loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 93 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

شاید یکی از ویژگی مهم گوشی های آیفون پشتیبانی از اسکن اثر انگشت فرد برای باز کردن قفل گوشی باشد و به همین دلیل بسیاری از افراد علاقه به داشتن این گوشی دارند. امروز قصد معرفی یک نرم افزار امنیتی برای گوشی های اندرویدی را داریم، که به وسیله آن می توانید با اسکن اثر انگشت خود قفل گوشی تان را باز کنید. برنامه Fingerprint/Keypad Lock Screen با استفاده از دو روش قادر است امنیت تلفن همراه شما را تضمین کند؛ 1- اسکن اثر انگشت -2- ورود رمز عبور با استفاده از صفحه کلید، برخی از گوشی های اندرویدی از اسکن اثر انگشت پشتیبانی نمی کنند، شما می توانید از اسکن اثر انگشت برای شوخی و سرگرمی استفاده کنید و در عوض رمز عبور اصلی را با استفاده از صفحه کلید وارد کنید. در گوشی هایی که از اثر انگشت پشتیبانی نمی کنند باید نسبت به بوق برنامه قفل اثر انگشت را باز کرد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: وجود ساعت و تاریخ در کنار قفل صفحه، وجود دو لایه امنیتی، اسکنر واقعی و ... اشاره کرد.


محمّد ترشیزی بازدید : 55 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

۵Vikings نام یک بازی ماجرایی می باشد که باید از سرزمین خود دفاع کنید. البته وایکنیگ ها در ابتدا یک سریال کارتونی و پرطرفدار بوده که هم اکنون به بازی تبدیل شده است. در داستان این بازی وایکنیگ ها در حال تصرف سرزمین های مختلف هستند. زمانی که برای تصرف یک سرزمین از خانه های خود دور می شوند. خبر می رسد که دشمنان به سرزمین آن ها حمله کرده است. شما باید با توجه به لاح هایی که در اختیار دارید با دشمنان بجنگید و مانع از این شوید که سرزمین شما را بدست اورند. بازی دارای ۳۵ مرحله هیجان انگیز می باشد.

محمّد ترشیزی بازدید : 54 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

در این پست قصد داریم تا نرم افزار AlwaysOnPC:Chrome,Flash,Office را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . به کمک این برنامه می توانید مرورگر فایرفاکس و یا گوگل کروم را فعال نموده و آن ها را با دسکتاپ کامپیوتر خود هماهنگ سازی کنید . توجه داشته باشید که این برنامه به هیچ عنوان  با صدا و ویدیو سازگاری نداشته و تنها می توان مرورگرها و اسناد را با دسکتاپ کامپیوتر هماهنگ سازی کرد . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا شکل ، فونت و اندازه کلمات  را تغییر دهید .


محمّد ترشیزی بازدید : 56 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

آیا حافظه گوشی اندرویدی شما بیش از حد کم است ؟ آیا دوست دارید تا حافظه گوشی خود را مقداری بیشتر کنید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم حتما ROEHSOFT RAM Expander را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید . توجه داشته باشید که این کار در برخی مواقع نظیر بازی کردن و پردازش نرم افزار های سنگین بسیار مفید و کارآمد خواهد بود . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن تنها بر روی گوشی های روت شده قابل اجرا می باشد .


محمّد ترشیزی بازدید : 75 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

Minimal UI Go Apex Nova Theme یک برنامه کاربردی برای زیبا سازی محیط و آیکون های گوشی اندرویدی است، برنامه در درون خود بیش از 600 آیکون مختلف با موضوعات متنوع را گنجانده است. برنامه از لانچر های Go Launcher Ex ،Nova Launcher ،Apex Launcher و ... پشتیبانی می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: کیفیت HD آیکون ها، ارائه نسخه های بروز رسانی شده با آیکون های جدید، وجود آیکون های مناسب برای بخش های مختلف و ... اشاره کرد.


محمّد ترشیزی بازدید : 67 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

اين برنامه موسيقي هايي را در اختيار شماقرار مي دهد كه مي توانيد با استفاده از آنها كمي آرامتر شويد.
اين موسيقي ها به شما كمك مي كند تا آرام تر شده و براحتي به خواب برويد. صداهاي دلنشين طبيعت و موسيقي هاي دلنشين در اين برنامه به صورت دسته بندي شده در اختيار شما قرار مي گيرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 57 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

گوشی های اندرویدی به دلیل دارا بودن امکانات و برنامه های مختلف، حجم بالایی در مصرف باتری دارند. در این حالت باید برای روشن نگه داشتن گوشی، آن را به صورت متعدد شارژ کنید. اما با استفاده از نرم افزار Battery Booster v6.9 می توانید مدت نگهداری حجم باتری تلفن همراهتان را چند برابر کنید. برنامه بسیار قدرتمند است و می تواند با استفاده از 4 روش کاربردی و عملی، حجم مصرف باتری را تا حد قابل توجهی کاهش دهید. هر یک از این چهار حالت ها مقداری از برنامه های موجود در تلفن همراه را غیر فعال می کنند و سبب کاهش مصرف باتری گوشی اندرویدی می شوند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: دارا بودن ویجت اختصاصی، پشتیبانی از زبان فارسی، ارائه آمارهای گرافیکی با اطلاعات دقیق و ... اشاره کرد.


محمّد ترشیزی بازدید : 69 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

بازی دارت بسیار جالب است و در نگاه اول پرتاپ تیرها به سوی مرکز سیبل به بسیار راحت به نظر می رسد، اما آسان نیست! شما باید در پرتاب های خود زاویه پرواز و نیروی پرتاب را در نظر بگیرید. در بازی شش دارت به سبک های مختلفی وجود دارد، که باید سعی کنید توانایی خود را در استفاده از همه آن ها افزایش دهید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود دارت های متنوع، سبک های مختلف در بازی، امکان بازی به صورت دو نفره و ... اشاره کرد.


محمّد ترشیزی بازدید : 80 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

 Assassin's Creed یکی از محبوب ترین بازی های موجود برای رایانه و گوشی های اندرویدی است، در اینجا قصد معرفی نسخه سیمبین بازی را داریم. داستان و وقایع موجود در بازی کاربران را به سوی خود جذب می کنند. داستان بازی به این گونه است، که شما در نقش یک آدمکش حرفه ای ظاهر می شوید و دست به سرقت و جاسوسی می زنید، مهم ترین مانع موجود در بازی برای سرقت و جاسوسی وجود نگهبان متعدد و ماهر است. سعی کنید با استفاده از توانایی بی نظیر رزمی خود با تمامی مشکلات مقابله کنید و به خواسته های خود برسید! از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک مناسب، داستان و شخصیت جذاب، وجود مراحل مختلف و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 106 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

BSplayer نام پلیری قدرتمند است که از قابلیت زیرنویس پشتیبانی می کند و همچنین کلی قابلیت های متفاوت دارد . ویژگی های پلیر :
قابلیت پشتیبانی از اندروید 4.4، جریان های چندگانه فایل های صوتی و زیرنویس ها، پشتیبانی از Playlist و حالت های تکرار مختلف، پشتیبانی از فایل های زیرنویس ssa/ass و srt & sub، پخش مستقیم فایل های مالتی مدیا از فایل های rar و پشتیبانی از فرمت هایی نظیر avi, divx, flv, mkv, mov, mpg, mts, mp4, m4v, rmvb, wmv, 3gp, mp3 از ویژگی های کلیدی این پلیر محسوب می شود.


تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 295
  • بازدید ماه : 475
  • بازدید سال : 6,069
  • بازدید کلی : 2,798,297