loading...
پی سی اپس - مرجع تخصصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
محمّد ترشیزی بازدید : 493 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

به کمک نرم افزار قادر خواهید بود تا اطلاعات جامعی درباره اسمارت فون اندرویدی خود به دست آورید . از این پس دیگر نگران مصرف شدن رم و سی پی یو دستگاه اندرویدی خود نباشید ، بلکه تنها کافی است برنامه Cool Tool – system stats را بر روی گوشی خود نصب نموده و سپس مصرف رم ، سی پی یو و باطری گوشی خود را مشاهده نمایید .

محمّد ترشیزی بازدید : 145 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (1)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا بازی هیجانی Greedy Dwarf را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . داستان این بازی به این صورت است که شما طلاهای یک پیرزن را قرض گرفته اید و هنوز آن کسیه طلا را به او تحویل نداده اید . اکنون عده ای به دنبال شما هستند تا طلای پیرزن را از شما پس بگیرند . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود جلوه های صوتی بی نظیر اشاره داشت . لازم به ذکر است که این بازی شامل ۳۲ مرحله هیجانی و جذاب می باشد .

محمّد ترشیزی بازدید : 24 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

نوار وضعیت اصلی اندروید به دلیل اینکه در آن آیکون های غیرمفید زیادی وجود دارد، خوب نیست . برنامه Status Bar Mini Pro به شما کمک می‌کند تا متن های مفید و معنی دار به صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود اضافه کنید (به صورت متن های شفاف). می‌توانید تاریخ به شکل های مختلف، میزان باتری باقیمانده، دمای گوشی، میزان رم در دسترس و میزان استفاده از پردازنده گوشی و با تبلت را به نمایش بگذارید. همچنین می‌توانید نوع و سایز فونت، رنگ، ترتیب قرارگیری، مکان، میزان شفافیت و طرح کلی را نیز به دلخواه خود تغییر دهید.

محمّد ترشیزی بازدید : 52 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Maple Player Classic یک پخش کننده MP3 با پشتیبانی از کتاب های صوتی برای اندروید است.

ویژگی های اصلی:

پخش موسیقی بر اساس فولدر، لیست پخش، آلبوم، هنرمند و ژانر

تغییر سرعت پخش

تغییر گام از ۰٫۵- تا ۰٫۵+ اکتاو

نشانه گذاری

ذخیره لیست آهنگ های پخش شده

عقب و جلو بردن با سرعت بالا

تایمر خواب

دارا بودن ویجت

قابلیت انتخاب تم

محمّد ترشیزی بازدید : 42 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار Photaf Panorama Pro  این امکان را به شما می دهد تا به راحتی عکس های پاناروما تهیه کنید . کافی است این برنامه را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و سپس آن را تنظیم کنید . در ابتدا از زوایای مختلف عکس گرفته و سپس آن ها را به یکدیگر متصل کنید . و در نهایت لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا عکس های گرفته شده را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک به اشتراک بگذارید .

محمّد ترشیزی بازدید : 59 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

امروز بازی هری پاتر را برای جاوا آماده کرده ایم ، داستان بازی به این شکل است که یکی از دوستان هری پاتر توسط جادوگر به حیوان تبدیل شده است و هری پاتر به دنبال پیدا کردن جادوگر است که دوست خود را نجات دهد و در مسیر یافتن جادوگر با مشکلات مختلفی برخورد خواهد کرد که باید با استفاده از قدرت خود موانع را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد. تمام نیروی خود را برای مبارزه با نیرو های شیطانی جمع کنید و آن ها را از بین ببرید. از ویژگی های بازی ها می توان به مواردی چون: داستان زیبا، گرافیک مناسب و شبیه سازی فوق العاده جالب اشاره کرد.

محمّد ترشیزی بازدید : 62 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی فلاپی برد را باید بهترین و پر طرفدارترین بازی چند ماه اخیر دانست که با استقبال بی نظیری مواجهه شده است، بازی جزو بازی های اعتیاد آور و سرگرم کننده است که سازنده آن به دلیل اعتیاد آور بودن بازی آن را از فروشگاه  گوگل حذف کرده است ولی در این گزارش قصد معرفی نسخه جاوا بازی را داریم. در ابتدا بازی Flappy bird  بسیار ساده به نظر می رسد اما با کمی بازی کردن متوجه می شوید که معتاد بازی شده اید. در این بازی وظیفه دارید شخصیت بازی را که یک پرنده است را از بین موانع مختلف عبور دهید. در صورت برخورد با لوله های سبز بازنده خواهید شد و باید از دوباره مسیر بازی را طی کنید. توجه داشته باشید که بازی به صورت رکوردی است و ملاک اصلی برای سنجش رتبه امتیاز ارائه شده توسط بازی است.

محمّد ترشیزی بازدید : 41 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

برنامه XnSketch Pro  یکی از کامل ترین نرم افزارهای موجود برای خلق عکس های هنری در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. با استفاده از نرم افزار معرفی شده می توانید عکس های موجود در گوشی یا تبلت اندرویدی خود را به عکس های کارتونی و هنری تبدیل کنید. در محیط نرم افزار هیچ گونه تبلیغی وجود ندارد، این ویژگی سبب می شود تا کاربر با تسلط بیشتری اقدام به تبدیل تصاویر کند. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: وجود افکت های مختلف، امکان مدیریت کنتراست، محیط کاربری زیبا و ... اشاره کرد. شما می توانید تصاویر خلق شده را در شبکه های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

محمّد ترشیزی بازدید : 57 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (1)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

بازی FireLords HD  شما را به یاد بازی های Dynablaster و bomber man خواهد انداخت ! قهرمانان خود را هدایت نموده و آن ها را کنترل نمایید . از سنسور مجاورت گوشی اندرویدی خود کمک گرفته و سپس قهرمانان خود را حرکت دهید . توجه داشته باشید که  بیش از ۴۰ مرحله هیجانی در این بازی وجود داشته که باید آن ها را به اتمام برسانید . هدف در این بازی نابود کردن جعبه ها با استفاده از بمب هایی است که در اختیار دارید و لازمه این کار داشتن سرعت عمل و البته چاوکی برای فرار از اثرات تخریبی انفجار بمب ها می باشد . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت اچ دی ارائه شده است .

محمّد ترشیزی بازدید : 391 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

به دزدان دریایی سرویس بدهید و اجازه دهید که به صورت آزادانه گیتار بزنند ! موسیقی را فعال نموده و از میهمانی نهایت لذت را ببرید . توضیحات فوق مربوط به بازی Barr  می باشند . توجه داشته باشید که این بازی شامل ۶۰ مرحله هیجانی می باشد . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود موسیقی های شگفت انگیز ، نوشیدنی های خوشمزه ، وجود ۶۰ مرحله و گیم پلی فانتزی اشاره داشت . تنها اگر سرعت تان در خدمات رسانی به مشتریان بالاست دانلود این بازی را پیشنهاد می کنیم .

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6817
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 314
  • بازدید سال : 5,908
  • بازدید کلی : 2,798,136