loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 58 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

در این پست قصد داریم تا یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین بازی های تولید شده برای سیستم عامل اندروید به نام Breach & Clear را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما بایستی تیم عملیاتی خود را تشکیل داده و سپس ماموریت ها را به اتمام برسانید . شخصیت های متنوعی در این بازی وجود داشته که می توانید آن ها را انتخاب نمایید . تمام تلاش خود را به کار برده و بیش از هزاران زره پوش را نابود کنید . دقت داشته باشید که برای نابودی دشمنان سلاح های متنوعی در اختیارتان قرار خواهد گرفت . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار عالی می باشد .


محمّد ترشیزی بازدید : 63 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

SickSky Launcher لانچری است بسیار زیبا با محیطی ساده و ابتدایی که به صورت مینیمالیستی طراحی شده است که می توانید با بهره گیری از آن بر روی دستگاه تحت اندروید خود محیطی نو والبته خاص را تجربه نمایید . این لانچر یکی از کم حجم ترین ها در نوع خود می باشد که از زبان های انگلیسی و آلمانی پشتیبانی می کند .


محمّد ترشیزی بازدید : 486 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

LastPass Password Mgr یک اپلیکیشن بسیار کاربردی است که به شما کمک می کند بتوانید پسورد های مختلفی که دارید را به سادگی ، سرعت و امنیت بالا مدیریت نمایید .

ویژگی ها :
- طراحی شده به صورت داخل مرورگر که امکان پرد کردن خودکار اطلاعات فرم ها مربوط به هر سایت را فراهم می آورد .
- قابلیت تولید پسورد های ایمن
- اضافه ، ویرایش و حذف اطلاعات یک سایت
- امکان افزودن تصویر‌، صدا و نوشته برای هر پسورد
- و …


محمّد ترشیزی بازدید : 211 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

رسوم ترین روش اتصال تلفن همراه به رایانه استفاده از کابل رابط (usb) است، این روش معایب فراوانی دارد. از معایب اساسی در این روش می توان به مواردی به مواردی چون: نیاز به نصب نرم افزارهای جانبی، خاموشی تلفن همراه در هنگام اتصال، عدم مدیریت کامل بر قسمت های مختلف گوشی و ... اشاره کرد. در این گزارش قصد معرفی یک روش کاربردی برای ایجاد ارتباط بین رایانه و گوشی اندرویدی داریم، این ارتباط با استفاده از بستر بی سیم (wifi) صورت می گیرد و امکانات بی نظیری را برای مدیریت گوشی اندرویدی در اختیار شما قرار می دهد. از این روش شما می توانید برای انتقال فایل بین گوشی و رایانه، ارسال پیام کوتاه، ایجاد ارتباط صوتی با استفاده از رایانه، نصب نرم افزارها و ... استفاده کنید.



محمّد ترشیزی بازدید : 97 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

بدون شک اتصال تلفن همراه به رایانه کار دشواری است، در روش متداول از کابل رابط (usb) استفاده می شود. اما در این گزارش قصد معرفی یک نرم افزار برای اتصال بی سیم، تلفن همراه به رایانه را داریم. برنامه WiFi File Sender با استفاده از بستر بی سیم می تواند فایل ها را بین گوشی ویندوزفونی و رایانه رد و بدل کند، بدون این که تلفن همراه را با کابل به رایانه وصل کنیم. فقط کافی است نرم افزار مورد نظر را بر روی گوشی خود نصب کنید و ip آدرس برنامه را در مرورگر رایانه خود وارد کنید، تا تلفن همراه با رایانه مرتبط سازی شود و برای تبادل اطلاعات آماده شود. دقت داشته باشید که باید دو طرف ارتباط دارای شبکه بی سیم باشند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: سرعت بالا در انتقال اطلاعات، امنیت مناسب، امکان تنظیم شاخه برای ذخیره اطلاعات و ... اشاره کرد.


محمّد ترشیزی بازدید : 93 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Sleep as Android به شما کمک می کند تا حرکت خودتان را در هنگام خواب زیر نظر بگیرید و با ارائه نمودارهای گرافیکی وضعیت حرکتی شما را مشخص می کند. برنامه می تواند با ارائه نمودار های علمی کمبود یا عمیق بودن خواب را اطلاع رسانی کند، البته در کنار ضبط چرخه خواب برنامه به عنوان یک ساعت زنگدار هوشمند عمل می کند و می تواند شما را در زمان دلخواهتان با صداهای آرامش بخش مانند: صدای دریا، صدای پرندگان و پخش لالایی بیدار کند.


محمّد ترشیزی بازدید : 216 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Screen Filter Pro می توانید نور دستگاه اندروید خود را تا حد زیادی کاهش دهید تا به این وسیله در هنگام شب با نگاه کردن به نمایشگر تلفن همراه یا رایانه لوحی خود آسیب کمتری به چشمانتان برسد. با استفاده از بخش تنظیمات این برنامه می توانید با تنظیم خودکار زمان فعال سازی نرم افزار و  کنترل نور نمایشگر سلامت چشمان خود را حفظ نمایید.

ویژگی ها
- استفاده از کلید کم کردن نور به میزا۵،۱۰،۱۵ و ۲۰ درصد
- اطلاع رسانی منظم در مورد وضعیت نرم افزار( در اندروید ۴٫۱ و بالاتر)
- استفاده ویجت های متعدد برای کنترل برنامه

 

محمّد ترشیزی بازدید : 172 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

آیا همیشه از بابت فراموشی صورتحساب های خود نگران بوده ید ؟ دیگر نباشید !
Bills Reminder یک اپلیکیشن کاربردی و کامل است که به شما کمک می کند تا بر روی تمامی صورتحساب های خود ، چه آنهایی که نیاز به پرداخت دارند و چه آنهایی که نیاز به دریافت مدیریت داشته باشید . این برنامه دارای ویژگی های بسیاری است که به برخی از آنها اشاره می کنیم :

- نمایش در تقویم برای فهم بهتر
- پیش نمایش سریع هنگام اجرای اپلیکیشن
- جستجوی یک پرداخت خاص بر اساس موضوع و یا گیرنده
- قابلیت نشانه گذاری بر اساس تاریخ
- قابلیت افزودن ، ویرایش و حذف صورت حساب های جاری
- و …

محمّد ترشیزی بازدید : 107 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (1)

با نصب این نرم افزار AppMgr Pro III قادر خواهید بود برنامه های موجود در حافظه تلفن همراه خود را به کارتحافظه جانبی منتقل کنید، تا فضای مناسب برای نصب نرم افزارها و بازی های جدید محیا شود.
این نرم افزار برنامه های نصب شده را به کارت حافظه منتقل می کند و فضای مناسب برای نصب نرم افزار های جدید را فراهم می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان انتقال به صورت دسته ای برنامه ها، ویجت اختصاصی برای سهولت کارکرد، ایجاد لیست از برنامه های قابل انتقال و ... اشاره کرد.


محمّد ترشیزی بازدید : 68 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

Holozoop – Holo Zooper Widget مجموعه ای ویجت های زیبا برای نمایش ساعت و همچنین پیش بینی وضعیت آب و هوا بر روی اندروید شما می باشد . در طراحی گرافیکی این اپلیکیشن از رنگ های اصلی hOLO نظیر آبی ، سفید وخاکستری استفاده شده است که در هر چه زیباتر شدن این مجموعه تاثیر بسیار زیادی داشته است .

ویژگی ها :
- ۹ ویجت مختلف
- ویجت آب و هوا با استایل Holo
- ساعت Holo
- ویجت باتری دایره ای
- نمایش وضعیت سیستم اندروید
- ویجت روزهای هفته
- ویجت پیام های خوانده نشده
- و …


تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 253
  • بازدید ماه : 433
  • بازدید سال : 6,027
  • بازدید کلی : 2,798,255