loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 80 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

 ReLoop Loop DAW نرم افزاری است بسیار کاربردی برای آن دسته از افراد که می خواهند به سادگی هر چه تمام تر و با استفداه از ابزارهای کاملا آماده اقدام به ساخت موزیک نمایند . اگر از طرفداران ابزارهای Garageband و Sony’s ACID هستید بی شک برنامه پیش رو نیز به دردتان خواهد خورد . بهره گیری از سمپل ها ، بارگذاری فایلهای ذخیره شده برای ادیت دوباره ، حرکت دادن خط زمان ، پشتیبانی از کیفیت های بالا و انجام کارهای ساده نظیر بریدن ، کپی کردن و چسباندن بخش های مختلف یک موزیک تنها بخشی از قابلیت های این اپلیکیشن می باشد .

 

محمّد ترشیزی بازدید : 123 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

 Hill Racing یکی از بهترین و اعتیاد آورترین بازی های ماشین، کامیون و موتور را تجربه کنید. وسیله نقلیه خود را در کوه ها کنترل کنید. در این بازی بالای ۴۰ مرحله عالی و جذاب و همچنین انواع مختلف وسایل نقلیه مثل ماشین، اتوبوس، تانک و .. قرار دارد. این بازی جذاب را میتوانید از پی سی اپس و در ادامه مطلب دانلود کنید.


محمّد ترشیزی بازدید : 76 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

قرآن کریم مهم ترین و با ارزشمندترین کتاب تمامی مسلمین در سراسر جهان است، شاید شما روزانه ساعتی از وقت خود را صرف مطالعه و قرائت این کتاب با ارزش می کنید، با دانلود نرم افزار (مبین) می توانید این کتاب را برای همیشه در تلفن همراه هوشمند خود به همراه داشته باشید. نرم افزار قرآن کریم (مبین) از بهترین و پر طرفدارترین نرم افزارهای مذهبی برای گوشی های اندرویدی است. این نرم افزار قرآنی به همراه ترجمه فارسی و تفسیر روایی البرهان ارائه گردیده است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: نمایش میزان قرائت شده و باقی مانده از هر جزء، امکان نشانه گذاری های متعدد، امکان جستجو، دستیابی به آخرین مطالعه، امکان دسترسی به جزء مورد نظر و ... اشاره کرد.


محمّد ترشیزی بازدید : 11508 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (2)

با توجه به درخواست های مکرر کاربران پی سی اپس بر قراردادن بازی های جدید و جذاب برای پلتفرم جاوا، در این گزارش قصد معرفی یک بازی هیجانی و پرطرفدار به نام pou را داریم. این بازی در ابتدا برای سیستم عامل اندروید ارائه شده بود، که به تازگی نسخه جاوا این بازی نیز ارائه شده است. البته داستان بازی به صورت کامل با نسخه اندروید آن متفاوت است. در این بازی شما باید به سمت بالا حرکت کنید و سکه های موجود در مسیر را برای کسب امتیازات بالا جمع آوری کنید. با کسب امتیازات لازم می توانید به مراحل بالاتر بروید، به یاد داشته باشید که با پیشرفت در بازی عبور از مراحل سخت تر خواهد شد.


محمّد ترشیزی بازدید : 55 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

یکی از عوامل مهم در خرید گوشی های هوشمند، کیفیت تصویر دوربین آن گوشی است، گاهی اوقات دوربین تلفن همراه دارای کیفیت مناسبی است ولی به دلیل مشکلات نرم افزاری نمی توان از حداکثر ظرفیت دوربین استفاده کرد. نرم افزار Camera+ به شما کمک می کند که نهایت استفاده را از سخت افزار دوربین تلفن همراه خود کنید و تصاویری با کیفیت عالی خلق کنید. برنامه ابزارهای مختلفی را برای تهیه تصاویر بهتر در اختیار شما قرار می دهد که برخی از آن ها عبارت اند از: وجود افکت های خاص و ویژه، ارائه زوم بالا بدون کاهش کیفیت تصاویر، تثبیت کننده دوربین، امکان اضافه کردن قاب به عکس ها و ... . با استفاده از ابزارهای ذکر شده می توانید تلفن همراه خود را به یک دوربین دیجیتال حرفه ای تبدیل کنید.


درباره IOS ,
محمّد ترشیزی بازدید : 83 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزارGoogle Text-to-Speech یک برنامه جالب جهت تبدیل نوشتار به گفتار است. نرم افزار Google Text-to-Speech به شما کمک می کند، تا تمامی نوشته ها مورد نظرتان را به گفتار تبدیل کنید. در ضمن این نرم افزار در آموزش تلفظ کلمات زبان انگلیسی بسیار موثر است. از این نرم افزار توقع پشتیبانی از زبان فارسی را نداشته باشید و برنامه از زبان های انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی و کره ای پشتیبانی می کند. برای تبدیل کردن متن به گفتار باید به مسیر Settings > Language & Input > Text-to-speech output بروید. شاید برای شما این سوال پیش آید که چرا از این نرم افزار استفاده کنیم، در حالی که از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند؟ شما می توانید از این برنامه برای یادگیری تلفظ کلمات انگلیسی استفاده کنید.

 

 

محمّد ترشیزی بازدید : 237 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

اکثر مرد دنیا به تعبیر خواب و حقیقت موجود در آن معتقد هستند و ما هم قصد معرفی یک نرم افزار کامل جهت تعبیر خواب های شما را داریم. شاید شما هم در خواب با بعضی صحنه ها و چیزها رو به رو می شوید که علاقه مند هستید، از معنی و مفهوم آن ها مطلع شوید. نرم افزار تعبیر خواب بنفش یک برنامه فارسی و کامل جهت تعبیر خواب های شما با استفاده از منابع معتبر است. برنامه دارای دسته بندی به ترتیب حروف الفبا است و می توانید به سهولت کلمه مورد نظرتان را پیدا کنید.


محمّد ترشیزی بازدید : 173 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Rocket Player پخش کننده ای حرفه ای برای دوستداران موسیقی است. این پلیر حرفه ای با تنظیمات ریتم و کیفیت موسیقی ها سبب حفظ سلامتی گوش های شما می شود. می توانید نسبت به علاقه مندی های خود آلبوم، ژانر، خواننده، سبک و ... موسیقی های خود را دسته بندی و مورد دلخواهتان را گوش کنید. در ضمن قفل نرم افزار شکسته شده است و شما با نصب نرم افزار معرفی شده از تمامی ویژگی های اصلی آن بهره مند می شوید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: تقویت کننده صدا، پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی، 5 اکولایزر گرافیکی و ... اشاره کرد.


محمّد ترشیزی بازدید : 109 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید و نتایج بازی های لیگ ایران و لیگ های خارجی را دنبال می کنید، حتما نرم افزار \"یازده\" را به صورت رایگان دانلود کنید.با استفاده از نرم افزار "Yazdah" می توانید به صورت لحظه ای نتایج و برنامه بازی های فوتبال لیگ ایران و لیگ های خارجی را دنبال یا این که به صورت زنده اقدام به تماشای آن ها کنید.برنامه دارای قابلیت های منحصر به فردی است، که برخی از آن ها عبارت اند از: ویجت اختصاصی، پشتیبانی از زبان شیرین فارسی، امکان به اشتراک گذاری ویدئوها و اخبار، امکان پخش زنده مسابقات فوتبال و... . در این برنامه لیگ کشورهای اسپانیا، انگلیس، ایتالیا و آلمان وجود دارد.

 

 

محمّد ترشیزی بازدید : 61 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

بازی Street Basketball یکی از بازی های جدید و بسیار زیبای موبایل می باشد.این بازی دارای محیطی جذاب و سرگرم کننده و همچنین دارای ورزشی نیز می باشد.فایل نصب این بازی رزولوشن ۲۴۰×۳۲۰ را پشتیبانی می کند.فرمت این بازی جاوا بوده و از آن در اکثر گوشی های موبایل دارای جاوا استفاده نمایید.

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 167
  • بازدید ماه : 347
  • بازدید سال : 5,941
  • بازدید کلی : 2,798,169