loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 42 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Trianglism Live Wallpaper مجموعه ای از بهترین و زیباترین تصویر زمینه ها را در اسمارت فون اندرویدی خود به همراه داشته باشید . این مجموعه شامل ۹ تصویر زمینه زیبا بوده که می توانید آن ها را در صفحه نمایش گوشی خود قرار دهید . لازم به ذکر است که این وال پیپر ها پس از مدتی به صورت کاملا خودکار تغییر می کنند .

محمّد ترشیزی بازدید : 43 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در سال ۱۹۴۲ در سواحل نزدیک اقیانوس آرام سربازان یک جزیره گرمسیری به شما حمله کرده و سرزمین شما را نابود کرده اند . آیا شما شکست را قبول دارید ؟ خیر این طور نیست ! شما شکست نخورده اید . پایگاه های نظامی خود را بنا کرده و از راه هوایی و زمینی به دشمنان حمله کنید . توضیحات فوق مربوط به بازی Battle Islands می باشند . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را با دوستان خود انجام داده و با آن ها رقابت نمایید .

محمّد ترشیزی بازدید : 120 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

آیا دوست دارید صفحه قفل گوشی آپتیموس جی ۲ را بر روی گوشی خود قرار دهید ؟ اگر این طور است پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان LG Optimus Lockscreen  را از دست ندهید . این برنامه دقیقا صفحه قفل گوشی آپتیموس جی ۲ را برای شما به نمایش می گذارد . صدای قطرات آب و افکت های موجی را تماشا کرده و از دیدن آن نهایت لذت را ببرید .

محمّد ترشیزی بازدید : 39 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Brick Game Simulator یک برنامه جالب است که کنسول بازی قدیمی بریک را برای اندروید شبیه سازی می‌کند، اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که با کنسول‌های بازی کلاسیک از جمله گیم‌بوی و بریک خاطره دارید، با استفاده از این بازی بر روی دستگاه اندرویدیتان می‌توانید بخشی از خاطرات خود را زنده کنید. این برنامه کاملاً مجانی است، از بازی‌های مار، آرکانوید، مسابقه ماشین و فروگر بر روی اندروید لذت ببرید!

محمّد ترشیزی بازدید : 59 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Flappy48 بازی جالبی است که دو بازی بسیار معروف Flappy Bird و ۲۰۴۸ را با هم ترکیب کرده است. در این بازی باید همزمان با عبور از موانع بتوانید مضارب عدد دو را جمع‌آوری کنید و امتباز کسب کنید. آخرین به‌روزرسانی بازی عملکرد آن را به میزان قابل توحهی افزایش داده که باعث روانی بیشتر آن شده است. در آینده پشتیبانی از سرویس بازی گوگل نیز به این بازی افزوده خواهد شد.

محمّد ترشیزی بازدید : 155 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی Super KO Boxing 2 یکی از بهترین بازیهای جاوا میباشد که با گرافیک خوب خود توانسته طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کند . در این بازی شما در نقش بوکسر هستید و در هر مرحله باید مسابقه دهید و به مرحله بعد سعود کنید. این بازی توسط شرکت بازی سازی Glu تولید و توسط سایت پی سی اپس ارائه شده است

محمّد ترشیزی بازدید : 43 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در این نسخه از بازی، ۴۷ خودرو زیبا و شیک که اکثر آنها جدید هستند از شرکت های معروفی چون بوگاتی ویرون، لامبورگینی، فراری و پاگانی زوندا وجود دارد. این بازی شامل ۸ فصل و ۹۰۰ مرحله می باشد که در مسیرهایی واقعی و جذاب و گوناگونی مثل ونیز، گویان فرانسه، ایسلند، لندن، بارسلونا، کوه های آلپ، توکیو و صحرای نوادا اتفاق می افتد. شما می توانید این بازی را به صورت چند نفره و آنلاین و حداکثر با ۸ نفر بازی کنید. همچنین امکان مشاهده اطلاعات دوستانتان و به اشتراک گذاری دستاوردها و سرعت نهایی خود در شبکه های اجتماعی نیز وجود دارد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به صداهای واقع گرایانه موتور ماشین ها، امکان مانور در هوا هنگام پرش های بلند از موانع، وجود موارد مخفی در بازی و صحنه هایی جذاب و طبیعی هنگام تصادف ماشین ها اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 42 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Mussoumano Game دختران ماسومانو توسط دشمنانش که از او متنفر هستند، ربوده شده‌اند. این اتفاق زمانی رخ داده که او در حال انجام بازی ویدیویی بوده است! او از غم از دست دادن عزیزانش بسیار آشفته می‌شود و به دنبال دشمنانش می‌افتد تا از آنها انتقام بگیرد و عزیزانش را نجات دهد. به ماسمومانو و شتر مسلحش ملحق شوید تا در این ماجراجویی بامزه بتواند دخترانش را پیدا کند و آنها را از چنگال دشمنانش نجات دهد.

محمّد ترشیزی بازدید : 45 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Go Away! Horrorland Mansion امشب شما مهمان ویژه خانه ارواح در تپه وحشت هستید، خود را برای مواجه شدن با تعدادی موجود کنجکاو آماده کنید! در بزنید، زنگ خانه را به صدا درآورید تا ساکنان مرموز این خانه دیوانه را ملاقات کنید. واکنش‌های جالب روح، خون‌آشام، گرگ نما و جادوگر را ببینید، در این بازی تعداد زیادی انیمیشن وجود دارد که شما را سرگرم خواهد کرد. می‌توانید با اذیت کردن هیولاها چیزهای بامزه‌ای مانند چوب جادو، نمایشنامه، اعضای بدن فرانکشتاین و چیزهای دیگری دریافت کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 38 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

بازی Bridge Constructor Medieval شما را چند قرن به عقب، به دوران شوالیه‌ و قلعه‌ها می‌برد. برای تأمین احتیاجات شهر پل بسازید و یا کاری کنید که زیر فشار وزن مهاجمین فرو بریزد و آنها را ناکام بگذارد. در ۴۰ مرحله جدید بازی از آتش توپ در امان نخواهید ماند. ۵ نوع مواد مختلف برای ساخت پل در دسترس است: چوب، چوب سنگین، سنگ، طناب و سقف پل.

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 224
  • بازدید ماه : 404
  • بازدید سال : 5,998
  • بازدید کلی : 2,798,226