loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 48 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

اگر شما از علاقه مندان به ورزش جذاب و پرطرفدار تنیس هستید، بازی Stick Tennis را از دست ندهید، چرا که در آن شما باید با حرفه ای ترین ورزشکاران تنیس رقابت کنید و خودتان را محک بزنید. در این بازی بیش از ۷۰ تنیس باز حرفه ای وجود دارد که هر کدام از آنها دارای توانایی هایی خاص و منحصر به فرد می باشد. در ابتدای بازی، شما یکی از تنیس باز ها را انتخاب می کنید و سپس وارد مسابقاتی مهیج در سرتاسر دنیا می شوید. با کسب موفقیت در هر کدام از مسابقات، می توانید جوایزی کسب کنید و مهارت های خود را ارتقا دهید. این بازی دارای گرافیک زیبا و گیم پلی بسیار روان می باشد.

محمّد ترشیزی بازدید : 332 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

اگر از میزان و کیفیت کم صدای تلفن همراهتان راضی نیستید و خواهان ارتقای وضوح و میزان بلندگوی گوشی اندرویدی خود هستید، حتما نرم افزار Speaker Loudness & Amp Control را به صورت رایگان دانلود کنید. برنامه به صورت شگفت انگیزی عمل می کند، مثل این که یک بلندگوی دیگر هم بر روی تلفن همراه خود نصب کرده اید. شما می توانید از این نرم افزار برای گوش دادن آهنگ، کنفرانس تلفنی از طریق بلندگو، خواندن کتاب های صوتی و ... استفاده کنید. کار با نرم افزار معرفی شده بسیار آسان بوده و شما می توانید فقط با یک کلیک صدا را کاهش یا افزایش دهید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان تعیین سبک صدای دلخواه، تقویت کیفیت و میزان صدا، پشتیبانی از پخش قدرتمند صدا در بازی و فیلم ها و ... اشاره کرد. توجه داشته باشید افزایش بیش از حد صدا ممکن است به بلندگوهای تلفن همراه شما آسیب برساند، عواقب استفاده از این نرم افزار بر عهده خود کاربر است.

محمّد ترشیزی بازدید : 68 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

ضد تروریسم یک بازی تنفگی و اکشن است، که در آن شما وظیفه دارید در برابر خلافکاران مقاومت کنید و آن ها را از بین ببرید. با پیشرفت در بازی و کسب امتیازات مناسب می توانید تجهیزات جنگی قدرتمند خریداری کنید و با توانایی بیشتری به مصاف جنایتکاران بروید. این بازی شامل دو حالت مختلف است، 1- بازی تک نفره، 2- بازی به صورت گروهی: در این روش شما می توانید با استفاده از بلوتوث دوستان خود را به مبارزه دعوت کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: 9 سطح مختلف، گرافیک سه بعدی، شبیه سازی به سبک رایانه و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 53 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

اکثر نرم افزارهای موجود برای تهیه اسکرین شات از صفحه نمایش، برنامه ها و بازی ها نیازمند روت کردن گوشی اندرویدی هستند، اما نرم افزار Screenshot Ultimate Pro v2.8.4 نیازی به روت کردن ندارد و می تواند با بهترین کیفیت و حالات گوناگون اقدام به عکس برداری از محیط گوشی اندرویدی کند. برنامه دارای 14 حالت مختلف برای تصویر برداری از محیط بازی ها و برنامه است .از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان ایجاد تایمر برای عکس برداری، حالات مختلف برای عکس برداری دستی و خودکار، عدم نیاز به روت و ... اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 146 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

برنامه My Backup Pro ابزاری کاربردی است برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات موجود در گوشی همراه که با این برنامه می‌توانید از عکس ها، موسیقی‌ها، فیلم‌ها، مرورگر، SMS MMS، تقویم، تنظیمات سیستم و APN و... نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت نیاز آن‌ها را بازیابی کنید.

محمّد ترشیزی بازدید : 66 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

هیجان ترین بازی را با Modern Combat 4تجربه کنید.جنگ مسلحانه با سلاح های بی نظیر،محیط های با گرافیک خیره کننده،هیجان با نبرد شدید،تجهیزات وسلاح های پیشرفته واقعا برای شما هیجان ترین بازی خواهد بود به طوری که این احساس در شما خواهد بود که پرطرفدار ترین و گرافیکی ترین بازی جهان را در گوشی اندرویدی خود بازی می کنید.در Modern Combat 4شروع جنگ بسیار شدید خواهد بود ونباید زمان بیشتری را هدر دهید.مکانیک گیم پلی عالی،جنگده های پیشرفته،هلیکوپترهای مختلف،تانک ها،سیستم های گریز از رادار،فیزیک وانمیشن طبیعی با محیط های بی نظیر وکنترل راحت سلاح ها در Modern Combat 4بسیار برای مخاطبان این بازی رضایت بخش خواهد بود.


محمّد ترشیزی بازدید : 65 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)
در این بازی شما به آخر الزمان سفر می کنید و در دنیای مرده های متحرک اسیر می شوید. برای فرار از کشته شدن باید بسیار تلاش کنید. روی حرکات و سلاح های خود تسلط کامل داشته باشید تا توسط مرده ها غافل گیر نشوید. دقت داشته باشید که این بازی  شامل ۴ مرحله مختلف بوده که بایستی آن ها را پشت سر بگذارید.
محمّد ترشیزی بازدید : 60 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

مکان قرارگیری خورشید در ساعات مختلف شبانه روز تغییر می کند، حال این نرم افزار Sun Seeker: 3D Augmented Reality Viewer برای رصد مکان دقیق قرارگیری خورشید در ساعت های مختلف شبانه روز ارائه شده است. نرم افزار معرفی شده برای دانشجویان و علاقه مندان به علم نجوم بسیار کاربردی و جذاب است. اطلاعات و محاسبات موجود در درون نرم افزار از لحاظ علمی ثابت شده و قابل اعتماد هستند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان نمایش موقعیت خورشید به صورت سه بعدی و گرافیکی، وجود قطب نمای حرفه ای برای مشخص کردن موقعیت خورشید نسبت به زمین، مشخص کردن جهت و ارتفاع خورشید در هر ساعت شبانه روز و ... اشاره کرد.


درباره IOS ,
محمّد ترشیزی بازدید : 55 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن «پیشخوان اول» کلیه خدمات و سرویس‌های همراه اول را در خود جای داده و با دسته بندی آن‌ها، شرایطی را مهیا کرده تا کاربران بتوانند در کمترین زمان ممکن به سرویس مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. با توجه به خدمات متعدد همراه اول، وجود این اپلیکیشن، این امکان را به کاربران می‌دهد تا از پتانسیل‌های کامل اپراتور خود نهایت استفاده را بکنید.


 

محمّد ترشیزی بازدید : 54 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار Vintage Camera یک برنامه فوق العاده قدرتمند جهت ویرایش تصاویر موجود در تلفن همراه دارای سیستم عامل ویندوز است. برنامه برای ویرایش تصاویر ابزارهای مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهد، که برخی از این ابزارها عبارت اند از: برش، تنظیم رنگ، قاب، افکت های گوناگون، امکان افزودن متن به تصاویر و ... . این نرم افزار را می توان به عنوان بهترین برنامه ویرایش تصاویر در ویندوزفون دانست. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، یکپارچه سازی شده با ویندوزفون 8، محیط کاربری ساده و ... اشاره کرد.


تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 306
  • بازدید ماه : 486
  • بازدید سال : 6,080
  • بازدید کلی : 2,798,308