loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 88 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر
در این پست قصد داریم تا لایو وال پیپر Nature Pro HD Live Wallpaper  را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . شما در این لایو وال پیپر تصویری از درختان ، طبیعت بی جان و مناظر زیبا را مشاهده خواهید کرد . بیش از ۸ نوع درخت در این تصویر زمینه وجود داشته که در طول روز به صورت مکرر تغییر می کنند . دقت داشته باشید که انیمیشن های به کار رفته در این تصویر زمینه بسیار حرفه ای می باشند .  لازم به ذکر است که این تصویر زمینه به صورت کامل از تبلت های اندرویدی پشتیبانی می کند .

محمّد ترشیزی بازدید : 41 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Dungeon Hunter یکی از زیباترین بازی های ساخته شده توسط کمپانی بازی ساز معروف گیم لافت می باشد که با مواجه شدن با موفقیت های بسیار در نسخه های پیشین اکنون چهارمین ورژن آن برای اندروید ارایه گردیده است ؛ یک بازی حماسی در سبک RPG که می تواند ساعت ها گیم پلی را برایتان فراهم آورد .
در این بازی که بر اساس یک خط داستانی ( StoryLine ) منسجم صورت می پذیرد بایست با صدها دشمن مختلف رو به رو گردیده و یک به یک آنها را از بین ببرید ، مهارت های نبرد خود را بهبود بخشید و در پی ماجراجویی ها بروید . شما خواهید توانست یکی از چهار کاراکتر منحصر به فردی که آماده گردیده اند را برای شخصیت خود انتخاب نموده و وارد میدان های نبرد گردید . اگر نسخه های پیشین این بازی توانسته اند نظر شما را به خود جلب کنند ، این ورژن که از گرافیکی به مراتب زیباتر برخودار است را به هیچ وجه از دست ندهید .

محمّد ترشیزی بازدید : 170 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

مرورگر قدرت مند و کاربردی Google Chrome v 30.0.1599.12 به شما این امکان را میدهد که بر روی گوشی و یا تبلت خود براحتی صفحات وب را مرور کنید.با وجود قابلیت sync در این مرورگر شما قادر خواهید بود مرورگر گوشی یا تبلت خود را دقیقا مانند مرورگر pc یا لپ تاپ خود همانند و شخصی سازی کنیدسرعت بالا , امنیت و سادگی از مزیت های این مرورگر می باشند.

درباره IOS ,
محمّد ترشیزی بازدید : 54 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار WhatsApp Status Messages با دارا بودن بیش از 400 میلیون کاربر یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان است. این برنامه برای تمامی سیستم عامل ها ارائه شده است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید با کم ترین هزینه پیام های مدنظرتان را برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید. در ضمن علاوه بر ارسال پیام های متنی می توانید پیام های چند رسانه ای و هوشمند نیز ارسال کنید. شما قادر خواهید بود اطلاعات و وضعیت مورد نظر خود اعم از تاریخ تولد، وضعیت عمومی، وضعیت زندگی و ... را با دوستان خود به اشتراگ بگذارید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: محیط گرافیکی زیبا، سرعت بالا در ارسال پیام ها، امنیت مناسب و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 59 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار PhoneMyPC این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از شبکه های ۳G, 4G و WIFI کامپیوتر خود را از راه دور کنترل نمایید . این برنامه به صورت کاملا رایگان عرضه شده و برای همیشه همراه شما خواهد بود. دیگر نیازی نیست نگران اطلاعات محرمانه خود باشید ، بلکه تنها کافی است این اپلیکیشن را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نموده و سپس فیلم ها و موسیقی های موجود در کامپیوتر خود را در اسمارت فون اندرویدی پخش نمایید . لازم به ذکر است که این برنامه به صورت کامل با سیستم عامل اندروید ۴ سازگاری دارد .

محمّد ترشیزی بازدید : 89 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

اگر به بازی های مسابقاتی علاقه مند هستید بدون شک Supercar Shooter : Death Race می تواند شما را شگفت زده کند . با سرعتی بیش از ۴۸۰  کیلومتر حرکت نموده و از رقیبان خود پیشی بگیرید . توجه داشته باشید که این بازی تنها یک بازی مسابقه ای نیست ، بلکه ماشین شما کاملا مسلح بوده و شما بایستی با استفاده از سلاح های موجود  ماشین ها را از منفجر نموده و آن ها را از رده مسابقات خارج کنید. از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود موشک های دستی ، اسحله های مرگبار ، گرافیک بسیار خوب ، افزایش نیترو و منفجر کردن ماشین های دیگر اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 464 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

انفجار میوه ها یک بازی جالب برای پلتفرم جاوا است، در این بازی شما وظیفه دارید به سوی میوه های مشابه تیراندازی کنید و با قراردان آن ها در کنار هم، میوه ها را نابود کنید. بازی Fruity blast دارای مراحل مختلفی است، که با پیشرفت در بازی سرعت حرکت میوه ها افزایش خواهد یافت، این ویژگی سبب سخت تر شدن کار شما برای پیروزی می شود و باید برای پیروزی سرعت عمل بالایی داشته باشید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: سه حالت مختلف برای بازی کردن (عادی، بی انتها و رکوردی)، گرافیک مناسب، امکان به اشتراک گذاری امتیازات و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 46 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

اگر نگران امنیت فایل های تصویری موجود در تلفن همراهتان هستید، بهتر است از نرم افزار Video Locker Pro برای رمز گذاری بر روی ویدئوها استفاده کنید فقط کافی است، که برنامه را بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید و ویدئوهای مد نظرتان را وارد آن کنید تا امنیت آن ها در برابر دسترسی دیگران تضمین شود. توجه داشته باشید که پس از رمز گذاری برای تماشای ویدئوها باید رمز عبور را در پخش کننده وارد کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: سرعت بالا در رمزگذاری، محیط کاربری ساده، استفاده از الگوریتم قدرتمند برای حفظ امنیت و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 157 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

اگر از علاقمندان به بازی‌های اندرویدی باشید حتما نام بازی Fruit Ninja برای شما آشناست. بازی که در آن شما به عنوان یک نینجا به جنگ میوه ها می روید، سرعت عمل خود را در نشانه گیری میوه‌های آبدار افزایش داده و با ضربه زدن به موقع، آن‌ها را به چند قسمت تبدیل کنید. شاید این کار ابتدا ساده به نظر برسد ولی رفته رفته مراحل سخت‌تر می‌شود و شما باید حواستان را جمع کنید تا به اشتباه ششمیر را به بمب نزنید چرا که بمب منفجر می‌شود.

محمّد ترشیزی بازدید : 83 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

armor for android یک نرم افزار قدرتمند برای مبارزه و از بین بردن ویروس ها و تروجان های موجود در تلفن همراه است. برنامه می تواند به راحتی کارت حافظه گوشی یا تبلت اندرویدی شما را اسکن و در صورت وجود ویروس یا بد افزار به شما اطلاع دهد. این نرم افزار قدرتمند قادر است، بیش از 10 هزار ویروس و بد افزار را شناسایی و از بین ببرد. همچنین نرم افرار علاوه بر از بین بردن ویروس ها می تواند کش ها و فایل های اضافی را با اسفاده از Cleaner پاک کند و سبب افزایش سرعت رم و تلفن همراه شود. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ابزارهای کاربردی برای افزایش سرعت گوشی، قابلیت شناسایی تروجان ها، رابط گرافیکی زیبا و ... اشاره کرد.

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 251
  • بازدید ماه : 431
  • بازدید سال : 6,025
  • بازدید کلی : 2,798,253