loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 86 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

در بازی Deer Hunter 3 شما باید به شکار حیوانات رفته و آنها را شکار نمایید از تله های متعدد استفاده کنید و به نحو احسن از سلاح های خود استفاده کنید, همچنین باید مراقب باشید به حیوانات زیاد نزدیک نشوید زیرا آنها فرار می کنند و پیدا کردن مجدد یک شکار کار شما را دشوار تر خواهد کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 176 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

زیباترین و کاربردی ترین ویدجت ها را در اسمارت فون اندرویدی خود به همراه داشته باشید ! مجموعه Beautiful Widgets Pro شامل ویدجت ساعت ، تنظیمات ، آب و هوا ، باطری ، بلوتوث و … بوده که قادر خواهید بود آن ها را در صفحه نمایش دیوایس اندرویدی خود قرار دهید . لازم به ذکر است که این ویدجت ها همگی با کیفیت اچ دی ارائه شده اند . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما از این ویدجت ها استفاده نمایید .

محمّد ترشیزی بازدید : 67 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

ش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا دوست دارید به صورت جاسوسی و مخفیانه از محیط فیلمبرداری کنید ؟ اگر این طور است پیشنهاد می کنیم که حتما Mobile Hidden Camera را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید . به کمک این برنامه قادر خواهید بود تا بدون این که کسی متوجه شود از محیط فیلمبرداری کنید . بدون هیچ گونه صدا و تصویری از محیط فیلم گرفته و سپس آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان حذف صدای شاتر ، فیلمبرداری با کیفیت بالا ، پشتیبانی از دوربین جلو و فیلمبرداری به صورت مخفیانه اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 54 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی Zombie Diary – Defense ویروس‌های ناشناخته انسان‌ها را در تمامی شهرها آلوده می‌کند. آیا شما می‌توانید به عنوان آخرین بازمانده از شهر فرار کنید؟ آیا می‌توانید پادزهر را پیدا کنید تا به وسیله آن نژاد انسان را نجات دهید؟ برای دفاع در برابر حمله‌ها دست به اسلحه شوید تا ثابت کنید شما به عنوان آخرین بازمانده می‌توانید بشر را نجات دهید. ابن بازی یک بازی شلیک به زامبی ها و در سبک اکشن است.

محمّد ترشیزی بازدید : 52 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

توییتر یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعای حال حاضر است که با ویژگی های خاص خود نظیر محدودیت در کاراکترهای ارسالی برای هر پست توانسته است کاربران زیادی را به سوی خود جلب نمود تا گونه های مختلف از محتواهای خود را به اشتراک بگذارند . اکنون جدیدترین نسخه نرم افزار Twitter را برای شما آماده کرده ایم که می توانید به راحتی آن را دانلود نموده و وارد دنیای آن شوید !

محمّد ترشیزی بازدید : 60 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالا

Kugou Music یکی از محبوب ترین موزیک پلیرهای تولید شده برای دستگاه های اندرویدی می باشد . به کمک این پلیر قادر خواهید بود تا فایل های صوتی خود را پخش نمایید . موسیقی های محبوب را جستجو کرده و سپس آن ها را به صورت مستقیم از اینترنت دانلود کنید . این نرم افزار به صورت کامل از فرمت های MP3، M4A، FLAC، APE، WMA، WMV، OGG، ACC پشتیبانی می کند . لازم به ذکر است برنامه پیش رو به زبان چینی ارایه گردیده است .

محمّد ترشیزی بازدید : 122 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

فرهنگ معین با بیش از 36000 لغت یکی از کامل ترین و بهترین لغت نامه ها در زبان فارسی می باشد. داشتن این لغت نامه به صورتی که همیشه همراه ما باشد یکی از نیازهای ضروری برای ما ایرانی هاست
بعضی کاربردهای این نرم افزار :
+بیش از 36 هزار لغت
+جستجوی آسان
+امکان نصب بر روی گوشی های ضعیف
+مصرف کم حافظه data
- و...

محمّد ترشیزی بازدید : 156 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر به مبارزات تن به تن علاقه مندید به هیچ عنوان Team Dragon را از دست ندهید . این بازی بر خلاف حجم نسبتا کمی که دارد از گرافیک فوق العاده بالایی برخوردار بودن و با داشتن گیم پلی جذاب می تواند شما را سرگرم سازد . از جمله ویژگی های بازی تیم اژدها قابلیت انجام آن به صورت تک نفره و یا مولتی پلیر اشاره نمود که قطعا بر ویژگی های آن خواهد افزود . فضای انجام مبارزات نیز در گوشه و کنار شهر می باشد که به صورت کاملا پویا طراحی گردیده اند .

محمّد ترشیزی بازدید : 145 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

Wrestle Jump Free نام بازی دو نفره جالب و جذابی است که در یک صفحه انجام می شود و شما با حریف خود در هوا کشتی می گیرید. قانون بازی ساده است؛ برای کسب رتبه باید سعی کنید که سر حریف مقابل خود را به زمین بکوبید! شما کنترل کشتی گیر خود را تنها با فشار یک دکمه که بر روی صفحه موجود است بدست می گیرید. شما می توانید این بازی را به صورت دو نفره بر روی یک دستگاه اندرویدی انجام دهید.

محمّد ترشیزی بازدید : 144 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 4.4 و بالاتر

GMD Full Screen Immersive Mode یک برنامه کاربردی برای دستگاه‌های اندرویدی است که به شما امکان می‌دهد تا حالت Immersive که از اندروید ۴٫۴ کیت‌کت به اندروید اضافه شده را در تمامی برنامه‌ها استفاده کرده و آنها را در حالت تمام صفحه قرار دهید.

ویژگی‌ها:

نمایش و پنهان کردن نوار ناوبری و اعلان با یک ژست لمسی ساده کشیدن

ویجت‌های اعلان به شما امکان می‌دهد تا در هر جایی که هستید، حالت را تغییر دهید

دارای ویجت‌های میانبر و تنظیمات اختصاصی برای هر برنامه

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 271
  • بازدید ماه : 451
  • بازدید سال : 6,045
  • بازدید کلی : 2,798,273