثبت کنید تا در هنگام مسافرت برنامه به شما اطلاع رسانی کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: محیط کاربری زیبا، وجود تقویم شمسی، امکان یاد آوری آیتم با هشدار دلخواه و ... اشاره کرد.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 285
  • بازدید ماه : 465
  • بازدید سال : 6,059
  • بازدید کلی : 2,798,287