loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 58 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

جنگ ویروس ها یک بازی خنده دار برای سیستم عامل جاوا است، سبک بازی مانند بازی های پازل است و در آن شما وظیفه دارید، ویروس ها را به ترتیب رنگ جداسازی و مرتب کنید، شرط اول در موفقیت سرعت عمل است. کافی است شما سرعت عمل پایینی داشته باشید تا ویروس ها با هم درگیر شوند. این درگیری به ضرر شما خواهد بود زیرا موجب کاهش امتیازات شما می شود. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود سبک های مختلف بازی، جلوه های صوتی جذاب، گرافیک مناسب و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 382 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

PolyClock™ World Clock نام برنامه ایا است که با استفاده از آن می توانید نه تنها از زمان موقعیت محلی خود ، بلکه سایر نقاط جهان آگاه شوید . اگر عضوی از خانواده یا دوستان در خارج از کشور قرار دارند و شما نمی خواهید که با محاسبه های عجیب و غریب به زمان آن منطقه پی ببرید کافیست این برنامه را اجرا کرده تا به سادگی از شب و روز و زمان آنجا با خبر شوید .

محمّد ترشیزی بازدید : 142 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار Gmail یک ابزار مفید و کاربردی جهت بررسی حساب کاربری گوگل از طریق تلفن همراه اندرویدی می‌باشد. با این نرم افزار مدیریت کاملی را از طریق تلفن همراه اندرویدی خود بر روی ایمیل های حساب کاربری گوگل خود داشته باشید.

محمّد ترشیزی بازدید : 40 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

با استفاده از برنامه Weather Live می توانید به صورت لحظه ای شرایط آب و هوایی، سرعت باد، تغییرات دمایی و ... تمامی مناطق جهان را مشاهده کنید. برنامه به صورت بسیار جادویی عمل می کند، زیرا اطلاعات ارائه شده توسط نرم افزار بسیار دقیق بوده و از ایستگاه های هواشناسی معتبر دریافت می شوند. در ضمن شما می توانید شهر مورد نظر خود را تعیین کنید تا شرایط آب و هوایی آن برای همیشه در صفحه نمایش نشان داده شود. همچنین نرم افزار می تواند با استفاده از ناوبری مکان دقیق شما را به همراه شرایط آب و هوایی نشان دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: تشخیص اتوماتیک شهرها، استفاده از منابع معتبر برای جمع آوری اطلاعات دمایی، دارا بودن ویجت اختصاصی و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 84 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

آنتی ویروس سیمبیان برای گوشی های نوکیا و دیگر گوشی هایی که دارای سیستم عامل سیمبیان می باشند.البته سیمبیان 3  و سیمبیان بل و سیمبیان آنا و سیمبیان سری 60 ورژن 5 که بدون شک جزو بهترین آنتی ویروس های ارائه شده برای گوشی های Symbian می باشد.
نسخه 5 آنتی ویروس نت کویین با عنوان کامل NQ Mobile Security & AntiVirus V5.0 یک ابزار قدرتمند برای موبایل می باشد که با کنترل اینترنت گوشی و اس ام اس ها و درگاه بلوتوث و .... امنیت گوشی شما را فراهم میکند.
قابلیت اسکن سریع و آپدیت دیتابیس آنتی ویروس هم جزو نکات مثبت دیگر این ابزار امنیتی سیمبیان به حساب می آید.

محمّد ترشیزی بازدید : 54 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Blackbar یک بازی درخشان برای سیستم عامل اندروید می باشد . این بازی توسط  Neven Mrgan طراحی و نوشته شده است . توجه داشته باشید که این بازی یک بازی متنی است . یک داستان علمی تخیلی از آینده dystopian  که از طریق کلمات و پازل بایستی آن را کامل نمایید. ذهن خود را به چالش بکشانید و کلمات غیر منتظره را پیدا کرده و داستان را تکمیل کنید . همچنین لازم به ذکر است که با این کار شما می توانید مقداری حافظه خود را تقویت نمایید .

محمّد ترشیزی بازدید : 53 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

به Alfea خوش آمدید . شما در این بازی بایستی به یک مدرسه جادویی که اکنون تبدیل به خانه مد شده است سفر کنید . آیا آماده هستید تا بیش از ۱۰ مرحله جادویی را پشت سر بگذارید ؟ مدرسه Alfea حاوی یک راز است که شما باید  آن را کشف نمایید . از تمامی قدرت خود استفاده نموده و این راز را کشف نمایید. تمامی این ها در بازی Winx Fairy School  وجود دارند . مدرسه Alfea در انتظار شماست ! خودتان را برای کشف اسرار این مدرسه آماده کنید .

محمّد ترشیزی بازدید : 78 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Flappy Bird شما وظیفه هدایت یک اردک را بر عهده داشته و بایستی او را کنترل نمایید . بال های خود را باز کرده و سپس به صورت آزادانه در هوا پرواز کنید . در طول مسیر با موانع متعددی رو به رو خواهید شد که بایستی از آن ها عبور کنید . حواستان به لوله ها باشد و مراقب باشید که به آن ها برخورد نکنید. لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده جذاب و هیجانی بوده که پیشنهاد می کنیم حتما آن را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نمایید .

محمّد ترشیزی بازدید : 104 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

اگر به دنبال بازی های هیجان انگیز هستید پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان Marble Legend Pro را از دست ندهید . در این بازی شما بایستی سنگ های مرمر یک رنگ را کنار یکدیگر قرار داده و سپس آن ها را از بین ببرید . دقت داشته باشید که با این کار امتیازات متعددی را کسب خواهید کرد . دقت داشته باشید که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده جذاب و هیجان آور می باشد . همچنین لازم به ذکر است که این بازی یکی از محبوب ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی می باشد .

محمّد ترشیزی بازدید : 146 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی AirAttack HD یکی از بهترین و زیباترین بازی های هواپیمایی برای گوشی های دارای سیستم عامل اندورید است. در این بازی شما وظیفه دارید به 10 ماموریت سخت و سرنوشت ساز بروید، سه هواپیما و 64 نوع دشمن در بازی به دنبال منهدم کردن هواپیمای شما هستند، پس مراقب خود باشید. با عبور از هر مرحله می توانید سلاح ها و هواپیمای خود را ارتقا دهید تا با قدرت بیشتری به مصاف دشمنان بروید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک شگفت انگیز و جذاب، پشتیبانی از 7 کنترل مختلف، جلوه های صوتی زیبا و ... اشاره کرد.

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 318
  • بازدید ماه : 498
  • بازدید سال : 6,092
  • بازدید کلی : 2,798,320