loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 321 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

HIIT یک نرم افزار ورزشی زیبا و کارآمد است که گوشی‌ها و یا تبلت‌های اندرویدی شما را به یک مربی ورزشی برای تنظیم ورزش روزانه شما تبدیل می‌کند. شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعاتی همچون قد، وزن و ... برنامه هوازی و میزان کالری و پروتئین مورد نیاز مصرفی‌تان در طول روز را دریافت کنید. برنامه با ابزارهای محاسبه و تایمرهایی خاصی که دارد میزان چاقی و لاغری شما را کنترل می‌کند و تا رسیدن به وزنی ایده آل شما را همراهی خواهد کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 70 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

Shazam ،یکی از نرم افزارهای پرطرفدار تلفن های هوشمند است  که شما  وقتی که نام خواننده و یا آهنگ در حال پخش را نمی دانید این برنامه تنها در چند اون آهنگ را برایتان پیدا می کند.یعنی  تنها کافی است برنامه Shazam را باز کنید و اجازه دهید گوشی اندرویدی شما هم کمی آهنگ را گوش کند! پس از چند ثانیه می توانید اطلاعات مربوط به آهنگ شامل نام آهنگ، نام خواننده و حتی متن آهنگ را داشته باشید.

محمّد ترشیزی بازدید : 42 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

این بازی توسط شرکت گیم لافت تولید شده و گرافیک بسیار بالایی دارد. شما باید هرج و مرج را پایان داده و صلح را به جهان بازگردانید. قهرمان خود را انتخاب کنید و به جنگ با شیاطین ستمگر بروید. از ویژگی های این بازی می توان به  امکان بازی آنلاین با دوستان، گرافیک زیبا، سحر و جادو های دیدنی و شخصیت های متعدد اشاره کرد. در این ورژن برخی از مشکلات بازی به طور کامل برطرف شده است.

محمّد ترشیزی بازدید : 150 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار Translator Speak & Translate Pro می تواند تلفن همراه شما را بدون هیچ هزینه ای به یک مترجم صحبت و متن تبدیل کند. شما  با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی 100 زبان دنیا را به یک دیگر ترجمه کنید. این برنامه برای دانشجویان رشته زبان و افرادی که به کشورهای خارجی سفر می کنند بسیار مناسب است و می توانند به جای استفاده از مترجم از آن استفاده کنند. توجه داشته باشید که برای استفاده از نرم افزار باید به بستر اینترنت دسترسی داشته باشید و برای سهولت در انجام ترجمه بهتر است از اینترنت پر سرعت استفاده کنید. در صورتی که نمی توانید همیشه به اینترنت دسترسی داشته باشید، می تواند ترجمه های آفلاین را دانلود کنید. ترجمه های ارائه شده توسط نرم افزار بسیار معتبر و قابل اعتماد هستند، زیرا برنامه برای ترجمه از سرورهای گوگل و مایکروسافت استفاده می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ویدجت اختصاصی برای دسترسی سریع تر، امکان تنظیم کیفیت ضبط، الگوریتم قدرتمند برای تشخیص کلمه صحیح و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 85 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

Frozen penguin 2 یک بازی ساده و هیجان انگیز برای پلتفرم جاوا است، در این بازی شما باید برای نجات دوستانتان سعی کنید، جان خود را به خطر بی اندازید و  مهارت تیراندازی تان را نشان دهید. شاید انجام این کار در نگاه اول بسیار ساده و راحت به نظر  برسد، اما این طور نیست و برای مورد اصابت قرار دادن پنگوئن های یخ زده باید دارای مهارت بالایی باشید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود مراحل متعدد، داستان هیجان انگیز، گرافیک مناسب و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 44 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

               \"\"  \"\"

آیا در حال حاضر شما قادر به بازکردن فایل های zip و rar در تلفن همراه خود هستید؟ اگر قادر به اجرای فرمت های ذکر شده نیستید، حتما نرم افزار WinZip full version را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی فایل های فشرده را مشاهده کنید یا آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. علاوه بر خارج کردن فایل ها از حالت فشرده قادر خواهید بود، فایل های مورد نظر خود را فشرده سازی کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رمز گذاری 256 بیتی، امکان ارسال فایل ها با استفاده از ایمیل، پشتیبانی از فرمت های رایج برای فشرده سازی و ... اشاره کرد. همچنین می توانید برای افزایش امنیت فایل های فشرده موجود در تلفن همراهتان بر روی آن ها رمز عبور قرار دهید.

درباره IOS ,
محمّد ترشیزی بازدید : 103 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (1)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر
تجربه خوبی از رانندگی را با Muscle Run  در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . تنها کافی است ماشین مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس رقابت را آغاز کنید . دقت داشته باشید که این بازی آن قدرها هم که فکر می کنید آسان نمی باشد ، زیرا نباید عبور از موانع خطرناک را فراموش کنید. گرافیک این بازی فوق العاده با کیفیت بوده و هرگز از انجام آن خسته نخواهید شد . لازم به ذکر است که  در هر مرحله امتیازات متعددی به شما داده می شود که با کسب این امتیازات می توانید ماشین خود را ارتقا دهید . تمام تلاش خود را به کار برده و مقام اول را کسب کنید .

محمّد ترشیزی بازدید : 73 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .
SwiftKey Keyboard پرفروش ترین نرم افزار کیبوردی است که تا کنون برای اندروید طراحی شده است و رسسیدن به این موفقیت هیچ دلیلی نداشته است مگر امکانات کاربردی و طراحی فوق العاده زیبای این اپلیکیشن . این برنامه که موفق به دریافت جوایز مختلفی گردیده است قابلیت استفاده از دهها زبان مختلف از جمله زبان شیرین پارسی را برایتان فراهم خواهد آورد . با بهره گیری از قابلیت پیش بینی کلمات خواهید توانست کلماتی که در ذهن دارید را تنها با وارد کردن چند حرف ابتدایی آنها به صورت کامل پیش چشمانتان ببینید . افزون بر این اگر علاقه مند به تایپ با سرعت بالا نیز هستید این اپلیکیشن خواهد توانست کمک های شایانی به شما نماید چرا که با استفاده از غلط یاب خودکار ، کلماتی را که به علت سرعت زیاد اشتباه تایپ نموده اید برایتان درست می کند .

محمّد ترشیزی بازدید : 151 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)
UFC Undisputed یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی های مبارزه ای در گوشی های دارای سیستم عامل ios است.بدون شک، این بازی با حجم کم و گرافیک نسبتا بالای خود توانسته است کارابران فراوانی را جذب خود کند. هنرهای فردی و مبارزه ای مبارز مانند فیلم های اکشن شبیه سازی شده است و ضربات، شدت و منزلت مبارز به خوبی بازسازی شده است. در این بازی شما در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می کنید، مسابقاتی که بهترین مبارز های جهان در آن شرکت دارند، قهرمانی در مسابقات جهانی ufc به شما اعتبار فراوانی می بخشد و سبب محبوبیت شما می شود. گرافیک عالی، طراحی منحصر به فرد، وجود مراحل مختلف و ... از ویژگی های این بازی هستند.
درباره IOS ,
محمّد ترشیزی بازدید : 58 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی Warrior chess با بقیه ی بازی های شطرنج یک فرق اساسی دارد و آن هم سبک و گرافیک بازی است. بله بازی معرفی شده یک شبیه سازی واقع گرایانه از محیط بازی شطرنج ارائه می دهد که به جذابیت های بازی می افزاید. داستان بازی برگرفته شده از نبرد هیستینگز در سال 1066 است و بازی به سبک یک جنگ استراتژیک طراحی شده است. بازی دارای دو حالت مختلف برای بازی است که می توانید نسبت به سلیقه خود حالت مورد نظر را انتخاب کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: محیط سه بعدی با قابلیت زوم و تغییر زاویه دید، قابلیت چرخش صفحه برای نمایش بهتر، وجود 99 سطح دشواری مختلف و ... اشاره کرد.

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 335
  • بازدید سال : 5,929
  • بازدید کلی : 2,798,157