loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 91 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا شما بازی های زیادی را امتحان کرده اید ؟ آیا بازی Flappy Bird را بر روی گوش خود نصب نموده اید ؟ اگر این طور فکر می کنید که هیچ چیز دیگر نمی تواند شما را تحت تاثر قرار بدهد سخت در اشتباهید ! اگر به دنبال چالش های بیشتری هستید بدون شک ۱۰۰۵۰۰ Hands می تواند شما را شگفت زده نماید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به گیم پلی هیجان انگیز آن اشاره داشت . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی و با کیفیت می باشد

محمّد ترشیزی بازدید : 89 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

به عنوان نسخه دوم، بازی Epic Defense 2 – Wind Spells تعدادی عناصر جدید و قلعه‌های جادویی را به شما ارائه می‌کند. در این بازی دفاعی افسانه‌ای، شما سربازانی از ارواح، هیولاها و اُرک‌ها را خواهید دید. برخلاف دیگر بازی‌های دفاعی، باید با استفاده از قدرت جواهرات، قدرت قلعه‌ها را بکار ببرید.

محمّد ترشیزی بازدید : 114 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

Pizza Rush بازی بسیار زیبا تحویل دادن پیتزا محصول جدید Jarbull در سایز ۲۴۰×۳۲۰ ، در این بازی شما باید موتور سوار را از بین ماشین های دیگر هدایت کرده و پیتزاها را به مقصد برسانید.

محمّد ترشیزی بازدید : 74 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با استفاده از مجموعه Gold Clock Live Wallpaper HD ساعت های طلایی را در اسمارت فون اندرویدی خود به همراه داشته باشید ! ساعت های بسیار زیبا و منحصر به فرد را در صفحه نمایش قرار داده و از کار کردن با گوشی نهایت لذت را ببرید . حرکت چرخ دنده ها را تماشا نموده و از دیدن آن لذت ببرید . از قابلیت اصلی این مجموعه می توان به وجود ساعت های طلایی زیبا ، نمایش چرخ دنده ها و نمایش رطوبت و فشار اشاره داشت .

محمّد ترشیزی بازدید : 93 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بازی Dr. Driving شما را دیوانه می‌کند! در بهترین، سریعتربن و گرافیکی ترین بازی رانندگی اندروید، خیابان‌ها را به آتش بکشید. در این بازی با استفاده از اکانت گوگل خود می‌توانید به صورت آنلاین به بازی چند نفره بپردازید. وقتی که در حالت چند نفره زودتر از رقیب خود مأموریت را به پایان می‌رسانید، می‌توانید طلای مجانی دریافت کنید. با لاگین کردن توسط آی‌دی فیسبوک می‌توانید امتیازات بالای خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

محمّد ترشیزی بازدید : 217 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی معروف و محبوب PAC-MAN حالا در بازی PAC-CHOMP! namco به سبک جورچین ۳تایی بازگشته است! یک بازی ساده پازل که در آن باید ۳ روح همرنگ را جور کنید. این بازی دارای سه حالت بازی نرمال، سخت و درهم است. نحوه بازی به این صورت است که وقتی سه روح همرنگ را با هم جور می‌کنید، می‌توانید صفحه نمایش را به بالا، پایین، چپ و یا راست بکشید تا روح‌ها جابجا شوند، پس از جور کردن ۳ و یا تعداد بیشتری از روح‌ها، آنها ناپدید می‌شوند و با جور کردن ۵ روح، یک گلوله قدرتی برایتان ظاهر می‌شود.

محمّد ترشیزی بازدید : 52 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Mud Bogger ( 3D Racing Game ) یک بازی مسابقه ماشین برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی است که در مسیرهای پر از گل و لای انجام می‌شود. خود را برای یک بازی اتومبیل‌رانی اکشن مهیج آماده کنید! با استفاده از مهارت‌های خود و به‌کارگیری آیتم‌های افزایش دهنده قدرت سعی کنید زودتر از بقیه به خط پایان برسید و پرچم شطرنجی را از آن خود کنید. این بازی گرافیک بالا و شگفت‌نگیز را با گیم‌پلی اعتیادآور ترکیب کرده است. رانندگی کنید و راه خود را به سوی افتخار باز کنید…

محمّد ترشیزی بازدید : 96 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

ا استفاده از نرم افزار Trippo شما میتوانید کلمات،جملات،عبارات و اصطلاحات خود را به 30 زبان زنده دنیا ترجمه کنید همچنین میتوانید تلفظ هر کدام را به زبانهای مختلف گوش کنید. این نرم افزار به صورت آنلاین کار میکند و با استفاده از GPRS گوشی شما ترجمه متون دلخواه را انجام میدهد. در این نسخه از نرم افزار امکان ترجمه زبانهای فارسی ،عربی ، بلغاری ، چینی ، دانمارکی ، هلندی ، انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، یونانی ، عبری ، مجارستانی ، ایتالیایی ، ژاپنی ، نروژی ، لهستانی ، پرتقالی ، رومانیایی،اسپانیایی و … به یکدیگر وجود دارد که به مرور زبانهای جدیدی به نرم افزار اضافه میشود. این نرم افزار کاربردی بر روی گوشیهایی که پلتفورم جاوا را میتوانند پشتیبانی کنند قابل نصب است.

محمّد ترشیزی بازدید : 62 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

NotateMe بهترین برنامه برای ساخت و نوشتن متن موزیک است. این برنامه دارای ویژگی تشخیص دستخط می‌باشد که به راحتی می‌توانید با استفاده از انگشتان و یا قلم لمسی خود به ساخت موزیک بپردازید. می‌توانید در هرکجا که هستید، در قطار، هواپیما، کنار دریاچه و یا بر روی مبل خود به ساخت موسیقی بپردازید. رابط کاربری ساده و بدیهی این برنامه طوری طراحی شده که کوچکترین حواسپرتی را برای شما ایجاد نخواهد کرد و تجربه آن به نحوی است که احساس می‌کند دارید بر روی کاغذ می‌نویسید، با این تفاوت که می‌توانید بلافاصله موسیقی نوشته شده را بشنوید!

محمّد ترشیزی بازدید : 60 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

سفینه فضایی‌ها بدون هیچ هشداری به درون مدار زمین نفوذ کرده و از دست رفتن ارتباطات ماهواره‌ای زمین را در خطر قرار داده است. بازماندگان باید با استفاده از تاکتیک‌های چریکی به مبارزه بپردازند. در بازی Aliens Drive Me Crazy کنترل ماشین را بدست بگیرید و با انفجار راه خود را به یک پایگاه فضایی‌ها برسانید.

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 248
  • بازدید ماه : 428
  • بازدید سال : 6,022
  • بازدید کلی : 2,798,250