loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 58 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

 

مجموعه‌ی Clean Widgets شامل ویجت‌هایی جذاب و کاربردی است که برای صفحه اصلی گوشی اندرویدی شما ساخته شده‌اند. این ویجت‌ها شامل ساعت، وضعیت باتری، ویجت وای‌فای و ویجت‌های متنوع برای بلوتوث، ویبره، چرخش خودکار، نور صفحه و… است. ویجت‌های رنگی را می‌توانید در رنگ‌های سبز، آبی، صورتی، قرمز یا زرد استفاده کنید. برای استفاده از این مجموعه نیاز به اندروید ۲.۱ و بالاتر دارید.

محمّد ترشیزی بازدید : 57 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی Pool Break Pro یک بازی زیبا و مهیج است که توانسته از 5 امتیاز 4.6 را به خود اختصاص دهد. این بازی با اینکه حجم کمی دارد ولی گرافیک آن نسبت به حجم بازی فوق العاده است.از ویژگی های جالب Pool Break Pro می توان به بازی آنلاین اشاره کرد. پس اگر بازی بیلیارد را دوست دارد می توانید با دانلود این بازی از پی سی اپس، یک نسخه جیبی آن را همراه خود داشته باشید.

محمّد ترشیزی بازدید : 55 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

GrooVe-IP یکی از بهترین نرم افزارهای برقرای تماس رایگان می باشد. بدون محاسبه زمان شروع به صحبت کردن کنید! این جمله عنوان برنامه GrooVe IP می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید به صورت رایگان با دوستان خود تماس برقرار کنید.  شما می توانید به طور نامحدود با کشور های کانادا و آمریکا تماس های رایگان برقرار کنید. این نرم افزار برروی تمام دستگاه های اندروید قابل نصب است و با اتصال به اینترنت امکان تماس های رایگان صوتی را برای شما فراهم می آورد. از ویژگی های این نرم افزار کاربردی اندروید می توان به فرستادن ایمیل صوتی، میل صوتی آنلاین و  انتقال مکالمات به inbox، برطرف شدن باگهای نرم افزار و به دنبال آن اتصال سریعتر اشاره کرد. توجه داشته باشید که برای استفاده از این نرم افزار شما باید وارد حساب گوگل وایس خود شوید. از ویژگی های نسخه جدید می توان به رفع مشکل پیام صوتی در اندروید ۴، آپدیت شدن تنظیمات برای گوشی های LG و برخی از تغییرات جزئی دیگر اشاره نمود. از ویژگی جدید این نسخه می توان به پشتیبانی از ارسال و دریافت پیامک اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 57 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر
Nimbuzz Messenger یکی از بهترین و محبوب ترین مسنجرهای موجود در دنیا بوده که تا به اکنون بیش از ۱۵۰ میلیون بار دانلود شده است  ! با استفاده از این مسنجر این امکان را خواهید داشت تا با دوستان خود به صورت رایگان صحبت کرده و یا با آن ها چت کنید . این مسنجر به صورت کامل از اتاق های روم پشتیبانی کرده و به شما این امکان را می دهد تا با افراد جدید آشنا شوید . عکس ها ، فیلم ها و اسناد خود را به اشتراک گذاشته و ساعات خوشی را با دوستان خود سپری کنید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان برقراری ارتباط با دوستان ، ارسال پیامک های متنی ، برقراری تماس های  صوتی بین المللی رایگان ، چت کردن ، اتصال به اتاق های روم ، به اشتراک گذاری فیلم و عکس و رابط کاربری بسیار زیبا و شیک اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 74 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

برای همه ما بارها پیش آمده است که برای پیدا کردن یک آدرس ساعت ها سرگردان شده ایم . اما امروزه با ظهور تکنولوژی های جدید دیگر این مشکل بر طرف شده است. اکنون شما می توانید با بهره گیری از برنامه OsmAnd بدون نیاز به اینترنت به راحتی هر آدرسی را پیدا کنید. این برنامه خارق العاده علاوه بر نمایش آدرس به شما قادر است با به صورت صوتی مسیر را نشان دهد.

محمّد ترشیزی بازدید : 188 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر
Extended Controls نام یک اپلیکیشن کاربردی است که داشتن آن برای تمامی  کاربران اندروید ضروری است - این برنامه مجموعه ای از ویجت های  پرکاربرد را که قابلیت شخصی سازی دارند در اختیار شما قرار داده و این امکان را می دهد تا بتوانید  از حس خوب مدیریت  کامل بر روی اندروید تان لذت ببرید . یکی از مهم ترین ویژگی های این اپلیکیشن گرافیک کاربری اش می باشد که افزون بر زیبایی ، دسترسی سریع به بخش های مورد نظرتان را برای شما فراهم می آورد .

محمّد ترشیزی بازدید : 48 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

Auto SMS برنامه ای کاربردی برای ارسال خودکار پیام با قابلیت زمان بندی در ساعات و روزهای مختلف می باشد. با برنامه فوق شما قادر خواهید بود که برای پیام ها ساعاتی خاص تایین کنید تا آن ها در ساعات مورد نظر شما ارسال شوند. البته با استفاده از این برنامه می توانید پیام ها را چک کنید، به علاقه مندی ها اضافه کنید و همچنین آن ها را Forward و به دیگران ارسال نمایید. با این نرم افزار می توانید اس ام اس هایی با متن های از قبل تعیین شده را به صورت خودکار ارسال کنید یا اس ام اس هایی را برای ارسال در زمان هایی مشخص زمان بندی کنید. این نرم افزار امکان پاسخ دهی خودکار به اس ام اس ها یا میس کال های شما را هم دارد. هر کدام از این حالت ها قابل فعال/غیرفعال کردن هستند طوری که می توانید تنها پاسخ دهی خودکار یا حالت Forward کردن اس ام اس ها را تنظیم کنید. اضافه شدن لیست های بدون پاسخ [No Reply List] جهت پاسخ دهی خودکار، اضافه شدن چند زبان جدید به برنامه، اضافه شدن لیست سیاه و برخی دیگر، از امکانات نسخه جدید می باشد.

محمّد ترشیزی بازدید : 49 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

با استفاده از برنامه dodol locker – wallpaper می توانید به شکل های مختلفی گوشی خود را قفل نمایید. این برنامه علاوه بر اینکه به صفحه نمایش گوشی شما شکل و ظاهر جدید می بخشد، می توانید امنیت گوشی را نیز تامیین کند. این برنامه دارای قالب ها و استایل های مختلفی برای قفل کردن گوشی می باشد که بر روی هرکدام قابلیت های خاصی قرار داده شده است. این برنامه برای قفل کرده از شیوه هایی مانند پسورد و یا پترن استفاده می کند. اما نه به صورت معمولی، بلکه به آن ها استایل و گرافیک خاصی را داده است. با استفاده از این برنامه می توانید والپیپر گوشی خود را نیز قفل نمایید.

محمّد ترشیزی بازدید : 63 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

برنامه برای افزایش سرعت دانلود، فایل مورد نظر را به 9 قسمت تقسیم می کند تا بدون هیچ گونه مشکل و افت سرعت، فایل ها با نهایت سرعت دانلود شوند و حتی می توان گفت برنامه از دانلود منیجر رایانه قدرتمندتر است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: استفاده از هشدار بعد از اتمام دانلود فایل ها، امکان قرار دادن زمان بندی برای دریافت فایل ها، قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از فایل های دانلود شده و ... اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه ی پولی نرم افزار را به صورت رایگان از سایت پی سی اپس دانلود کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 89 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

بازی Candy Crush Saga یکی از محبوب ترین و البته سرگرم کننده‌ترین بازی‌ها برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است، که با بیش از 300 میلیون بار دانلود توانسته امتیاز 4.4 را در گوگل پلی از آن خود کند. Candy Crush Saga در سبک Marble Blast  می‌باشد و باید با کنار هم قرار دادن آبنبات‌های رنگی مراحل بازی را به پایان برسانید.

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 211
  • بازدید ماه : 391
  • بازدید سال : 5,985
  • بازدید کلی : 2,798,213