loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 58 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

بازی RIO 2 Sky Soccer در گودال رستاخیز اتفاق می افتد ! دوست شما به نام آبی یا همان بلو بازی فوتبال آسمانی را در برابر مزاحمین انجام می دهند . آن ها می خواهند کنترل پرندگان را در دست بگیرند . این بازی شامل ۲۰ مرحله هیجانی و منحصر به فرد بوده که بایستی آن ها را به انجام برسانید . بهترین تجربه فوتبال را با این بازی در گوشی اندرویدی خود داشته باشید . از نیروی سحر و جادو استفاده نموده و مراحل را تمام کنید . در طول مسیر با شخصیت های جذاب و فانتزی ای دیدار خواهید کرد . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی ارائه شده است .

محمّد ترشیزی بازدید : 52 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

شما کوه هستید ! شما خالق هستید ! در ابتدای بازی یک راه برای به اتمام رساندن بازی پیدا کرده و در آخر هیپنوتیزم  شوید ! توضیحات فوق مربوط به بازی MOUNTAIN می باشند . کوه وارونه شده در انتظار شماست ! در طول مسیر با چالش های متنوعی رو به رو شوید . تمام تلاش و اهتمام خود را به کار گرفته و مراحل را به انجام برسانید .

محمّد ترشیزی بازدید : 54 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

نرم افزار Silk paints drawing این امکان را به شما می دهد تا با حرکات بسیار ساده چهره های شگفت انگیزی را ایجاد نمایید . برای این کار تنها کافی است چندین خط فانتزی را بر روی صفحه نمایش گوشی و یا تبلت اندرویدی خود رسم نمایید . پس از اتمام کار آثار هنری خود را با دوستان در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک ، تویتر و یوتیوب اشتراک بگذارید . زندگی خود را به هنر واقعی تبدیل نموده و گوشی خود را کاملا هنری کنید . آهنگ های زنده را همراه با نقاشی های بسیار شیک و منحصر به فرد پخش نموده و هنر خود را به همگان نشان دهید . و در پایان لازم به ذکر است که این برنامه در سال ۲۰۱۳ و حتی ۲۰۱۴ یکی از برترین اپ های موجود در فروشگاه Samsung App انتخاب شده است .

محمّد ترشیزی بازدید : 99 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

تنها با یک کلیک به صورت کاملا مخفیانه از محیط فیلمبرداری کنید ! برای این کار حتی می توانید صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود را خاموش نموده و سپس به صورت کاملا مخفیانه از محیط فیلم بگیرید . نرم افزار Secret Camera Pro  به صورت کامل از دوربین عقب و جلو پشتیبانی کرده و حتی با دوربین جلو هم قادر به فیلمبرداری خواهید بود . از همان ابتدای کار صدای شاتر را قطع نموده و سپس کار را شروع کنید . پس از شروع فیملبرداری می توانید به صورت کاملا عادی از گوشی اندرویدی خود استفاده کنید . لازم نیست نگران کیفیت فیلم های گرفته شده باشید ، زیرا این برنامه فیلم ها را با کیفیت بالا و کاملا مطلوبی ضبط می نماید .

محمّد ترشیزی بازدید : 148 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

در بازی اتومبیلرانی هیجان‌انگیز Race The Traffic در ترافیک خیابان‌ها به مسابقه بپردازید و از میان ماشین‌ها و کامیون‌ها ویراژ بدهید. با هوش مصنوعی بازی رقابت کنید و سعی کنید پیروز میدان شوید. سه حالت مختلف برای بازی وجود دارند و در روز و شب می‌توانید مسابقات را انجام دهید. تعداد زیادی ماشین برای خرید موجود هستند. همچنین می‌توانید ماشین خود را به وسیله پولی که به دست می‌آورید ارتقاء دهید.

محمّد ترشیزی بازدید : 48 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 1.6 و بالاتر

آیا سایز دقیق ویدجت های گوشی خود را نمی دانید ؟ به کمک نرم افزار Desktop VisualizeR می توانید به آسانی ویدجت های خود را در صفحه نمایش اسمارت فون اندرویدی خود قرار دهید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا عکس خود را به عنوان یک ویدجت و تصویر زمینه انتخاب کرده و سپس آن را در صفحه نمایش قرار دهید . سایز ویجت خود را انتخاب نمایید و سپس آن را در صفحه تزیین کنید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به وجود پلایگن های مختلف و رابط کاربری شیک ویدجت ها اشاره داشت . لازم به ذکر است که در این نسخه از برنامه مشکل ترجمه به صورت کامل برطرف شده و می توانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید .

محمّد ترشیزی بازدید : 51 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

Heavy Shooterیک بازی به سبک تیراندازی اول شخص در دوران پس از آخرالزمان است که در آن شما در نقش یک زن مبارز بازی می‌کنید که وظیفه‌اش کشتن است. در چهار میدان نبرد مختلف به تیراندازی بپردازید: منطفه جنگی، منطقه رادیواکتیو، مکان سقوط و منطقه قرنطینه. به جمع‌آوری جمجمه‌ها بپردازید تا بتوانید اسلحه‌های خود را ارتقاء دهید و جایزه‌های مختلف بگیرید.

محمّد ترشیزی بازدید : 129 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

http://up.p30apps.ir/up/p30app/Pictures/Rock%5C%27n%5C%27Rumble_Boxing.jpg

بازي جديد و فوق العاده زيبا و مهيج Rock'n'Rumble Boxing كه مخصوص طرفداران  ورزش بكس ميباشد . كه اين بازي فوق العاده زيبا محصول جديد شركت FuguMobile ميباشد . كه شما در اين بازي بايد با حريفان قدرتمند خود مبارزه و آنها را شكست دهيد تا به قهرماني برسيد . اين بازي به صورت جاوا و در سايز هاي ۱۲۸×۱۶۰,۱۷۶×۲۲۰, ۲۴۰×۳۲۰ آماده و بر روي اين گوشي هاي قابل نصب و اجراست .

محمّد ترشیزی بازدید : 85 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

در بازی Hill Climb Racing شما وسیله‌های نقلیه متفاوتی دارید که بعد از انتخاب وسیله نقلیه مورد نظر و جاده بازی شروع می‌شود، سعی کنید سکه‌هایی که در مسیر راه‌تان هست را جمع کنید و با نهایت سرعت حرکت کنید. با سکه‌های جمع شده می‌توانید وسلیه نقلیه مورد نظرتان را بخرید و یا آن را ارتقا دهید. در واقع این بازی یکی از جالب‌ترین و اعتیاد‌ آور‌ترین بازی‌های رانندگی است که بر اساس فیزیک ساخته شده است.

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 335
  • بازدید ماه : 515
  • بازدید سال : 6,109
  • بازدید کلی : 2,798,337