loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 122 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

بازی کانتر یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری تحت شبکه است. در این بازی تعدادی از بازیکنان در گروه تروریست و تعدادی هم در گروه پلیس قرار میگیرند. تروریست ها قصد بمب گذاری دارند و پلیس ها باید مانع این کار شوند. 

بازی کانتر را علاوه بر شبکه Lan (مثل گیم نت ها) میتوان به صورت اینترنتی هم بازی کرد. در حال حاضر بیش از 15 هزار سرور اینترنتی برای نسخه های مختلف بازی کانتر وجود دارد. اما بیشتر آنها امکان اتصال را به بازیکنانی که از نسخه های قفل شکسته استفاده میکنند نمیدهند.

نسخه ای که در این مطلب ارائه شده است، نگارش هفتم از بازی Counter Strike 1.6 است که تعداد زیادی سرور رایگان ایرانی هم در آن اضافه شده است. به این ترتیب برای بازی آنلاین نیازی به جستجو برای پیدا کردن سرور ندارید. فقط کافیست وارد یکی از سرورهایی که به صورت پیش فرض در بازی قرار داده شده است بشوید و با سایر بازیکنان ایرانی بازی کنید!

محمّد ترشیزی بازدید : 51 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

انگشت خود را برای پرتاب نارنجک بر روس صفحه بکشید و با لمس کردن ، آنها را منفجر کنید . در محیطی هیجان انگیز سر زامبی ها را نشانه بروید .
Zombie Defense یک بازی زیبا و جذاب با بهره گیری از فیزیک واقع گرایانه است که سبک جدید از گیم پلی را برای شما به ارمغان می آورد . از نکات جالب توجه امکان انجام بی نهایت مرحله با استفاده از قابلیت Random Action در این بازی می باشد که شما را هیچ گاه تشنه نخواهد گذاشت !
ویژگی Random Action بعد از به پایان رساندن ۵ مرحله اصلی بازی قابل دسترس خواهد بود .

محمّد ترشیزی بازدید : 78 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

شرکت معروف گیم لافت بازی بسیار زیبای آسفالت ۶:آدرنالین اچ دی را که برای آی‌پد ریلیز کرده بود با عرضه new iPadبا تفکیک پذیری رتینا بروز کرد.
این بازی در حال حاضر با افزایش در حدود ۳۰۰ مگابایتی حجم از ۵۵۰ مگابایت به حدود ۸۰۴ مگابایت علاوه بر افزودن تفکیک پذیری رتینا که در کیفیت بافت‌ها کاملا مشهود است چندین وسیله نقلیه را نیز به مجموعه عظیم خود افزوده است که یکی از آنان خودرو کلاسیک DMC Delorian(همان خودرو بازگشت پروفسور بازگشت به آینده) است و در ضمن مسابقات معروف دریفت توکیو را نیز به مجموعه مسابقات خود افزوده است.
گیم پلی این بازی برای کسانی که با ان آشنایی ندارند مجموعه‌ای از ترمز ،سرعت ،از دور خارج کردن رقبا، نیترو و آدرنالین است که با صدای یک گزارشگر پرحرارت که شما را مدام به جلو رفتن و سرعت بیشتر تهیج می‌کند بسیار لذت بخش تر شده است .

درباره IOS ,
محمّد ترشیزی بازدید : 58 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

بازی TETRIS® Blitz توسط کمپانی EA منتشر شده است. در حقیقت این بازی یک خانه سازی پیشرفته و مدرن می باشد که از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است. در این بازی، شما باید بلوک های چند ضلعی که در حال سقوط کردن هستند را به شکلی هدایت کنید که این بلوک ها در یک ردیف قرار بگیرند و سپس آنها را حذف کنید تا امتیاز بگیرید. هر چه تعداد بلوک های حذف شده بیشتر باشد، شما امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد. این دسته از بازی ها همواره طرفداران بیشماری در دنیا دارد و TETRIS® Blitz امکان بازی کردن را با جلوه های بسیار زیبا را برای شما فراهم می کند. این بازی به دلیل جلوه های ویژه، اعتیاد آور بودن و سختی مراحل برای سنین زیر ۱۳ سال توصیه نمی شود. شما می توانید این بازی را همراه دوستانتان نیز بازی کنید، و یا امتیازات خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. در این ورژن بک گراند بازی عوض شده است.

محمّد ترشیزی بازدید : 917 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

Tangoیکی از برترین نرم افزارهای ارتباط دو نفره یا ارتباطات دسته جمعی به صورت صوتی و تصویری می باشد. این نرم افزار به شما اجازه می دهد که با دوستانتان که این نرم افزار را روی تبلت ، کامپیوتر و یا گوشی خود نصب کرده اند ارتباطی کاملا شفاف و واضح صوتی و تصویری برقرار کنید.این نسخه دارای قابلیت نصب روی اکثر گوشی های اندروید را دارا میباشد.

محمّد ترشیزی بازدید : 54 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار Camera Awesome یک ابزار بی نظیر با کلی امکانات است که شما را به یک عکاس و فیلمبردار حرفه‌ای تبدیل می کند. این نرم افزار با بیش ار ۲۰ میلیون بار دانلود برای سیستم عامل ای او اس اکنون برای اندرویدی ها عرضه شده است. عکس برداری پشت سر هم، تثبیت کننده تصویر و حالت پانوراما، تشخیص چهره به طور خودکار، تایمر، ابزارهای خلاقانه ویرایش و ... از ویژگی های کلیدی این نرم افزار به شمار می آید.

محمّد ترشیزی بازدید : 105 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

عصر یخبندان به عنوان معروف ترین و پر فروش ترین انیمیشن در جهان معروف است و بسیاری از علاقه مندان به این کارتون دوست دارند در تلفن همراه خود بازی این انیمیشن جذاب را داشته باشند. جهان در حال نابودی است و منابع غذایی به شدت کاهش یافته اند، باید سعی کنید با مدیریت صحیح خود شرایط را برای ادامه حیات سایر حیوانات محیا کنید. شما در بازی Ice age village در نقش یک مامور ظاهر می شوید و وظیفه دارید سایر حیوانات را از خطر انقراض نجات دهید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: شبیه سازی فوق العاده زیبا از شخصیت های انیمیشن عصر یخبندان، داستان جذاب و هیجان انگیز، وجود مراحل مختلف و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 59 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بازی Traffic Racer نقطه عطفی در سبک بازی مسابقه ماشین بی‌پایان است. ماشین خود را از میان ترافیک آزادراه عبور دهید، پول جمع کنید، ماشین خود را ارتقاء دهید و مدل‌های جدیدتر بخرید. سعی کنید در جدول امتیازات جهانی نفر اول شوید.

محمّد ترشیزی بازدید : 65 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

حتما با مرورگر گوگل کروم آشنایی دارید حالا گوگل نسخه اندرویدی این مرورگر را برای گوشی‎های هوشمند عرضه کرده است. از ویژگی های این مرورگر می توان به جستجوی سریع، لود سریع صفحات، ساده بودن و از همه مهم تر امن بودن اشاره کرد.


محمّد ترشیزی بازدید : 69 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .
پس از ماه ها انتظار سرانجام آخرین نسخه از محبوب ترین بازی سبک ریسینگ اندروید یعنی Asphalt 8: Airborne ارایه گردید . اکنون این بازی را دانلود کده و حس رانندگی با سرعت بالا در محیطی پویا که با بهره گیری از یک موتور فیزیکی جدید ساخته شده است را تجربه کنید .
در آسفالت ۸ شاهد ۴۷ خودروی لوکس جدید خواهید بود که هر یک با ویژگی های خاص خود و نهایت دقت در طراحی آماده خدمت رسانی به شما هستند . خودروهایی نظیر لامبورگینی Veneno ، بوگاتی Veyron و فراری FXX از جمله این مدل ها می باشند . صداهای ضبط شد با کیفیت از موتور خودروهای یاد شده و دیگر اتومبیل های موجود در این بازی قطعا شما را هنگام راندن آنها به وجد خواهد آورد . اگر تا کنون هیجان بسسیاری وجود شما را فرا گرفته است لازم است بدانید که برگزاری مسابفات در چندین مکان بسیار زیبا در سرتاسر جهان نظیر ایسلند ، نوادا ، ونیز و … هیجانی دوچندان را به شما خواهد بخشید . افکت های گرافیکی شگفت انگیزی نظیر بازتابش لحظه ای ژئومتریک از دیگر ویژگی های آسفالت ۸ نسخه هوابرد می باشد .
و در انتها اگر به برگزاری مسابفات شبکه ای با دوستان خود علاقه مندید قطعا این بازی با شبیه ساز بسیار قدرتمندش که امکان گرد هم آوردن چندین بازیکن تا ۸ نفر را فراهم آورده است می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد . بی شک آسفالت ۸ همانند هیچ کدام از بازی های ماشینی که تا کنون انجام داده اید نخواهد بود !

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 257
  • بازدید ماه : 437
  • بازدید سال : 6,031
  • بازدید کلی : 2,798,259