loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 44 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

DiskDigger Pro یک ابزار ساده برای بازگردانی و ریکاوری عکس های از دست رفته ، اسناد ، فیلم ، موزیک و … برای سیستم عامل اندروید بوده که می توانید از آن استفاده کنید . پس از بازگردانی اسناد خود قادر خواهید بود آن ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته و یا آن ها را در سرور اختصاصی آپلود نمایید . همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن قادر خواهد بود به راحتی از فرمت های PNG, MP4 / M4A / 3GP / MOV, GIF, MP3, WAV, TIF, CR2, SR2, NEF, DCR, PEF, DNG, ORF, DOC / DOCX, XLS / XLSX, PPT / PPTX, PDF پشتیبان تهیه کند .

محمّد ترشیزی بازدید : 45 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

نرم افزار Safe+ این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بر روی فایل ها و اسناد خود پسورد قرار داده و به شدت از آن ها محافظت نمایید . بر روی پوشه ها ، اسناد ، فیلم ، موزیک ، عکس و … خود پسورد قرار داده و اجازه ندهید دیگران به آن ها دسترسی داشته باشند . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به پشتیبانی از زبان های متعدد ، کپی کردن فایل ها ، پشتیبانی از کلیدهای میانبر و همگام سازی خودکار اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید می توانید از این برنامه به عنوان یک فایل منیجر نیز استفاده کنید .

محمّد ترشیزی بازدید : 47 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره پلیر محبوب KMPlayer برای اندروید منتشر شد! این برنامه تقریباً  تمامی فایل‌ها را بدون مشکل پخش می‌کند. همه فایل‌ها در یک رابط ساده قابل مشاهده هستند که ویژگی‌هایی همچون تغییر نام و مدیریت محتوا در آن وجود دارند.

محمّد ترشیزی بازدید : 79 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا دوست دارید بر روی کف دست خود یک عنکبوت داشته باشید ؟ آیا دوست دارید دوستان خود بترسانید ؟ با نصب برنامه Magic Spider  بر روی این گوشی دوستان خود را حریت زده کنید . برای اجرا تنها کافی است برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده و سپس با ورود به برنامه و قرار دادن گوشی در کف دست دوستانتان عنکبوت جادویی را مشاهده کنید !

محمّد ترشیزی بازدید : 36 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

۲۰۴۸ Number puzzle game اعتیادآورترین نسخه بازی ۲۰۴۸ و کاملترین آن برای اندروید است! چالش‌های عمیق را برای ذهن خود کاوش کنید! کاشی‌ها را به جهت‌های مختلف حرکت دهید و وقتی اعداد مشابه به هم می‌رسند، با هم جمع می‌شوند. مانند ۴=۲+۲ و ۸=۴+۴ و به همین این ترتیب زمانی که یک کاشی با عدد ۲۰۴۸ ساخته می‌شود بازیکن بازی را برده است. این بازی تنها بازی در فروشگاه گوگل است که تقریباً بر روی تمامی دستگاه‌های اندرویدی با اندروید ۲و۲ به بالا قابل اجرا می‌باشد.

محمّد ترشیزی بازدید : 381 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Windows 8 + with Live Tiles تنها لانچر ویندوز ۸ برای اندروید است که برای جی‌میل، توییتر، فیسبوک، تقویم، آب و هوا، خبر، بازار بورس و چیزهای دیگر کاشی‌های زنده دارد. این لانچر تجربه ویندوز ۸ را بر روی دستگاه اندرویدی شما ممکن می‌سازد.

محمّد ترشیزی بازدید : 3454 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 قابل اعتماد ترینVPN در جهان با بیش از 200 میلیون دانلود . نرم افزار Hotspot Shield VPN یک فیلتر شکن قوی برای اندروید است،با این نرم افزار شما دیگر محدودیتی در باز کردن سایت ها ندارید.بعد از قطع شدن سایفون،این نرم افزار جایگزین مناسبی است

محمّد ترشیزی بازدید : 71 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

با برنامه Sky Recorder pro ضبط صدا هیچوفت به این اندازه آسان و سرگرم کننده نبوده است. این برنامه به شما امکان ضبط، پخش و به اشتراک گذاری صدا را به بهترین نحو به شما می‌دهد.

محمّد ترشیزی بازدید : 88 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

بر اساس نظرات بازیکنان، بازی ما از بقیه بازی‌های این سبک خیلی بهتر است! بازی Don’t Tap The White Tile بسیار اعتیادآور است و تنها یک قانون دارد: کاشی سفید را لمس نکنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 100 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا برای خواندن یک شماره ریز بر روی یک کارت ویزیت با مشکل مواجه شده‌اید؟ آیا برای خواندن اعداد موجود بر روی قطعات الکترونیکی همیشه یک ذره‌بین با خود دارید؟ آیا برای مشاهده پای یک حشره کوچک از میکروسکوپتان استفاده می‌کنید؟ این برنامه جالب و کاربردی گوشی هوشمند شما را به ذره‌بین تبدیل می‌کند. با داشتن برنامه Cozy Magnifier & Microscope + دیگر نیازی به ذره‌بین و میکروسکوپ ندارید.

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 377
  • بازدید سال : 5,971
  • بازدید کلی : 2,798,199