loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 65 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نور آبی گوشی اندرویدی شما باعث خستگی چشم می شود . اگر به شدت با این موضوع مشکل دارید می توانید از نرم افزار Bluelight Filter for Eye Care استفاده نمایید . این برنامه به صورت خودکار این نورهای آبی را تا حد قابل توجهی کاهش داده و اجازه نمی دهد این نورها به چشمان شما آسیبی برساند . تنها کافی است این اپلیکیشن را بر روی گوشی نصب نموده و سپس برای همیشه از این مشکل رهایی یابید .

محمّد ترشیزی بازدید : 151 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا والپیپر Tornado 3D را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . با استفاده از این تصویر زمینه مخرب ترین گردبادها را در صفحه نمایش دیوایس اندرویدی خود به نمایش بگذارید . طوفان های شدید را تماشا کرده و تکان خوردن درخت ها را به صورت واقعی احساس نمایید . لازم به ذکر است که این تصویر زمینه با کیفیت سه بعدی ارائه شده است .

محمّد ترشیزی بازدید : 46 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

هیولاهای تاریکی برمیخیزند و به دنبال چراغ های روشن و درخشان هستند . آیا این سیاره پایان سفر حباب ها است ؟ تا چه مدت  می توانید با تیراندازی از خود دفاع کرده و زنده بمانید ؟ تمامی این ها در بازی Hopeless: Space Shooting وجود دارند . اکنون یک خطر بزرگ شما را تهدید نموده که بایستی با زیرکی کامل از این خطر فرار کنید . هیولاهای موجود در بازی را نابود کرده و سپس امتیاز به دست آورید .

محمّد ترشیزی بازدید : 191 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار Color Booth Pro این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بر روی عکس های خود افکت های متنوعی قرار داده و آن ها را به صورت کاملا حرفه ای ویرایش نمایید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا رنگ چشمان خود را نیز تغییر دهید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به وجود ۲۴ فریم زیبا ، در دسترس بودن ۳۳  افکت متنوع و اضافه کردن متن به تصاویر اشاره داشت . و در نهایت لازم به ذکر است که این اپلیکیشن به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

محمّد ترشیزی بازدید : 61 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Simple Pomodoro یک برنامه زمانسنج ساده و کاربردی است که به عنوان مثال برای زمانبندی وقت‌های استراحت خود می‌توانید از آن استفاده کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 204 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

فرهنگ لغت عربی به فارسی و همچنین فارسی به عربی بصورت جاوا و قابل اجرا بر روی سیستم عامل اکثر موبایل های موجود . هم اکنون این دیکشنری موبایل را از پی سی اپس دانلود نمایید.

محمّد ترشیزی بازدید : 171 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (1)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 ImageChef – fun with photos این امکان را به شما می دهد تا با انجام کارهای شگفت انگیز بر روی عکس آن ها را سفارشی ساخته و تغییری در ظاهر آن ها انجام دهید . به عنوان مثال این امکان را خواهید داشت تا یک متن را به عکس اضافه کرده و آن را سفارشی سازید . پس از اتمام کار قادر خواهید بود شاهکارهای خود را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و تویتر با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

محمّد ترشیزی بازدید : 43 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به کمک نرم افزار Joiku Phone Usage PRO می توانید به آسانی بر روی تلفن اندرویدی خود نظارت داشته باشید . از این پس کنترل تماس های ورودی ، پیامک ها و داده ها را بر عهده گرفته و بر روی آن ها نظارت داشته باشید . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن قادر خواهد بود سرعت واقعی اینترنت شما را نشان دهد .

محمّد ترشیزی بازدید : 56 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Pimp My Music – Tag Editor Pro یک پخش کننده قدرتمند برای اندروید است که دارای ویژگی ویرایش برچسب‌های موسیقی نیز هست. از این برنامه‌ می‌توانید به راحتی برای پیدا کردن کاور موسیقی‌ها و متن ترانه‌ها استفاده کنید، مستقیماً از روی گوشی هوشمندتان.

محمّد ترشیزی بازدید : 60 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Crazy Cows یک بازی بامزه است که شما باید در آن از میان گاوها و سایر حیوانات موجود در باغ  بدوید و جاخالی بدهید. این بازی از مرحله‌های مختلفی تشکیل شده که در آنها باید سعی کنید بدون اینکه گیر بیفتید، همه سکه‌ها را جمع‌آوری کنید. در این بازی بامزه تبلیغات وجود ندارد و بدون مزاحمت می‌توانید از آن لذت ببرید.

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 286
  • بازدید سال : 5,880
  • بازدید کلی : 2,798,108